meszrum napisał(a):
Jozef napisał(a):
Wydaje mi się, że ustawienie pompy jednak nie jest prawidłowe
Wychodzi na to że w vag-com 303 kąt jest zapisywany w konwencji +/- a w 409 BTDC/ATDC. W nowym logu kąt wymagany jest ok 2st ATDC a faktyczny ok 2st BTDC. Więc liczbowo są podobne lecz leżą po dwóch stronach gmp. I dlatego jest maksymalne wysterowanie ze strony komputera.
Pozdrawiam serdecznie
tak Jozef, masz absolutna racje.
przegladam moje starsze logi z AFB - rzeczywiscie, wszedzie jest ATDC przy umiarkowanym wysterowaniu.
to rowniez tlumaczyloby wysterowanie na 004BS rzedu 32% na
Late, ktore faktycznie powinno byc mniejsze.
stad inne odczyty na 000.
carlnova, przy okazji jak bedziesz robic logi, zrob przy uzyciu 311.2 004 w BS. odnosze wrazenie, ze 303 mogl go inaczej odczytac, czym w pelni sie zasugerowalem.
Jasne, szefie...
Zrobię jeszcze dzisiaj logi w basic settings 000 i 004 przy użyciu VC 311.2
Wrzucę poprawiony 004BS po pracy, późnym popołudniem.
Napiszę także, czy zmieniły się wartości 04 i 10 w zblokowanym 000, do których mam zastrzeżenia.
Jak to możliwe, Mesz, że starsza wersja VAG - Coma odczytuje błędnie logi i wrzuca takie abstrakcyjne wartości ?
Mam nadzieję, że to tylko błąd VC, chociaż powracają myśli o pierwszych diagnozach z BOSCH Service z problemami z ustawieniem kąta wtrysku.
Jak pomyślę sobie o elektronice (sterowaniu) VP44 - włosy mi się jeżą na głowie.
...ale...
Jedna wróżka mi kiedyś mówiła, że trzeba myśleć tylko pozytywnie (he, he...)
meszrum napisał(a):
dla pewnosci powtorz 000 311.2.
jezeli bedzie tak samo, to wytlumaczeniem moze byc modyfikacja programu.
lecz czy ja masz, to pokaza nam bloki 003, 008 i 011 w tzw.
pedzie...
Wszystkie logi dynamiczne zrobię jutro w sobotę rano, maestro i wrzucę je do oceny. Jestem bardzo zaintrygowany, czy z tym moim chipem to nie ściema...
Mam nadzieję, że wszystkie te "odchyły" są właśnie efektem modyfikacji programu.
Pozdrawiam