.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 11:21:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 quattro 180KM
PostNapisane: 01.lut.2007 16:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Witam Wszystkich,

mój pierwszy post i odrazu pytanie.
Zamierzam się na ten egzemplarz:

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2178317

Być może ktoś z Was już go oglądał? Jak oceniacie wygląd po zdjęciach? Może jakieś sugestie dotyczące tego modelu?

Avant dlatego, że ma być rodzinny. Diesel i automat bo na codzienne dojazdy do miasta i po mieście. Quattro, bo drogi tam gdzie mam zamiar zamieszkać nie są w zimie odśnieżane.
Co Wy na to?


Pozdrawiam
Blinkey MR2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 16:33:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2006 19:51:19
Posty: 393
Lokalizacja: Siedlce
ladne autko, ladny, wypas, dobry silnik i sluszny naped:)

Po fotkach nie mozna nic powiedzec, trzeba w realu obejzec, ale prezentuje sie ladnie ;)


PS. ostatnio ogladalem a6 avant z 2002r, na fotkach wygladalo ladnie, a okazalo sie, ze pojawia sie "rudy"

_________________
Qba GG: 1955538

A6 AFN '98
E36 Coupe 318 iS '95


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 Quattro 180KM
PostNapisane: 01.lut.2007 16:53:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Blinkey mr2 napisał(a):
Witam Wszystkich,

mój pierwszy post i odrazu pytanie.
Zamierzam się na ten egzemplarz:

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2178317

Być może ktoś z Was już go oglądał? Jak oceniacie wygląd po zdjęciach? Może jakieś sugestie dotyczące tego modelu?

Avant dlatego, że ma być rodzinny. Diesel i automat bo na codzienne dojazdy do miasta i po mieście. Quattro, bo drogi tam gdzie mam zamiar zamieszkać nie są w zimie odśnieżane.
Co Wy na to?


Pozdrawiam
Blinkey MR2

Piękna kombinacja: A6/AKE/quattro/automat.
Powtórzę to co zawsze: bez madrej głowy i VAG-COM`a nie kupuje się TDI. Ogledziny zacznij od pełnej doagnostyki silnika i układów elektroniki. Następnie ogledziny na kanale i przejażdzka.
Szczegóły diagnozowania znajdziesz na forum , łacznie z filmem instruktazowym.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 19:57:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
ciekawe że ma 166 tysi i nie ma naklejonej wlepki o rozrządzie a powinna być :( serwisowany w ASO bardzo możliwe i przez te 3 lata 166 tysi to realny przebieg auto wyglada ładnie ładnie wyposażone komp, tempomat, parktronik niestety tylko z tyłu , ale zawsze to lepiej jak nic ;)
generalnie ładnie wygląda ( jak większość na zdjęciach ) teraz trzeba pojechać obejrzeć przetestować i zdiagnozować auto nie zapominając o kanale.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 23:08:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Dziękuję za informacje i sugestie. Jutro postaram się go obejrzeć i jeżeli będzie faktycznie taki stan jak na fotkach to spróbuję umówić się na sobotę do Audi w Lubinie. Jedne co mi przeszkadza w tym aucie to ta tapicerka. :< Brakuje tylko napisu PKP na zagłówkach. ;)
Ta kierownica to z tworzywa??? :galy: Tak było w tych modelach? Sterowania radiem też brak ale trudno. :/

Jakie wady (albo raczej braki) można stwierdzić w wyposażeniu na pierwszy rzut oka? Szczerze mówiąc jeździłem kiedyś tylko Audi 90 Coupe z silnikiem 2.3. :): Frajda była niezła. Po trzech miesiącach moja przygoda z tym autem jednak się skończyła. Potem przydarzyły się 2 razy A6 ale w starej budzie z silnikami 2.3 i o ile pamiętam to 2.6. To były jednak auta z firmy i nie zwracałem uwagi co i jak, tylko jak szybko dojadę do domu. :D Od dłuższego czasu ujeżdżam prywatnie Toyoty w tym moją zabawkę jak w nick'u. :diabel:
Czy to prawda, że wymiana rozrządu w tym Audi kosztuje 3500 PLN? :galy:


