.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 11:12:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kupno Audi 80 b3 ?!
PostNapisane: 21.sty.2007 15:15:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:07:58
Posty: 55
Lokalizacja: KRAKOW
Witam wszystkich forumowiczow po skasowaniu przodu mojej b3 1.8s bede szukal czegos nowego ale z przyczyn finansowych rowniez b3 :) mialem teraz 1.8 NE GAZNIK W sumie to byl przypadek ale teraz tylko audi:) co byscie polecili najlepszego z tygo modelu ???patrzac na strone wizualna ,silnik i niezawodnosc????z gory dzieki za pomoc

_________________
DARIO 666


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kupno Audi 80 b3 ?!
PostNapisane: 21.sty.2007 20:54:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 13:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
dario 666 napisał(a):
Witam wszystkich forumowiczow po skasowaniu przodu mojej b3 1.8s bede szukal czegos nowego ale z przyczyn finansowych rowniez b3 :) mialem teraz 1.8 NE GAZNIK W sumie to byl przypadek ale teraz tylko audi:) co byscie polecili najlepszego z tygo modelu ???patrzac na strone wizualna ,silnik i niezawodnosc????z gory dzieki za pomoc


Może 1.6 TD z intecoolerem 80KM (silniki RA, SB)
http://moto.allegro.pl/item156285640_au ... _9tdi.html
http://moto.allegro.pl/item158235802_au ... dynia.html
http://moto.allegro.pl/item158319235_au ... _6tdi.html
ta udeżona i chyba podejrzana bo już długo stoi ale obejzeć można
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2010665

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 21:15:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Jesli chodzi o auto bezawaryjne i tanie w utrzymaniu to tylko 1.8 90KM na monowtrysku z manualna skrzynia biegow najlepiej pieciobiegowa. Zero problemow a jak sa to tanio mozna je usunac.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 21:22:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
Polecam 1.8 na mono + gaz tanie w utrzymaniu i bezawaryjne.
Przygladnij sie mojemu (z podpisu) to moze dolorzysz sie mi do A3 :D
Cena do uzgodnienia ,wystawione na allegro w celu orientacji i o dziwo byla .
Masz wszystko co jest tylko mozliwe w b3 wie cchyba nie tak zle ,a stan naprawde jak dla brata ,wsadzilem kupe kasy ,jednak tylko jezdzic teraz i dlatego od grudnia mam naciupane 4 tys. km :D Aż się chce ... .
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 21:47:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
bubu05 napisał(a):
Polecam 1.8 na mono + gaz tanie w utrzymaniu i bezawaryjne.
Przygladnij sie mojemu (z podpisu) to moze dolorzysz sie mi do A3 :D
Cena do uzgodnienia ,wystawione na allegro w celu orientacji i o dziwo byla .
Masz wszystko co jest tylko mozliwe w b3 wie cchyba nie tak zle ,a stan naprawde jak dla brata ,wsadzilem kupe kasy ,jednak tylko jezdzic teraz i dlatego od grudnia mam naciupane 4 tys. km :D Aż się chce ... .
Pozdr.


chłopie pomyliłeś chyba fora ;)

imo albo JN 1.8 na pełnym albo 1.9 SD albo 1.6TD, a jesli chodzi o a90 to nie wiem :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 23:30:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sty.2006 13:39:44
Posty: 158
Lokalizacja: Wrocław
Auto: B2Q
Ja również bym nie uśmiercał auta gazem.
Bierz 1,8 na wtrysku (silniki JN). Te silniki są najpelsze .Sam mam taki i jest miodzio :) Bezobsługowy i żywotny. Ekonomika też w normie.
Jak trzeba to sie zbiera, dobra skrzynia - 5-tka bardzo elastyczna, do tego jakiś czarny kolor - i będzie prawie taka jak moja :D

Co do 1,6 D to zamula więc nie polecam.

_________________
Obrazek
Audi 80 quattro Typ 81/85


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 10:05:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 13:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
Sektor napisał(a):
Co do 1,6 D to zamula więc nie polecam.


Cały czas mowa o 1.6 TD z intecoolerem 80KM (silniki RA, SB)
a nie 1,6D a to zupełnie inna bajka :)

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 18:25:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
A ja bym, polecił A90 B3, bo w końcu kto tu mówił że musi być 80?? :>
Silniczek 2.3 l, full wypas, gazik jeśli trzeba tez idzie założyć, a jak się trafi 2.3 20V to po prostu ............nie będziesz chciał wysiadać.... :piwo: :gitara:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 18:48:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1,6 TD lub 1,9 D z ostatnich wypustów.
Jeśli benzyniak to słyszałem od wielu znajomków, że 1,8 są nie do zarżnięcia ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 18:58:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
1.8 to bardzo dobry silnik. Szczegolnie na monowtrysku. Spalanie benzyny akceptowalne, instalacja gazowa tania i dobrze gra z motorem. Czesci tanie i jakie chcesz nowe czy uzywane. Prawie kazdy mechanik potrafi cos przy nim zrobic. Osiagi zadawalajace. Szczerze powiedziawszy to nie robia juz tak prostych i bezproblemowych motorkow.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 19:44:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
myszon90 napisał(a):
A ja bym, polecił A90 B3, bo w końcu kto tu mówił że musi być 80?? :>
Silniczek 2.3 l, full wypas, gazik jeśli trzeba tez idzie założyć, a jak się trafi 2.3 20V to po prostu ............nie będziesz chciał wysiadać.... :piwo: :gitara:

tak ale wtedy zapomnij o zwykłym mieszalniku bo te silniki bardzo źle to znoszą
po za tym spalanie już nie jest zbyt niskie w tych motorach w porównaniu do 1.8 i już nie ma tylu części ( chodzi mi o 20V)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 23:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 20:56:46
Posty: 3
Jeśli benzyna, to polecam silnik 1.8 K-Jetronic (oznaczenie DZ). Chodzi pięknie, ma 112KM, a po zagazowaniu najprostszym badziewiem pali mi 10-12l gazu... A silnik naprawdę jest nie do zarżnięcia (chyba że mocno przegrzany - wtedy kicha). No i koniecznie skrzynia 5-ka ;)
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 10:25:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
ja mam 1.8 Jn do jazdy na benzynce idealny spalanie od 6,5-9 , od dłuższych wojaży jest 1Z :D Do codziennej jazdy 1.8 na mono lub gaźniku, silnik nowy kupujesz grubo poniżej tysia i nie przejmujesz się remontami.

Natomiast 2,3 to już dla koneserów co liczy się także piękny dźwięk i spalanie jest akceptowalne powyżej 10l

Mam w wśród znajomych 5 audiczek 80 i nikt nie narzeka :diabel:

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: