.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 07:39:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.8T AEB]-nagrzewanie się kolektora wydechowego..
PostNapisane: 19.sty.2007 22:01:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Witam! Czy kolektor wydechowy może robic się czerwony?? przy w miare spokojnej jezdzie, np. 100..120/godz. na trasie po przyjezdzie do garażu i podniesieniu maski w nocy widać że ma czerwony kolorek,czyli dosyc nagrzany.W warunkach jakie panują teraz czyli około 10st. .Czy jest to normalne??

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 10:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
No jasne ze tak :-) Przeciez do kolektora leca gazy prosto z cylindra. Gazy te maja na tyle wysoka temperature by rozgrzac kolektor do czerwonosci :-) Oczywiscie po wylaczeniu silnika dosc szybko stygnie.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 16:22:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
W poprzednim aucie kolektor się tak aż nie rozgrzewał, i jak ostatnio to obejrzałem to się strasznie zdziwiłem.Przy spokojnej jezdzie tak jak już wczesniej napisałem kolektor ma lekko czerwoną barwe,a jak jade troche szybciej lub agresywniej to się cały rozgrzewa do czerwoności.Podobno nie można od razu gasic auta po szybszej jezdzie bo turbina dostaje w dupe.Troche mnie uspokoiłeś.Choć dziwie się że nawet przy spokojnej jezdzie się tak rozgrzewa. :galy:

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 18:27:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
dla spokojności ducha mozęsz w razie czego sprawdzić skład mieszanki - jak jest za uboga to bedzie się mocniej nagrzewał a w ekstremalnych przypadkach powypala gniazda zaworów. Wszystko zależy od tego jak gruby jest kolektor - im grubszy tym ciężej go rozpalić do czerwoności :)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 18:27:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Dla pewnosci mozesz podjechac i sprawdzic sklad spalin. Moze masz zbyt uboga mieszanke przez co temperatura spalin jest wyzsza niz powinna. A to nie jest zbyt zdrowe dla silnika. Przy ostrej jezdzie to nie tylko kolektor ale i turbina robi sie czerwona :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 18:48:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Jutro rano jade za granice i mam do zrobienia tym samochodem jakies 1200km :( boje się że coś szlak trafi,teraz to już czasu nie mam na posprawdzanie tego.I będe musiał wrócic też spowrotem kolejne 1200km :( To link do mojego tematu bo już wczesniej się z tym męczyłem:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 20:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
photokom napisał(a):
Przeciez do kolektora leca gazy prosto z cylindra. Gazy te maja na tyle wysoka temperature by rozgrzac kolektor do czerwonosci :-) .


ale żeby do czerwoności przy spokojnej jeździe :galy: troche to dziwne według mnie. Przy pałowaniu owszem. Oznaczało by to też że w każdym silniku ma się prawo kolektor tak rozgrzać a ja nie zauważyłem takiego zjawiska - mowa o wolnossącym .

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 21:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
:-) 110-120 km/h to mimo wszystko nie taka calkiem spokojna jazda :-)
Zauwaz ze kolega pisze ze sprawdzal w nocy, a wiec przy slabym oswietleniu. W dzien tego nie widac.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 21:44:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
120 to w okolicach zaledwie 3500 rpm no to można uznać to za spokojną jazdę dla takiego silnika, no ale nie będziemy się kłócić czy to spokojnie czy nie, nie mniej jednak uważam że przy takich prędkościach nie powinien się nagrzewać tak kolektor, ale może sie nie znam. :) Sprawdzę u siebie kiedyś w nocy czy choć trochę łapie czerwony kolor. A w silniku 1.8T seryjnym pewnie kolektor jest żeliwny, więc nie jest taki cienki. A kolega Photokom ma chyba 2.2T (widzę po podpisie) i jak jest z tą czerwonością u Ciebie :?:
Co by było gdyby kolega zasuwał jakieś 160 km/h??

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 23:54:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
:-)
U mnie przy 160 to cos kolo 4000 wiec niewiele wiecej. A kolektor ma dosc czesto lekko czerwonawy po jezdzie w nocy. Sprawdz u siebie. W dzien tego nie widac.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 16:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Witam! Panowie bardzo dawno mnie tu nie było jakieś 5 tygodni bo tyle własnie byłem za granicą. Zadecydowałem wtedy że nie pojade swoją furą,bo mnie to zbyt bardzo martwiło, tylko wziałem samochód od ojca a jemu zostawiłem Audiczke :( .Niestety.Żal mi było odjeżdzać zostawiając ją płaczącą w garażu.No ale odgrzewam posta czyli powrót do tematu.Ojciec miał tym samochedem dużo nie jezdzic ale mimo wszystko i tak zrobił ponad 600km ,ja zrobiłem 2400km więc i tak jestem do przodu ;) ,jak mówił jezdził bardzo spokojnie.Z tą temperaturą mieszanki Czarek_S masz dużo racji.Dzis podłaczyłem Vag-a i oto jakie błędy mi wypluł:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 558 E
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR AT D02
Software Coding: 04051
Work Shop Code: WSC 06435
3 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached
00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded
35-10 - - - Intermittent

Z tego co umiem przetłumaczyć to pierwszy błąd to Kontrola dodawania mieszanki 1-zbyt bogata , 2- za uboga

A drugi to Maxymalne cisnienie /ładunek powietrza przekroczony.
Niestety nie mam w samochodzie wskaznika cisnienia doładowania więc nie mam nad nim żadnej kontroli.

Zawór N75 wymieniałem przed wyjazdem.Samochód od czasu kiedy go zostawiłem rodzinie jezdzi gorzej poszarpuje,brak mu jakby mocy i coś strzela pod maską tak jakby silnik kichał. Nie wygląda to za ciekawie.Wogóle mam ostatnio niezłe jazdy z tym autem.Pomóżcie coś ,podpowiedzcie co mógłbym sam zobaczyć naprawic ,podregulować.Z góry dzięki za zainteresowanie.

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 22:15:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Wiązka elektryczna.
Te same kable zasilają N75 i grzanie sondy. Nieszczelności posprawdzane?

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 08:03:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
- za późny zapłon
- za uboga mieszanka (ale wtedy dostaje bardziej od strony dolotu)


Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 16:05:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
szogun0 napisał(a):
Wiązka elektryczna.
Te same kable zasilają N75 i grzanie sondy. Nieszczelności posprawdzane?


Wiązke sprawdze dzis ,zaraz ide zresztą do garażu, ale "nieszczelności" , o jakie nieszczelności chodzi, gdzie miałyby one występować??

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 18:01:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Wiązke sprawdziłem ,ale na dobrą sprawe to nie ma co sprawdzać kable w oryginalnej otulinie fabrycznej posprawdzałem dojscia do samych wtyczek czy nie poprzecierane ale jak mówie wiązka wszystko oryginal zapakowane.Nie wiem o co chodzi z tymi nieszczelnościami..,co to znaczy zbyt pózny zapłon,mieszanką steruje komputer,czy to znaczy ze dostaje jakies błedne informacje?

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 09:34:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
...zapchany kat!!!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 10:14:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
makaon napisał(a):
...zapchany kat!!!!


Nie mam kata ,jest strumienica zamiast niego.Odpada!

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 14:54:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Witam! ponownie ,dalsza część zmagań z boloączką mojego samochodu wyglada tak:
No więc wczoraj posprawdzałem szczelność układu wydechowego przy samym kolektorze wydechowym tam na kołnierzu pomiędzy kolektorem wydechowym a katalizatorem,jest tam też zaraz sonda lamba w tym miejscu i okazało się że uniwersalna uszczelka którą jakis czas temu założyłem zaczęła przepuszczać bo na wolnych obrotach było czuć na ręce jak dmucha spalinami.Po wymianie uszczelki przestało dmuchać.Skasowałem błędy o których wczesniej pisałem no i jazda próbna.Dolegliwości jakby ręką odjął,czyli samochód ładnie się rozpędzał nie poszarpował,no i nie słychać było tego jakby kichania przed samą zmianą biegu.ALE- no własnie ale kolektor nadal czerwonawy po przejechaniu kawałka 5km szybciej tj. 150..160 km/h.Zrobiłem logi 002 i 011 .Oto one:


Thursday,01,March,2007,13:01:45
8D0 907 558 E ,,1.8L R4/5VT MOTR AT D02,

,Group A:,'002,,,,Group B:,'011,,,,Group C:, Not Running
,,RPM,Time,Time,Mass Flow,,RPM,Time,Speed,Fuel Consump.,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
STAMP, /min, ms, ms, g/s, STAMP, /min, ms, km/h,l/h,STAMP,,,,
,0.34, 1400, 2.80, 4.08, 12.64, 0.00, 1400, 2.80, 33.3, 3.36,,,,,
,1.09, 1400, 4.40, 12.24, 20.07, 0.71, 1400, 2.75, 33.3, 4.48,,,,,
,1.85, 1520, 6.80, 13.86, 32.98, 1.48, 1440, 6.45, 34.6, 10.92,,,,,
,2.60, 1600, 7.25, 14.20, 37.57, 2.23, 1600, 7.05, 35.8, 13.16,,,,,
,3.37, 1680, 7.60, 14.71, 41.25, 2.98, 1640, 7.50, 38.4, 13.72,,,,,
,4.12, 1720, 7.75, 14.79, 42.50, 3.75, 1680, 7.80, 41.0, 11.62,,,,,
,4.87, 1840, 8.00, 15.22, 46.87, 4.48, 1760, 7.90, 43.5, 14.28,,,,,
,5.62, 1960, 8.15, 15.13, 51.46, 5.24, 1880, 8.00, 47.4, 14.42,,,,,
,6.37, 2120, 8.00, 14.79, 54.51, 5.99, 2040, 8.00, 51.2, 16.66,,,,,
,7.12, 2240, 7.80, 14.37, 56.25, 6.74, 2200, 7.85, 53.8, 16.10,,,,,
,7.88, 2400, 7.45, 13.26, 57.71, 7.49, 2320, 7.65, 57.6, 17.64,,,,,
,8.63, 2560, 7.35, 12.92, 60.00, 8.26, 2480, 7.35, 61.4, 16.80,,,,,
,9.38, 2720, 6.95, 12.16, 60.28, 9.01, 2640, 7.35, 65.3, 18.90,,,,,
,10.13, 2840, 7.25, 12.75, 65.56, 9.76, 2760, 7.30, 69.1, 20.30,,,,,
,10.88, 3000, 7.15, 12.67, 68.54, 10.51, 2920, 7.20, 73.0, 20.30,,,,,
,11.65, 3120, 7.15, 12.75, 71.67, 11.27, 3040, 7.20, 75.5, 20.30,,,,,
,12.40, 3240, 7.10, 12.67, 73.68, 12.02, 3200, 7.15, 79.4, 22.54,,,,,
,13.15, 3400, 6.95, 12.67, 75.83, 12.77, 3320, 7.05, 83.2, 22.40,,,,,
,13.91, 3560, 6.85, 12.50, 77.50, 13.52, 3480, 6.90, 85.8, 22.12,,,,,
,14.66, 3720, 6.60, 12.07, 78.47, 14.29, 3640, 6.80, 89.6, 23.80,,,,,
,15.41, 3840, 6.55, 11.98, 80.07, 15.04, 3760, 6.60, 93.4, 23.10,,,,,
,16.16, 3960, 6.40, 11.73, 80.76, 15.79, 3880, 6.45, 96.0, 24.64,,,,,
,16.91, 4040, 6.35, 11.65, 81.81, 16.54, 4000, 6.35, 99.8, 24.36,,,,,
,17.66, 4160, 6.25, 11.48, 82.50, 17.30, 4120, 6.30, 102.4, 25.90,,,,,
,18.45, 4280, 6.20, 11.48, 84.86, 18.05, 4240, 6.25, 105.0, 25.76,,,,,
,19.20, 4360, 6.10, 11.22, 85.34, 18.82, 4320, 6.20, 107.5, 27.44,,,,,
,19.94, 4440, 6.10, 11.31, 86.32, 19.57, 4400, 6.10, 110.1, 27.02,,,,,
,20.69, 4560, 6.00, 11.14, 87.43, 20.30, 4520, 6.05, 111.4, 27.02,,,,,
,21.44, 4640, 5.95, 11.05, 88.54, 21.07, 4600, 6.00, 113.9, 28.56,,,,,
,22.19, 4720, 5.90, 11.14, 89.09, 21.82, 4680, 5.90, 117.8, 28.42,,,,,
,23.71, 4880, 5.85, 11.14, 91.53, 23.34, 4840, 5.90, 120.3, 28.42,,,,,
,24.48, 4960, 5.75, 10.97, 91.81, 24.09, 4920, 5.80, 122.9, 28.42,,,,,
,25.25, 5040, 5.75, 10.97, 92.84, 24.86, 5000, 5.80, 124.2, 28.14,,,,,
,26.00, 5080, 5.80, 11.14, 93.96, 25.61, 5040, 5.75, 125.4, 29.96,,,,,
,26.75, 5160, 5.75, 11.05, 94.44, 26.37, 5120, 5.75, 128.0, 30.24,,,,,
,27.50, 5200, 5.70, 10.97, 95.00, 27.12, 5200, 5.75, 129.3, 31.64,,,,,
,28.27, 5280, 5.70, 10.97, 6.18, 27.89, 5280, 5.70, 130.6, 31.78,,,,,
,29.02, 5360, 5.65, 10.97, 97.01, 28.65, 5320, 5.70, 131.8, 31.78,,,,,
,29.76, 5440, 5.60, 10.88, 97.29, 29.39, 5400, 5.60, 134.4, 31.78,,,,,
,30.51, 5440, 5.60, 10.88, 98.06, 30.14, 5440, 5.65, 135.7, 33.32,,,,,
,31.28, 5520, 5.60, 10.88, 98.19, 30.89, 5520, 5.55, 137.0, 33.18,,,,,
,32.04, 5600, 5.55, 10.80, 98.96, 31.66, 5520, 5.55, 138.2, 31.36,,,,,
,32.80, 5640, 5.50, 10.80, 99.51, 32.41, 5600, 5.50, 139.5, 30.94,,,,,
,33.55, 5680, 5.50, 10.80, 99.86, 33.16, 5640, 5.50, 140.8, 34.58,,,,,
,34.32, 4560, 6.35, 12.84, 92.50, 33.93, 5760, 5.45, 142.1, 32.62,,,,,
,35.08, 4080, 6.30, 11.56, 81.87, 34.70, 4080, 6.25, 142.1, 26.04,,,,,
,35.83, 4080, 6.25, 11.56, 81.94, 35.47, 4095 6.25, 143.5, 26.10,,,,,
,36.59, 4120, 6.25, 11.48, 82.22, 36.22, 4120, 6.25, 144.6, 26.18,,,,,
,37.37, 4160, 6.25, 11.48, 82.92, 36.99, 4120, 6.30, 144.6, 25.76,,,,,
,38.14, 4200, 6.20, 11.48, 82.92, 37.75, 4200, 6.25, 145.9, 25.76,,,,,
,38.92, 4200, 6.20, 11.48, 83.61, 38.54, 4200, 6.20, 147.2, 25.76,,,,,
,39.66, 4240, 6.20, 11.39, 83.89, 39.29, 4200, 6.20, 147.2, 25.76,,,,,
,40.41, 4280, 6.20, 11.39, 84.31, 40.04, 4280, 6.20, 148.5, 25.62,,,,,
,41.16, 4280, 6.15, 11.39, 84.44, 40.79, 4280, 6.15, 149.8, 25.48,,,,,
,41.91, 4320, 6.15, 11.39, 84.72, 41.54, 4320, 6.15, 151.0, 25.48,,,,,
,42.66, 4360, 6.15, 11.31, 85.48, 42.30, 4320, 6.20, 152.3, 27.30,,,,,
,43.43, 4360, 6.10, 11.22, 85.42, 43.05, 4360, 6.15, 152.3, 27.16,,,,,
,44.18, 4400, 6.15, 11.31, 86.25, 43.80, 4400, 6.10, 153.6, 27.16,,,,,
,44.94, 4440, 6.10, 11.22, 86.11, 44.55, 4440, 6.10, 154.9, 27.30,,,,,
,45.69, 4480, 6.05, 11.22, 86.59, 45.30, 4480, 6.10, 156.2, 27.16,,,,,
,46.44, 4480, 6.05, 11.22, 86.81, 46.06, 4520, 6.05, 157.4, 27.02,,,,,
,47.19, 4520, 6.05, 11.31, 87.64, 46.82, 4520, 6.05, 158.7, 27.02,,,,,
,47.94, 4560, 6.00, 11.14, 87.36, 47.57, 4560, 6.00, 158.7, 28.70,,,,,
,48.69, 4600, 6.00, 11.14, 88.06, 48.33, 4600, 6.00, 160.0, 28.56,,,,,
,49.45, 4640, 5.95, 11.05, 87.98, 49.08, 4640, 6.00, 161.3, 26.74,,,,,
,50.21, 4640, 5.90, 11.05, 87.64, 49.83, 4640, 6.00, 162.6, 28.42,,,,,
,50.97, 4680, 5.90, 11.05, 88.61, 50.58, 4680, 5.95, 162.6, 28.56,,,,,
,51.72, 4680, 5.95, 11.05, 88.68, 51.33, 4680, 5.95, 163.8, 28.42,,,,,
,52.47, 4720, 5.95, 11.14, 89.37, 52.09, 4720, 5.90, 165.1, 28.42,,,,,
,53.22, 4760, 5.90, 11.14, 89.65, 52.84, 4760, 5.95, 165.1, 26.74,,,,,
,53.97, 3560, 6.95, 13.18, 78.33, 53.60, 4760, 5.90, 166.4, 28.42,,,,,
,54.74, 3560, 6.80, 12.33, 76.94, 54.36, 3560, 6.75, 167.7, 23.52,,,,,
,55.49, 3560, 6.75, 12.24, 76.53, 55.12, 3560, 6.85, 167.7, 23.94,,,,,
,56.24, 3560, 6.80, 12.41, 77.78, 55.88, 3560, 6.75, 169.0, 23.52,,,,,
,57.01, 3560, 6.75, 12.24, 77.01, 56.63, 3560, 6.80, 169.0, 23.66,,,,,
,57.76, 3560, 1.30, 1.28, 14.72, 57.38, 3600, 6.70, 169.0, 23.38,,,,,
,58.52, 3440, 0.85, 1.36, 9.58, 58.13, 3520, 0.95, 169.0, 3.08,,,,,
,59.27, 3320, 0.80, 1.45, 8.75, 58.88, 3400, 0.85, 163.8, 0.00,,,,,
,60.02, 3200, 0.75, 1.28, 7.78, 59.65, 3280, 0.75, 156.2, 0.00,,,,,
,60.77, 3040, 0.70, 1.28, 7.08, 60.40, 3120, 0.75, 149.8, 0.00,,,,,
,61.52, 2880, 0.70, 1.28, 6.67, 61.16, 2960, 0.75, 142.1, 0.00,,,,,
,62.27, 2760, 0.70, 1.28, 6.32, 61.91, 2800, 0.70, 135.7, 0.00,,,,,


Po zrobieniu logów jak wracałem do domu silnik znów zaczął jakby troche kichać,nie są to trzaski ale jakby takie kichnięcie z małym zgrzytnięciem przed samą zmianą biegu.Po przyjechaniu do domu nie ma żadnych błedów w VAG-u na silniku.Przypominam że po zrobieniu uszczelki i skasowaniu błędów nie było tego objawu kichania dopiero po jakims czasie jazdy.Przypominam też że mam Automata Tip Tronic.Możecie coś powiedziec na temat Logów??Jeśli potrzeba innych to moge zrobic inne.Licze na dość szybką odpowiedz.

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 08:38:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
O logach nic Ci nie powiem, ale często jest tak, ze to właśnie strumienica jest przyczyną kłopotów... Po prostu zmienia się geometria układu wydechowego i gorące spaliny są wysysane z cylindra zbyt wcześnie (nie tylko wypychane przez tłok, ale właśnie wysysane - strumienica tworzy "ciąg", podciśnienie, jak w kominie). To może być przyczyną nadmiernego rozgrzewania się kolektora wydechowego, wypalania zaworów itp. Tak wiec, skoro komp nie wykazuje błędów, zacząłbym od wstawienia kata albo tłumika przelotowego zamiast strumienicy.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 08:41:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wywal strumienicę i zmierz ciśnienie paliwa na listwie podczas pałowania.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: