.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 11:25:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chciałbym kupić Audi A3
PostNapisane: 02.sty.2007 16:36:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2007 16:08:01
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Cześć!

Przymierzam się do zakupu Audi A3 benzyna 1.6 lub 1.8T. Aktualnie pomykam Renault Megane 1.4 '98, ale chcę je zamienić na coś lepiej wyposażonego i mocniejszego. Mam do dyspozycji kwotę max. 30 000zł.

Dlaczego 1.6? Jest stosunkowo dużo ofert A3 1.6, osiągi są lepsze niż w Megane. Nie wiem, czy różnica pomiędzy 12s/100 a 14s/100 jest odczuwalna, ale mnie to chyba i tak wystarczy. Jeździć będę głównie po mieście, na trasie raz na miesiąc/dwa.
Co do 1.8T - z tego co znalazłem w internecie, silnik 1.8 pali dużo, a 1.8T pali mało i ma bardzo dobre osiagi. Tylko że nigdy nie jeździłem autem z turbiną, nie do końca wiem jak dobrze ją "obsługiwać" i z tego co wiem to ewentualna wymiana jest dość droga. A koszty eksploatacji też są dla mnie dość istotne, do tego auto powinno jeździć a nie stać i się nudzić z powodu braku kasy na naprawę, wybieram zatem mniej skomplikowany silnik kosztem gorszych osiągow. No chyba, że moje obawy o turbinę itp. są zupełnie bezpodstawne to proszę wyprowadźcie mnie z błędu :-)

Czy cena w okolicach 25 000zł za takie Audi w dobrym stanie jest rozsądna? Znalazłem kilka ofert:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1991256
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1744505
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2032760
Oczywiście przed zakupem sprawdzę je w ASO (niestety nie znam się na samochodach na tyle, żeby samemu ocenić czy było klepane i czy nie jest zajeżdżone)

Rozważam jeszcze BMW 3 Compact też 1.6/1.8 w przedziale cenowym 15 000 - 20 000zł, lub Hondę Civic (V) 1.5/1.6 do 10 000zł, ale nie wiem czy powinienem na tym forum z nią wyjeżdżać ;-) Tak więc rozrzut dość spory...

Sorry za przydługawy post i czekam na Wasze sugestie!

pozdrawiam,
Mateusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 17:52:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
post nie jest przyglupawy wręcz przeciwnie
co do wyboru auta i silnika to ja osobiście sklaniałbym się mimo wszystko wobec 1.8 T pali => niż 1.8 a jeździ lepiej :)
co do obsługi turbo to musisz pamiętać aby po ostrzejszej jeździe nie wyłączać od razu silnika tylko poczekać z minutke aby Turbinka się wystudziła troszkę.
Exploatacja po za tym nie różni się od zwykłego wolnossącego autka

1.8T będzie tylko droższe przy kupnie , ale za to w dużej większości przypadków jest lepiej wyposażona od 1.6 i 1.8.
jesteś z Kraka więc poproś kolegów z tego pieknego miasta aby z Tobą oblookali autka. Pojedź na spocika, a dowiesz się też masę przydatnych rzeczy.
o szczegóły spotkań popytaj tutaj
ps szukaj w jak najlepszym stanie może nawet troche droższe niż"reszta", a napewno się nie zawiedziesz.

pozdro i miłego szukania

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 12:07:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2007 16:08:01
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Cześć Dred, dzięki za odpowiedź!

Dred napisał(a):
co do wyboru auta i silnika to ja osobiście sklaniałbym się mimo wszystko wobec 1.8 T pali => niż 1.8 a jeździ lepiej :)

...wyszło że pali "więcej lub tyle samo", a powinno być chyba "mniej lub tyle samo", tak? :-)
Zresztą, znalazłem na ten temat sprzeczne informacje. Motofakty.pl podaje spalanie dla 1.8T 150KM 12,7 w mieście
http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 448&typ=31
A tutaj 9,5 w mieście:
http://cichy.100tka.net/akp/dane.php
Wiadomo, że to zależy od stylu jazdy, ale na 10l mogę sobie jeszcze pozwolić, na 13 już nie za bardzo...

Cytuj:
co do obsługi turbo to musisz pamiętać aby po ostrzejszej jeździe nie wyłączać od razu silnika tylko poczekać z minutke aby Turbinka się wystudziła troszkę.
Exploatacja po za tym nie różni się od zwykłego wolnossącego autka

Czy mogłbyś sprecyzować? Wolnossącego czyli diesla? Ale to 1.8 to jest silnik benzynowy? Nigdy nie jeździłem dieslem ani tym bardziej się nim nie opiekowałem... Nie spodziewam się dostać przy kupnie instrukcji do tego auta, gdzie można coś o tym poczytać? Googlałem trochę ale niewiele z tego wyszło :-(

Cytuj:
jesteś z Kraka więc poproś kolegów z tego pieknego miasta aby z Tobą oblookali autka. Pojedź na spocika, a dowiesz się też masę przydatnych rzeczy.
o szczegóły spotkań popytaj tutaj
ps szukaj w jak najlepszym stanie może nawet troche droższe niż"reszta", a napewno się nie zawiedziesz.

Wielkie dzięki za cenne uwagi! Jak znajdę czas to się przejadę na spotkanie :-)

pozdrawiam!
Mateusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 18:20:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
mtq napisał(a):
Czy mogłbyś sprecyzować? Wolnossącego czyli diesla? Ale to 1.8 to jest silnik benzynowy? Nigdy nie jeździłem dieslem ani tym bardziej się nim nie opiekowałem... Nie spodziewam się dostać przy kupnie instrukcji do tego auta, gdzie można coś o tym poczytać? Googlałem trochę ale niewiele z tego wyszło :-(

Cytuj:
jesteś z Kraka więc poproś kolegów z tego pieknego miasta aby z Tobą oblookali autka. Pojedź na spocika, a dowiesz się też masę przydatnych rzeczy.
o szczegóły spotkań popytaj tutaj
ps szukaj w jak najlepszym stanie może nawet troche droższe niż"reszta", a napewno się nie zawiedziesz.

Wielkie dzięki za cenne uwagi! Jak znajdę czas to się przejadę na spotkanie :-)

pozdrawiam!
Mateusz
Wolnossacy silnik = bez turbiny ;)
W imieniu AKP Krakow zapraszam na ktoregos spota

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 21:44:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2006 08:27:56
Posty: 235
Lokalizacja: Sosnowiec
jesli chcesz jeździć spokojnie po mieście to 1.6 Ci wystarcza..jeśli chcesz jeździć miło i przyjemnia a czassami uciec z pod świateł bierz 1.8T .. kolega DRED zapomnial dodac ze zaraz po uruchomieniu silnika nie powinno sie go ostro żyłować..turbina musi poprostu dostać oleju aby sie nie zatarła.. decyzja zalezy do Ciebie..ja bym brał całkowicie co innego czyli 1.9 TDi ..najlepiej AFn czyli wersja 110 kkona lub 1Z 90 konna..

decyzja zalezy od ciebie..pozdrawiam.

_________________
" no bass, no fun " :)
lepsze niż gogle http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 22:10:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
prawdziwe dane techniczne:

1.6
1.8
1.8T (110KW)
1.8T (132KW)


:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 10:56:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
mtq

To moze sie wypowiem

Kupiłem 14 grudnia A3 1.8 bez T silnik AGN
wersja z 1996 roku. powiedzmy ze jest to fabryczne 125 KM

Auto przed zakupem oglądał Dred, przejechał się nim, wyraził swoją opinie.
Decyzja padła i kupiliśmy A3.
teraz gdy zrobilem tym autkiem ponad 4 tysiace kilometrów
moge powiedziec tak
1.8 bez turbiny jest fajnym i bardzo wdziecznym silnikiem,
autko delikatnie traktowane na trasie zadowala sie srednio 7~7,5 litra gazu na 100km
w mieście zejście poniżej 9,5 jest niestety dosyć trudne, ja osobiscie po warszawie notuje spalanie na poziomie 10,5, choc nie ukrywam ze czesto lubie sobie wystrzelic spod swiateł.

Co do jazdy po trasie bo w sumie wiecej km zrobilem na trasach niz w miescie.
autko chodzi bardzo ładnie, bardzo fajny moment jest taki ze jadac 120km/h na 5 biegu masz 3000 obrotów, dociskając gaz nie czekasz na reakcje tylko slicznie przyspieszasz az do 185 km/h (oczywiscie mowie cały czas o wartościach licznikowych), i czujesz to przyspieszenie
to chyba tyle po takim okresie czasu jakim jeżdze tą A3

w przypadku pytan, prosb o opinie wal smiało

A jeszcze jedno, szukajac auta staraj sie nie kupować te wersji co jest standardowo obniżona. szkodza podwozia.


M.

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 20:04:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 20:58:50
Posty: 54
Lokalizacja: wrocław
witam
podepnę się też pod temat kupna audi a3,mam zamiar kupić audi kumpel nagrał mi audi a3 co sądzicie o niej czy cena jest ok czy ena jest adekfatna do roku i wyposażenia co do stanu i przebiegu raczej jestem pewny cena jaką chcą za nią to 42300zł co wy na to
www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2039896

pozd. dadas11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 20:14:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 20:58:50
Posty: 54
Lokalizacja: wrocław
sorrki ale cos mi sie net zaciął i kopiowało


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 20:17:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2007 16:08:01
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Słuchajcie, wielkie dzięki za odpowiedzi i cenne porady!
Chodzi za mną to 1.8T... :-) Z opisów i tego co widzę po oficjalnych danych tech. (dzięki meszrum) byłoby to coś w sam raz dla mnie :-) Ale pozostałe silniki nadal biorę pod uwagę, wiele będzie zależeć od tego w jakim stanie będą samochody które będę oglądał.
Będę informował o wynikach poszukiwań i pozwolę sobie zapytać co jakiś czas jakbym miał jakieś wątpliwości :-) Aha i mam nadzieję zjawić się na którymś spocie, może nawet za tydzień!

pozdrawiam!
Mateusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 14:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
MarekB napisał(a):
mtq

To moze sie wypowiem

Kupiłem 14 grudnia A3 1.8 bez T silnik AGN
wersja z 1996 roku. powiedzmy ze jest to fabryczne 125 KM

Auto przed zakupem oglądał Dred, przejechał się nim, wyraził swoją opinie.
Decyzja padła i kupiliśmy A3.
teraz gdy zrobilem tym autkiem ponad 4 tysiace kilometrów
moge powiedziec tak
1.8 bez turbiny jest fajnym i bardzo wdziecznym silnikiem,
autko delikatnie traktowane na trasie zadowala sie srednio 7~7,5 litra gazu na 100km
w mieście zejście poniżej 9,5 jest niestety dosyć trudne, ja osobiscie po warszawie notuje spalanie na poziomie 10,5, choc nie ukrywam ze czesto lubie sobie wystrzelic spod swiateł.

Co do jazdy po trasie bo w sumie wiecej km zrobilem na trasach niz w miescie.
autko chodzi bardzo ładnie, bardzo fajny moment jest taki ze jadac 120km/h na 5 biegu masz 3000 obrotów, dociskając gaz nie czekasz na reakcje tylko slicznie przyspieszasz az do 185 km/h (oczywiscie mowie cały czas o wartościach licznikowych), i czujesz to przyspieszenie
to chyba tyle po takim okresie czasu jakim jeżdze tą A3

w przypadku pytan, prosb o opinie wal smiało

A jeszcze jedno, szukajac auta staraj sie nie kupować te wersji co jest standardowo obniżona. szkodza podwozia.


M.


się podpisuje ręcami i nogami.... wszyscy na...ją na ten silnik a ja 4 lata tym śmigałem i jakoś mi się nie znudził... 125KM w tym autku to całkiem słuszny wynik i nie podzielam zdania że jest to mułowate.. do 1,8 T nie ma co porównywać bo w 1,8 T jest sporo większy moment obrotowy przedewszystkim ale mimo to autko zapierdziela równo... :D no i zawsze jednak wolnossaki są mniej obciążone i wydaje mi się że stać je na większe bezawaryjne przebiegi niż turbobenzyne... no i jest jeden element mniej do popsucia co w aucie ok 10 letnim ma już spore znaczenie :): spalanie faktycznie potrafi się wahać w granicach od 7,5 litra do 9,5 litra (only benzyna)

a tak to tylko zawieche wymieniłem :): no ale nasze drogi niestety nie są idealne
suma sumarum jakbym miał wybór to na 1,6 raczej bym nie patrzył... na 1,8T hmmm tu bym się też zastanawiał jak tam ta dmuchawka po 10 latach :): biorąc pod uwagę że ignorantów użytkujących turboauta nie brakuje to chyba bym się troche bał.... 2-3 letnie może ale starsze .. :?:

sorki za lekkie odswierzenie temata ;)

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 15:28:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2007 16:08:01
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
lolek2 napisał(a):
spalanie faktycznie potrafi się wahać w granicach od 7,5 litra do 9,5 litra (only benzyna)


W mieście tyle Ci pali to 1.8? Toż to tyle co Meganka 1.4 teraz w zimie :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 17:08:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
To moje 1.8T pali w miescie 13-14 litrow gazu :(
Chyba mam zepsute?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 18:37:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
przestańcie pisać o spalaniu w taki sposób bo wam pozamykam
spalanie zależy od wielu czynników :
stylu jazdy
miejsca jazdy (trasa, miasto-> jesli miasto to jakie np porównując Warszawę i Sochaczew oba są miastami lecz w Wawie nieporównywalnie większe korki)
szerokości opon a także odpowiedniego ciśnienia w oponach
zurzycia auta ( źle wyreulowany na przykład)
jakości paliwa
i jeszce kilku innych. więc jeśli bedziecie pisać, że ktoś ma popsuty, albo komuś pali tyle, a komuś mniej wiec jego jest ok a inni mają coś porąbane to pousuwam posty, a wątek zamknę.
dziękuje za uwagę!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 20:49:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
co do spalania tu sie musze zgodzic z Dredem.
W tym samym samochodzie z tym samym silnikiem, czasem sa naprawde spore roznice w spalaniu,wystarczy posledzic forum ze kazdem pali zupelnie inaczej.
Masa zeczy ma na to wplyw, od temperamentu kierowcy, umiejetnosci (coniektorzy po prostu nie wiedza jak jezdzic swoim autem,jak wykorzystac wady i zalety np danego silnika :peace: ),a autka juz w wiekszosci ponad 10 letnie tez spisuja sie roznie, jedne sa jeszcze w bdb stanie a inne juz nico np podjechane albo zle wyregulowane wciagaja wiecej paliwka :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 22:41:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2007 20:53:19
Posty: 8
Lokalizacja: Otwock
Witam,

podepnę się pod temat bo też planuję zakup a3 :)
Interesują mnie a3 TDi z lat '96-'98. Cena w zakupie do około 20 tysięcy.

Jaka jest różnica w silnikach TDi jeśli chodzi o poszczególne wersje 90KM a 110KM?

_________________
... bo jest parę złudzeń, które warto mieć by żyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 22:43:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
tez sie podpisanm tylko zakres 97-99 :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 22:56:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Enten napisał(a):
Witam,

podepnę się pod temat bo też planuję zakup a3 :)
Interesują mnie a3 TDi z lat '96-'98. Cena w zakupie do około 20 tysięcy.

Jaka jest różnica w silnikach TDi jeśli chodzi o poszczególne wersje 90KM a 110KM?

różnica jest 20 koni i jednej literki :D
90 koni to 1Z
110 koni to AFN i nie tylko
generalnie 110 konna wersja to zmodyfikowany 1z inne wtryski inny program nowsza konstrukcja

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 23:12:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Dred napisał(a):
Enten napisał(a):
Witam,

podepnę się pod temat bo też planuję zakup a3 :)
Interesują mnie a3 TDi z lat '96-'98. Cena w zakupie do około 20 tysięcy.

Jaka jest różnica w silnikach TDi jeśli chodzi o poszczególne wersje 90KM a 110KM?

różnica jest 20 koni i jednej literki :D
90 koni to 1Z
110 koni to AFN i nie tylko
generalnie 110 konna wersja to zmodyfikowany 1z inne wtryski inny program nowsza konstrukcja


ani 1Z ani AFN nie wystepował w A3 .... ;)
a co do różnic to konstrukcja jest identyczna tylko osprzet jest inny ..... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 23:27:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2007 20:53:19
Posty: 8
Lokalizacja: Otwock
Czyli generalnie jak czytałem to wnioskuję, że odczuję to przy dłubaniu silnika co narazie mnie nie dotyczy ;)

Poza mocą co jest widoczne i napewno odczuwalne czy warto interesować się wersją 90konną? Przy roczniku do '98 właściwie jestem skazany na 90KM ale jeśli będzie to rocznik '97-'98 to już jest mozliwosć wyboru.

Interesuje mnie TDi z tego względu, że potrzebuję samochodu na dojazdy do pracy w Warszawie (50km dziennie plus ew. jakieś trasy 100-200km miesięcznie).
Jeżdzę spokojnie czyli emerycko (niektórzy nazywają to lansem :): )
Czyli ma być możliwie tani w utrzymaniu, relatywnie małoawaryjny, wyposażenie podstawowe... cóż więcej? Kolor czarny, srebrny. Na więcej wymagań pewnie kasy nie starczy.:diabel:

Przekopuję a3-club.net oraz to forum ale nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi jak się ma w eksploatacji 1,9TDi 90KM a 110KM. Odczuwalna moc a poza tym? Jak się ma z możliwościami spalania? Oczywiście mówię tu o zadbanych egzemplarzach :diabel:

_________________
... bo jest parę złudzeń, które warto mieć by żyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: