pojemnośc 2.0 pięć cylindrów KE-jetronic
Historia auta
Auto sprowadzone chodzi jak pszczółka po czterech miesiącach założona instalacja gazowa od samego początku problemy (strzały itp)
na benzynie mulasta na gazie jakoś chodzi.
Awaria
Po półroku na benzynie zaczyna gubić wolne obroty faluje czasami gaśnie ale jeżdzi na gazie więc jakoś brak chęci do szukania powodu
Jakos dwa miesiące póżniej po strzałe przestaje pracowac na benzynie na gazie biega dalej po pół roku przestaje odpalać trzeba zobaczyć w końcu co sie dzieje.
Wszystko rozebrane, rozdzielacz paliwa zatarty przepływomierz zmasakrowany pompa paliwa spalona guma łącząca przepływke z przepustnicą pęknieta wężyki podciśnień popękane.
Remont
Pompa paliwa wymieniona guma łącząca nówka sztuka podciśnienia powymieniane kable nowe świece nowe kopułka i palec nowe olej wymieniony sonda lambda wymieniana na nową dwa miesiące przed awarią (nowa).
Demontaż instalacji gazowej (niechce jej już)
Problem
Niemoge znależć odpowiedniej przepływki
Po czterech miesiącach poszukiwań wściekły kupiłem przepływke z rozdzielaczem od 2.3 (numery katalogowe inne)
Walka
Dwa dni wczytywania sie w grupy i pare mądrych książek auto odpalone (regulator ciśnienia paliwa z 2.0 na tym z 2.3 niechce chodzić).
Auto chodzi strzsznie dymi wolnych brak (są tylko na odłączonym regulatorze ciśnienia )
Dzięń walki autko wyregulowane nie dymi dobrze sie wkręca ma wolne obroty ideał
I teraz problem pomysły się skończyły
Silniczek co jakiś czas gubi te obroty poprostu zaczyna falować pomiedzy 400-1000 obrotów przeważnie jest ok.
Potencjometr przepływomierza sprawdzony termostaty sprawdzone, podciśnienia szczelne, niełapie fałszywego powietrza,sonda łambda sprawna.czujnik halla ok.
Ma ktoś pomysł mi opadają rece
Pozdrawiam