.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 14:03:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ośka czy Quattro . Moje przemyślenia.
PostNapisane: 05.sty.2007 16:04:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
Dzizes, było o tym setki razy i za kazdym razem wniosek był taki, ze teoria o wyzszych kosztach to mit... :(:
Jest KILKA cześci które z powodu tego ze nie wystepuja jako zamienniki faktycznie sa drozsze w stosunku do FWD. Ale OK, niech bedzie rzeczowo:

- tylne drążki stabilizatorów ( ok 150 PLN/szt, kupowałem 2 tyg temu)- wymienione pierwszy raz przy przebiegu 248.000 km
- w B3/B4 ostatni tłumik ( koszt oryginału: ok 600 PLN) wymiana raz na nie wiem ile, bo jeszcze mam oryginał

Napisz kolego KONKRETNIE co jeszcze powoduje wyzsze koszty serwisowania/uzytkowania quattro vs FWD :?:


Bardziej niz o koszta serwisowe chodzilo mi ze w przypadku awarii skrzyni czy dyfra - czesci do nich sa slabo osiagalne.

Zgadzam sie ze koszta zwyklego serwisowania sa podobne ale :

lozysko tyl oska okolo 70 zl , q 150 zl
amory tyl oska 360 sahs, quattro ? ciezko wogole dostac

Czasem boje sie ze jak cos padnie moze byc problem z czesciami.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ośka czy Quattro . Moje przemyślenia.
PostNapisane: 05.sty.2007 16:20:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Kovic napisał(a):
Cytuj:
Dzizes, było o tym setki razy i za kazdym razem wniosek był taki, ze teoria o wyzszych kosztach to mit... :(:
Jest KILKA cześci które z powodu tego ze nie wystepuja jako zamienniki faktycznie sa drozsze w stosunku do FWD. Ale OK, niech bedzie rzeczowo:

- tylne drążki stabilizatorów ( ok 150 PLN/szt, kupowałem 2 tyg temu)- wymienione pierwszy raz przy przebiegu 248.000 km
- w B3/B4 ostatni tłumik ( koszt oryginału: ok 600 PLN) wymiana raz na nie wiem ile, bo jeszcze mam oryginał

Napisz kolego KONKRETNIE co jeszcze powoduje wyzsze koszty serwisowania/uzytkowania quattro vs FWD :?:


Bardziej niz o koszta serwisowe chodzilo mi ze w przypadku awarii skrzyni czy dyfra - czesci do nich sa slabo osiagalne.

Zgadzam sie ze koszta zwyklego serwisowania sa podobne ale :

lozysko tyl oska okolo 70 zl , q 150 zl
amory tyl oska 360 sahs, quattro ? ciezko wogole dostac

Czasem boje sie ze jak cos padnie moze byc problem z czesciami.


Slyszałeś kiedys zeby komus kto w sposób normalny i rozsądny uzytkuje swo samochód padł dyfer czy skrzynia? Chłopaki z 2B po wsadzeniu 220-konnego, ponad 400 Nm TDI do Coupe quattro krecili bączki, strzelali ze sprzegła i startowali na 1/4 mili i jedyne co sie stało to ukręcona półoś.

Polemizując nadal:
- łożysko do Coupe quattro- 100 zł, u mnie jeszcze oryginały
- amortyzatory tył: w tych pieniadzach co napisałeś można spokojnie dostać amory do quattro, 5 lat temu jak pytałem- faktycznie były tylko w ASO po 650 pln/szt. Wymieniasz raz na 100.000 km, ja mam jeszcze oryginalne
- WSZYSTKIE częsci sa BEZPROBLEMOWO dostępne, choćby odpal allegro

Co jeszcze powoduje że użytkowanie quattro jest droższe?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 16:21:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
dodam slow pare bo mam Quattro (i je kocham :D)
na liczniku wybite przeszlo 300 K jak do tej pory w napedzie nie padlo NIC (pomijajac kamienie w skrzyni za ktore dalem 12 zlotych a caly problem polegal na wyjeciu tej ciezkiej czesci)
auto bylo intensywnie uzytkowane a niejednokrotnie katowane na zlotach czy rajdach.
Mialem problemy z innymi podzespolami (najwieksza wada audi - poprzedni wlasciciel) ale ani z dyfrem ani z polosiami czy przegobami ani wiekszych ze skrzynia nie bylo.

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ośka czy Quattro . Moje przemyślenia.
PostNapisane: 05.sty.2007 16:22:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
martab99 napisał(a):
Kovic napisał(a):
Cytuj:
Dzizes, było o tym setki razy i za kazdym razem wniosek był taki, ze teoria o wyzszych kosztach to mit... :(:
Jest KILKA cześci które z powodu tego ze nie wystepuja jako zamienniki faktycznie sa drozsze w stosunku do FWD. Ale OK, niech bedzie rzeczowo:

- tylne drążki stabilizatorów ( ok 150 PLN/szt, kupowałem 2 tyg temu)- wymienione pierwszy raz przy przebiegu 248.000 km
- w B3/B4 ostatni tłumik ( koszt oryginału: ok 600 PLN) wymiana raz na nie wiem ile, bo jeszcze mam oryginał

Napisz kolego KONKRETNIE co jeszcze powoduje wyzsze koszty serwisowania/uzytkowania quattro vs FWD :?:


Bardziej niz o koszta serwisowe chodzilo mi ze w przypadku awarii skrzyni czy dyfra - czesci do nich sa slabo osiagalne.

Zgadzam sie ze koszta zwyklego serwisowania sa podobne ale :

lozysko tyl oska okolo 70 zl , q 150 zl
amory tyl oska 360 sahs, quattro ? ciezko wogole dostac

Czasem boje sie ze jak cos padnie moze byc problem z czesciami.


Slyszałeś kiedys zeby komus kto w sposób normalny i rozsądny uzytkuje swo samochód padł dyfer czy skrzynia? Chłopaki z 2B po wsadzeniu 220-konnego, ponad 400 Nm TDI do Coupe quattro krecili bączki, strzelali ze sprzegła i startowali na 1/4 mili i jedyne co sie stało to ukręcona półoś.

Polemizując nadal:
- łożysko do Coupe quattro- 100 zł, u mnie jeszcze oryginały
- amortyzatory tył: w tych pieniadzach co napisałeś można spokojnie dostać amory do quattro, 5 lat temu jak pytałem- faktycznie były tylko w ASO po 650 pln/szt. Wymieniasz raz na 100.000 km, ja mam jeszcze oryginalne
- WSZYSTKIE częsci sa BEZPROBLEMOWO dostępne, choćby odpal allegro

Co jeszcze powoduje że użytkowanie quattro jest droższe?


niewiedza ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ośka czy Quattro . Moje przemyślenia.
PostNapisane: 05.sty.2007 16:50:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
Kovic napisał(a):
Bardziej niz o koszta serwisowe chodzilo mi ze w przypadku awarii skrzyni czy dyfra - czesci do nich sa slabo osiagalne.

U mnie B2 85r (ma 22 lata) ... Wszystko jest super. Blokady pneumatyczne działają, skrzynia chodzi, dyfer też (choć przez pewien czas myślałem ze nie). Przebieg 235.000. Ciężka noga. raz, dwa razy w miesiącu ćwicze autem po lasach. Zimą ćwicze autem z Blokadą na (1)
Kovic napisał(a):
Zgadzam sie ze koszta zwyklego serwisowania sa podobne ale :

lozysko tyl oska okolo 70 zl , q 150 zl

Dwa miesiące temu zapłaciłem 50zł za dwubierzniowe łożysko do tylnej piasty.
Kovic napisał(a):
amory tyl oska 360 sahs, quattro ? ciezko wogole dostac

120zł Monroe, 350zł Sachs, 400zł Bildstein
Kovic napisał(a):

Czasem boje sie ze jak cos padnie moze byc problem z czesciami.

Niektóre rzeczy są tylko w ASO tu sie zgodze. Np. Poduszki pod most tylny albo pod mocowanie ramy pomocniczej do podwozia (choć te sie raczej nie zurzywają). Ja teraz wymieniam pod mostem poduszki. Koszt 2x80zł - jak na wymiane raz na 22 lata to nie tak źle ;)

To z mojego doświadczenia :D

PS. Weź pod uwage ile zaoszczędzasz na bezpieczenstwie, trakcja, chamulce tarczowe z tyłu :D

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 16:55:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja mam tylko jedna propozycje. zamiast toczyc bezprzedmiotowe dyskusje.
jest na forum baza wiedzy dotyczaca quattro i osiek i jezeli ktos jest zainteresowany kupnem to moze sobie poczytac.
dodatkowo, jezeli chce zadac pytanie to pyta. ale ...
jezeli ktos taki albo inni beda zamiast odpowiadac rzeczowo , stawiali sprawe na ostrzu noza i kategorycznie wywaracali teorie to dla takich osob proponuje zakaz pisania na forum !!!!!
O zgrozo. czlowiek chce sie czegos dowiedziec o quattro a zostaje zabity postami ze oska jest lepsza albo ze po co komu quattro ??

Kovic, powiedz mi co chcesz tym watkiem osiagnac ? nie znasz sie na quattro ? chcesz o cos zapytac? czy szukasz zwady i chcesz sie poklucic ?
napisz w punktach pytania na jakie chcesz uzyskac odpowiedz a jak nie masz nic merytorycznego do powiedzenia poza snuciem przypuszczen na podstawie zaslyszanych bzdur to proponuje Ci poprosic moderatora o zamkniecie watku !! zachowujcie sie jak ludzie dorosli , prosze :!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 17:21:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
sugeruje trzymac nerwy na wodzy i wypowiadac sie na temat ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ośka czy Quattro . Moje przemyślenia.
PostNapisane: 05.sty.2007 17:36:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
martab99 napisał(a):
Co jeszcze powoduje że użytkowanie quattro jest droższe?


Chcąc prowadzić rzeczowy wywód ponawiam powyższe pytanie...

Do MODów: Może jak dyskusja zostanie wyczerpana bedzie można wątek odpowiednio"ogołocic i odchudzic" i podwiesic gdzies dla potomnych bo wiem, ze pytanie " czy q jest droższe " itd pojawia sie bardzo czesto

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ośka czy Quattro . Moje przemyślenia.
PostNapisane: 05.sty.2007 17:41:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
120zł Monroe, 350zł Sachs, 400zł Bildstein


Ale do Twojego ?

Szukalem do B4 i siakos ciezko z tym bylo.

Mozesz podac konkretne symbole amorow ?



Cytuj:
PS. Weź pod uwage ile zaoszczędzasz na bezpieczenstwie, trakcja, chamulce tarczowe z tyłu :D


Dlatego wlasnie wybralem Q.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 17:45:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
Kovic, powiedz mi co chcesz tym watkiem osiagnac ? nie znasz sie na quattro ? chcesz o cos zapytac? czy szukasz zwady i chcesz sie poklucic ?
napisz w punktach pytania na jakie chcesz uzyskac odpowiedz a jak nie masz nic merytorycznego do powiedzenia poza snuciem przypuszczen na podstawie zaslyszanych bzdur to proponuje Ci poprosic moderatora o zamkniecie watku !! zachowujcie sie jak ludzie dorosli , prosze


Bardzo prosze przeczytac sobie moj pierwszy post. Mial on za zadanie uwypuklic roznice miedzy Q a oska z mojego ( byc moze laickiego ) punktu widzenia.

Nigdy nie mialem zamiaru nikogo obrazac.

Kilka osób odpowiedzialo " normalnie " ale pojawily sie tez jakies bez sensowne ataki - niczym nie sprowokowane.

Proponuje kontynlowac watek ale wypowiadac sie zeczowo.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ośka czy Quattro . Moje przemyślenia.
PostNapisane: 05.sty.2007 17:53:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
martab99 napisał(a):
martab99 napisał(a):
Co jeszcze powoduje że użytkowanie quattro jest droższe?


Chcąc prowadzić rzeczowy wywód ponawiam powyższe pytanie...

Do MODów: Może jak dyskusja zostanie wyczerpana bedzie można wątek odpowiednio"ogołocic i odchudzic" i podwiesic gdzies dla potomnych bo wiem, ze pytanie " czy q jest droższe " itd pojawia sie bardzo czesto


Wiec :D

Z tego co na szybko zauwazylem , roznica jest ( w przypadku B4 ) w amorach 360/? zl( nie moge znalezc) , . Roznica jest w lozyskach 70/150 zl , tlumik 174/? ( nie moge znalezc ) .

Czesci do tylniego zawieszenia Q jest mniej niz do oski wiec i ceny sa odpowiednio wyzsze.

Spalanie pomine bo nie jest to istotne, chodzi mi o czesci.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 17:56:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Kovic - odnosze wrazenie, ze ulegles "modzie na quattro" jaka panuje na forum i kupiles takowe tyle tylko, ze ze slabym silnikiem i jestes nieco rozczarowany bo "mialo byc tak pieknie..."
takie odnioslem wrazenie po lekturze twoich postow.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 18:04:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Bilu napisał(a):
Kovic - odnosze wrazenie, ze ulegles "modzie na quattro" jaka panuje na forum i kupiles takowe tyle tylko, ze ze slabym silnikiem i jestes nieco rozczarowany bo "mialo byc tak pieknie..."
takie odnioslem wrazenie po lekturze twoich postow.


Nie zgadzam sie z Toba.

O Q myslalem juz sporo wczesniej, silnik na jakis czas jest wystarczajacy, jasne, gdybym mogl ( finansowo ) to bym chcial 2,8 ale nadazyla sie okazja kupic to audi wiec ja wykozystalem.

Naprawde 115 KM na kuchence mi styknie.

Ja w trasie na szerokiej drodze po 120 km/h smigam :diabel: kapelusz ze mnie.

Za jakies 2-3 lata bede myslal o czyms silniejszym w Q, ale tak na dzis jestem naprawde zadowolony.

Mechnicy, koledzy z pracy twierdza ze to dobry zakup :peace:

Pare osob z AKP tez widzialo to Audi i tez nie wygladali na zniesmaczonych ( ale to moze oni sie wypowiedza ) .

Katalogowo Q ABK 115 KM ma cos ala 12 do 100 ( o ile sie nie myle ) niech mi do 100 dojedzie w 15 s. Mi to syknie.

Pozdrawiam.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 18:05:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
B4 quattro jest slabo dostepne w czesciach w podrobach. najlepiej i najtaniej wychodzi C4 quattro i B3 quattro a B3 quattro to chyba najtansze quattro w ustrzymaniu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 18:12:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Bilu napisał(a):
Kovic - odnosze wrazenie, ze ulegles "modzie na quattro" jaka panuje na forum i kupiles takowe tyle tylko, ze ze slabym silnikiem i jestes nieco rozczarowany bo "mialo byc tak pieknie..."
takie odnioslem wrazenie po lekturze twoich postow.


sie nie słucha forumowiczów to pewnie tak jest :| ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 18:16:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
hans napisał(a):
B4 quattro jest slabo dostepne w czesciach w podrobach. najlepiej i najtaniej wychodzi C4 quattro i B3 quattro a B3 quattro to chyba najtansze quattro w ustrzymaniu


To by sporo wyjasnialo.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 18:17:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Mauzer napisał(a):
Bilu napisał(a):
Kovic - odnosze wrazenie, ze ulegles "modzie na quattro" jaka panuje na forum i kupiles takowe tyle tylko, ze ze slabym silnikiem i jestes nieco rozczarowany bo "mialo byc tak pieknie..."
takie odnioslem wrazenie po lekturze twoich postow.


sie nie słucha forumowiczów to pewnie tak jest :| ;)


Widzisz, mnie bardziej cieszy to ze zatankowalem za 100 zl gazu, zrobilem na tym juz 400 km po miescie i jeszcze jesc nie wola.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 19:31:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
[offtopic] Z tego co widze to jesteś bardzo mało wymagający że wystarcza ci ta moc. Mnie osobiście te (katalogowo)280 po pierwszym miesiącu było mało i tak zostało.

Nie mogę się powstrzymać i zacytuje tekst z pewnego filmu lekko zmieniony"Nasłuchałeś się jakiś popiepszonych teorii o quattro i teraz próbujesz na siłę wmówić to innym""


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 19:52:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
eszkesz napisał(a):
[offtopic] Z tego co widze to jesteś bardzo mało wymagający że wystarcza ci ta moc. Mnie osobiście te (katalogowo)280 po pierwszym miesiącu było mało i tak zostało.


A ja też sie nie moge powstrzymać i napisze że kogo to obchodzi ? Gość ma 2.0 z dusicielem - jemu wystarcza i jest git ... ta dyskusja jest o quattro btw. jak zwykle zmierzająca do nikąd ...

p.s. bez urazy ...

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 20:22:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ety+qua%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ety+qua%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ety+qua%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ety+qua%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ady+qua%2A
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... %2A+o%B6ka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... %2A+o%B6ka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... %2A+o%B6ka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... %2A+o%B6ka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... %2A+o%B6ka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... %2A+o%B6ka
NO COMMENT :sindbad:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: