meszrum napisał(a):
moj pomysl jest nastepujacy:
1. 011 > BS > postarac sie ustawic obroty na 1400 > obserwowac zmiane cisnienia i podac ja na forum > zobaczymy wtedy, czy osprzet dobrze chodzi;
2. wykasowac blad [choc bardzo nie lubie tego robic bez usuniecia usterki];
3. zrobic raz jeszcze probe dynamiczna 011 [ale tym razem TYLKO grupy 011 - bedzie wieksze sample ratio [ok. 2.6], czyli czestsze odczyty]. najlepiej byloby zrobic te probe na IV biegu, lecz do tego jest potrzebna autostrada / trasa szybkiego ruchu.
jednak na IIIce tez bedzie dobrze, pod warunkiem logowania tylko 011.
oczywiscie, wydarzenie to udokumentowac logiem i przedstawic go na forum.
4. sprawdzic, czy po probie dynamicznej pojawil sie blad.
takze drogi carlnova, masz zadanie domowe do wykonania
Witam !!!
Meszrum, drogi przyjacielu !!!
Chciałeś się mnie pozbyć, czy co ? Masz dosyć pytań, które Ci zadaję i w ten sposób chciałeś rozwiązać problem (he,he...)
Nie udało się - żyję
Zrobiłem logi wedle Twojego życzenia - 4200 rpm na IV biegu to w moim aucie - prędkość 200 km/h
Nie lada wyzwanie na naszych drogach - o mało co nie zakończyło się nieprzyjemnie - ponieważ ledwo wyhamowałem przed "suszareczką", którą rozstawili sobie w krzakach przemili panowie z naszego POLICE DEPARTMENT (he, he...)
Ale do rzeczy:
1. LOG 011 basic settings tym razem przy 1400 rpm. Trudno było utrzymać takie wartości, ponieważ ponad 1500 rpm, gdy przełączyły się kierownice turbiny wyskakiwał ERROR na VC. Ale zrobiłem i wrzucam pod Wasze krytyczne oko:
2. Błąd wykasowany i tutaj uwaga - nie było już 00575 (a bardzo dużo wczoraj jeździłem) tylko 00550 kąt początku wtrysku (standardzik jak wiecie w moim AFB)
3. LOGI DYNAMICZNE 011 na IV biegu, zrobiłem dwa na wszelki wypadek, bo w jednym przypadku zwątpiłem trochę wchodząc w delikatny zakręt po wewnętrznej z V=185 km/h. Ale chyba nie widać tego na logach...
Ewidentnie zaobserwowane przeładowanie ponad 2500 mbar już przy około 1800 rpm. Oto logi:
4. Mimo ewidentnych przeładowań przy próbie dynamicznej nie pojawił się błąd 00575, tylko standard 00550. Co Wy na to, panowie ?
Czekam na Wasze oceny i wskazówki
Na koniec jeszcze z uporem maniaka o artefaktach w VC (prośba o ocenę do Jozefa
)
Ja to rozumiem tak:
Ewidentnie przy przyspieszaniu, kąt początku wtrysku ulega wyprzedzeniu, czyli jest 4...10* BTDC v.OT przed gmp, nie może być ATDC n.OT po gmp.
Spójrzcie na mój jeszcze raz wykonany przy okazji log 004 (VC 311.2), mimo prawie doskonałej korelacji między zadanym i rzeczywistym kątem VC wskazuje, że oba kąty (zadany i faktyczny) leżą po stronie ATDC, czyli na plusie juz za OT
Co jest do jasnej anielki
Dodam jeszcze, że log dynamiczny robiłem od około 1500 rpm na obrotomierzu, więc jak wtedy może być kąt ATDC ?
Wrzucam to pod Waszą rozwagę (jeżeli zbłądziłem - poprawcie
)
LOG DYNAMICZNY 004 (VC311.2):
Na koniec podrzućcie panowie, jak najłatwiej wrzucić filmik do neta - zrobiłem dla Jozefa do oceny videostory z pracy mojej sztangi podczas logowania 011 w basic settings. Opowieść waży 30 MB, chociaż to tylko jedna minuta - będzie dostępna dla zainteresowanych.
Pozdrawiam
[+]
Meszrum, mój friendzie
Jestem pod wrażeniem i wręcz nie mam słów, aby podziękować Ci za prezent
Zatkało mnie ze szczęścia...
Gdybym nie był żonaty - powiedziałbym Ci - I LOVE YOU (he, he...)
Wyjaśnię od razu, że to tylko JOKE, żeby mnie zaraz nie zlinczowali...