Pozdrawiam
Blinkey MR2

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 23:59:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tu wyglada na kierownice bez skóry więc to tworzywo ( a ono jest mocno nieprzyjemne - jesli jest takie same jak w najnowszych modelach) tak rozrząd w ASO kosztuje koło 3500 koła ale nie pamietam czy z wymiana czy bez :D

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 01:00:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
:galy: Czytam to forum i szczerze mówiąc oczy wychodzą mi z orbit. :galy:
Jestem pełen podziwu znajomości tematu niektórych użytkowników. Jednocześnie euforia zakupu dużego wygodnego samochodu rodzinnego gaśnie wraz z każdym postem dotyczącym 2.5 TDI. :( Na ten silnik właśnie się napaliłem ale widzę, że głosy są podzielone. :|
Może zacznę od początku. ->
Prywatnie jestem zagorzałym fanem japońskiej techniki. W mojej rodzinie większość samochodów nosi znaczek Toyoty. Są to taczki które sprawdzają się zarówno jako auto do miasta, małe auto rodzinne czy auto sportowe. 2 tygodnie temu sprzedałem 3 letniego Yarisa mojej żony i postanowiliśmy kupić duże auto rodzinne. W tym roku czeka nas przeprowadzka za miasto więc wszystko powinno wyglądać jak najbardziej rodzinnie. :D Moje pierwsze kroki padły więc do salonu Toyoty z zapytaniem o maksymalnie 3 letniego Avensisa z dieslem. I tu ściana. :galy: Nowego auta nie chcę już kupować bo to tylko strata pieniędzy. Używane jednak to towar deficytowy. :galy:
Po kilku próbach uruchomiania kontaktów wśród znajomych z Toyoty doszedłem do wniosku, że sam sobie pojadę do Niemcowa i przywiozę Avensisa na gwarancji z przebiegiem maksymalnie 80 tkm. Niestety. Tu też ściana. Pierwszy upatrzony był już sprzedany zanim wysiadłem z samolotu w Düsseldorfie. :):
Przyzwyczajony jestem do aut w których wiadomo gdzie jest stacyjka, wlew paliwa i ksiązka serwisowa. Takiego auta szukam też aktualnie. Kolega niedawno zakupił A6 Avanta Quattro 2,5 V6 z 2004 roku z przebiegiem ponad 200.000 km. Był zachwycony wykonaniem, nic nie robił przy mechanice tylko stwierdził, że za słaby i zawirusował go (chyba) w Krakowie. Potem przesiadł się na nowiutkiego Paska 2.0 D z napędem na 4 koła i klęknął. :(: Audi wróć.
Pomyślałem sobie: hmmmm. to może i ja się skuszę na Audi? W końcu to wyższa półka od mojego służbowego grzechotnika VW Tourana a z niego w sumie i tak jestem zadowolony. Jest to coprawda już drugi, pierwszy był 1.9 niezbyt udany bo to to, to tamto padało (włącznie z turbiną) ale wszystko było wynikiem morderczej jazdy po autobahnach w Niemcowie. Teraz jest 2.0 z DSG i naprawdę jestem z niego zadowolony. Dlatego też podjąłem decyzję o grzechotniku. Sam dźwięk silnika daje wrażenie, że auto jest tanie w eksploatacji. :diabel: :zly:
Kolejna rzecz która mnie przeraża to jednak inny wątek.
Prywatnie mam jeszcze taką zabawkę w którą włożyłem dużo serca (i kasy) i której używam raczej tylko w lecie - Toyotę MR2. Rok produkcji 1990, więc jest to już "babcia". Kupując ją nastawiony byłem na doprowadzenie jej do takiego stanu, że miała dorównywać tym ze zdjęć w katalogach z tamtych lat. Przebieg był dość duży (ponad 220.000 km) ale stwierdziłem, że jak wolnossący padnie to nawet lepiej bo zrobię swapa na oryginalny japoński 3S-GTE z turbiną i 245 kucami. Nawet chętnie pomogę mu paść. :diabel: I tutaj się przeliczyłem. Silnik który nadal siedzi pod klapą ma przejechane już około 240.000 i nie chce paść. :!: Badania kompresji itd itd wskazują na drugą jego młodość! Świece po wykręceniu jak z podręcznika! Wszystko wyglądałoby być może inaczej gdyby z boku silnika nie było napisu Yamaha. Toyota poprostu zleciła wykonanie tego silnika firmie mającej większe doświadczenie w wysokoobrotowych.
Reasumując: Z jakim silnikiem i jaki najlepiej rocznik za rozsądną cenę mam kupić z Audi A6 Quattro z automatem tak, żebym nie musiałbym robić niechcianych remontów? Autem ma jeździć większość czasu moja żona dowożąc małego do przedszkola i jeżdżąc do pracy. Przebiegi roczne to maksymalnie 25 tkm. Obstawiam, że istnieje jakiś diesel w Audi z pięknym dźwiękiem który ma 6 cylindrów i duży zapas mocy? Auta nie mam zamiaru wirusować bo do ścigania się mam coś innego.
Czy wszystkie silniki 2.5 V6, nawet te 180 KM są tak "niebezpieczne"?
Czy trudno nauczyć się odczytywania diagnostyki z VAG COMem? Mam około 2 tygodnie czasu do następnego wyjazdu do Niemiec a popróbować mógłbym sobie na moim Touranie? :diabel:

No i ostatnia wątpliwość. Obawiam się teraz jeszcze bardziej "okazji" z Niemiec. Mam wrażenie, że są to wszystko samochody których silniki skazane są na powolną i bolesną (dla portfela nowego właściciela) śmierć. Takie, których właściciele poznali już wyrok i chcą je teraz szybko upłynnić. :/
A tutaj był mój następny kandydat:
oferta B-011
http://www.florian-automobile.de/index. ... e=angebote

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 01:41:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Lepiej patrz za A6 z silniczkiem 2,7 tdi 132 kw bo one chyba wychodzily od 2003 roku pod koniec . Dolozyc pare groszy ale jestes pewien ze nie trzeba bedzie sie martwic o ewentualne naprawy. Osobiscie nie polecam automatow z paru powodow , pomimo tego ze sa przyjemne do jazdy. :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 09:12:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Z tego co zauważyłem, to 2.7 TDI jest tylko wkładany do ostatniej budy a to nie jest kwestia paru groszy tylko 15.000 Euro więcej. ;) Chyba, że się mylę ale na AutoScout albo mobile nie znalazłem rocznika 2003 z tym silnikiem.

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 09:19:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Jack, 2.7TDI pojawiło się a.d. 2004 i występuje tylko w C6...

Blinkey mr2, o diagnostyce poczytasz tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 .
co do samego silnika - posiadam dwa A6 z takimi silnikami. nie są to awaryjne auta, są bardzo drogie w [prawidłowej] eksploatacji, nie są oszczędne.
największą ich wadą jest poprzedni właściciel - jeżeli trafisz egzemplarz, na którym ktoś oszczędzał - koszty mogą być wielkie.
największą wadą tego silnika jest długi okres rozgrzewania się - nie wolno wówczas przekraczać 2500rpm [z uwagi na turbinę i wałki...]. w jeździe miejskiej oznacza to, że większość tras będziesz pokonywać na niedogrzanym silniku...
osobiście szukałbym 2.4Q albo 3.0Q.

używanych samochodów szukaj na http://www.mobile.de . to chyba najpoważniejsza strona. przed wyjazdem dzwoń i rezerwuj samochód.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 10:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Gdzie mogę znaleźć dane techniczne 2.5 TDI, 2.4 i 3.0? Tak żeby porównać kilka parametrów i zużycie? Szukałem już w necie ale tam raczej są dane dotyczące najnowszego modelu.

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 10:53:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tutaj: http://www.audi.de/audi/de/de2/gebrauch ... avant.html

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A może 3.0?
PostNapisane: 08.lut.2007 00:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
No to poważnie zastanawiam się nad 3.0. :( W porównaniu 2,4 i 3,0 myślę, że ten drugi jest bardziej sensowny. Porównałem ceny samochodów i paliwa i doszedłem do wniosku, że różnica cenowa w ciągu 3 lat użytkowania i rocznym przebiegu ok. 20.000 km jest nieznaczna. żeby znaleźć dobre Quattro z Dieslem 2,5 litra i dobrym wyposażeniem i oczywiście małym przebiegiem od 2003 trzeba w Niemczech wydać nawet 19.000 Euro. Za benzynę w całkiem przyzwoitej wersji z grudnia 2002, przebiegiem 115.000 i z automatem mam ofertę na 14.700. Muszę jeszcze to przegryźć. Może ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat faktycznych wartości spalania takiego smoka? Funkcja "szukaj" już była w użyciu. :<

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 00:52:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Poszukaj sobie wątku sprzed kilku miesięcy na temat silnika 3.0 . Ja jestem fanatykiem diesla -> dlatego nie pamiętam szczegółów ale coś mi się przypomina, że była wtedy mowa o utrudnionym serwisowaniu tej jednostki w PL.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 08:43:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zawirusowane 3.0 TDI jest bardzo szybkie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 08:50:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wowo napisał(a):
Zawirusowane 3.0 TDI jest bardzo szybkie :D


Kolega "Blinkey mr2" zniechęcił się do 2.5TDi i skierował zainteresowanie na "benzyny". Dlatego pytanie dotyczy silnika benzynowego 3.0 :): .
Swoją drogą -> ciekawe jak to jeździ :P .
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 09:05:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
eeee, przecież nie ma to jak troche dymku i klekotu :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 19:47:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Nie zrozumcie mnie źle :): Nie mam nic przeciwko grzechotnikom. :diabel: Sam jeżdżę służbowym grzechotnikiem i uważam, że żaden silnik nie jest w stanie uzyskać takiego momentu obrotowego jak diesel (raz nawet ukręciłem półośki w moim poprzednim automacie :galy: ). Zupa to zupa. Poprostu porównałem ceny i realne przebiegi samochodów mojej żony. :galy: Jak sprzedawałem Yarisa to po trzech latach użytkowania miał przebieg 24.000 km. :): Ja tyle swoim grzechotnikiem przejeżdżam czasem w 4 miesiące. Ostatni samochód odebrałem z salonu w czerwcu. Od września do stycznia stał pod domem bo byłem w Rosji i mam 25.000 km nabite. :peace: I to bardzo krótkie trasy robię ostatnio. ;) Wrocek - Kraków to najdalsza trasa od początku roku. :P
Za tydzień pojadę do Niemcowa na parę dni to napewno coś przytargam. Cały czas kusi mnie jeszcze Volvo V70. :(:

EDIT: Aha. Dzwoniłem do znajomego z serwisu Audi i mówił mi, że wymiana paska w 3.0 to koszt rzędu 2-2,5 tPLN. Dostępność częśći jest podobno dobra bo jest kilka A4 z takim samym motorkiem. Z drugiej strony: co to znaczy dostępność części? Jak potrzebowałem listwę boczną do MR2 to nie było takiej ani w Wawie ani w magazynie centralnym na Europę a dostałem ją w 5 dni z Japonii. :peace: :): Gościu w salonie Toyoty w Niemcowie opowiadał mi, że zamawiał kiedyś jakąś część do Corolli z 1968 roku i dostał ją też w tydzień. :galy:
W Volkswagenie w Niemcowie jest takie coś jak zamówienie overnight. Jak zamówisz przed godziną 17 to na drugi dzień rano jest część w serwisie. :D U nas łapę na wszystkim trzyma Kulczyk. :(: No i dlatego czasem trzeba czekać na niektóre części wieki. :zly:

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 20:48:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
A może 2.7T? Jutro jadę obejrzeć 3.0. Obydwa są sumie w takiej samej cenie. Z tym, że 3.0 jest z listopada 2002 a 2.7T z lipca 2003. 3.0 ma najechane 117.000 a 2.7T 150.000. Wyposażeniowo to dwa światy bo 2.7 ma i szarą skórkę i dużą nawi i sterowanie w kierownicy.
Gdyby za obydwa zapłacić złodziejską akcyzę jaką narzuca ojczyzna to koszty wahają się w granicach 65.000 PLN. Co Wy na to?

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 22:10:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
Witaj :peace:

Myśle,że 2,7 T byłoby ciekawsze,jeżeli oba kosztują podobnie.
Ja zakupiłem ostatnio coś takiego i jestem bardzo zadowolony,
głownie dzięki małemu przebiegowi:
http://allegro.pl/show_item.php?item=158861204
Pomimo 150 kucyków nieźle sie zbiera,wole nie myśleć jak przyjemnie jeździ się 2,7 T. :D
Pozdrawiam.

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: