meszrum napisał(a):
po blisko 14 dniach doprowadziłeś AFB do stanu wzorcowego - nie ma wątpliwości, że 99% warsztatów nie zrobiłoby tego przez miesiąc.
![n :517:](./images/smilies/517.gif)
Bardzo dziękuję za te ciepłe słowa.
Zrobiłem to dzięki Wam wszystkim - braciom z AKP - Waszym wskazówkom i podpowiedziom.
Muszę przyznać, że jestem niezmiernie zadowolony, z tego, że znalazłem się wśród Was i żałuję, że stało się to tak późno (A6 to moje trzecie audi
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
)
Ale wszystko jest do nadrobienia...
Forum AKP to miejsce niedoścignione jeżeli chodzi o merytoryczną pomoc, wskazówki i wymianę doświadczeń. Tutaj nie można stracić - można tylko zyskać wiedzę, doświadczenie, wymienić się poglądami - co w konsekwencji będzie powodem znacznego zaoszczędzenia domowych finansów
Są też i "ciemne strony" bycia użytkownikiem AKP:
Pierwsza to fakt, że za dużo wiedząc stajemy się "niebezpieczni" lub co najmniej dziwni dla naszych mechaników i serwisów, jesteśmy przyczyną ich złego samopoczucia.
Mało jest osób takich jak Aligator z Mastersa, czy p. Podkowiński z Nadarzyna - chętnie udzielających pomocy nawet w trakcie zwykłej rozmowy telefonicznej. Reszta patrzy na nas jak na nienormalnych, bo skoro tyle wiemy, dlaczego nie zrobimy sobie auta sami ?
Druga sprawa to fakt, że wiedząc za dużo - nie możemy spać, bezsenne noce to nasza przypadłość, nie możemy przestać myśleć o tym, co też może dolegać naszym niuniom i jak je uzdrowić. Tak było w moim przypadku, ale jestem pewny, że wielu z Was też ma takie "przygody"...
Ja jednak uwielbiam "ciemne strony" tego forum
Tyle tytułem trochę zbyt długiego wstępu. Korzystając z okazji chciałem podziękować wszystkim tym, którzy przyczynili się do uzdrowienia mojej niuni, a w szczególności - mojemu nauczycielowi Meszrumowi oraz koledze Jozefowi i wszystkim userom, których wskazówki sprowadziły mnie na trafną i jedyną drogę: Waldimas, Maxtdi, Etronic, Jack i Bociek (jeżeli o kimś zapomniałem - przepraszam). Specjalne podziękowania dla ikony TDI południowej Polski - Wojtka Gołąbka za uzdrowienie z dolegliwości mojego ECU. Polecam korzystanie z jego usług - bo to gwarancja zadowolenia...
To tyle... Ze swojej strony moge obiecać, że zajmę sie jeszcze sprawą maksymalnego wysterowania przez ECU mojego kąta wtrysku w logu 004 poz.4
Dwie znane osobistości - Aligator i p. Podkowiński - jednoznacznie wypowiedziały się w tej kwestii, że może to być spowodowane nieprawidłowym ustawieniem VP44 - obaj jednocześnie potwierdzili, ze można z tym jeździć i nie powinno to mieć żadnego wpływu na pompę, ale...
Jak mnie zdążyliście już poznać - to ciąg dalszy nastąpi...
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)