kukski20 napisał(a):
Witam!
A więc byłem w sklepie w celu zakupu pompy hamulcowej ale mieli tylko wloska za 250zl. także zrezygnowalem z zakupu bo za tą podrubke nie oplaca sie.Kupiłem zestaw naprawczy do pompy ale okazalo się że moja pompa jest nie rozbieralna takze nici z naprawy.Ale zauważylem że moja pompa prawie wcale z jednego wyjścia nie podaje plynu do przewodu hamulcowego z drugiego zas plyn tryskał z duzym ciśnieniem.Takze jedno u mnie sie wyjadsniło dlaczego podczas miękkiego pedału hamulca hamowała mi tylko jedna strona.
A więc bede musiał kupic nowa - tańsza podrubke do 150zł. albo niemiecki orginał do 250zł.Ale zastanawiam się tez nad orginalna używana sprawna pompa i ewentualnie wymienić w niej uszczelki.Jak myslicie co najlepiej wybrać?
Tu siedzi chyba ta sama pompa co w 2.5 tdi AEL.
Tak więc jak pogrzebiesz to pompa staje się regenerowalna.
viewtopic.php?f=28&t=140256kukski20 napisał(a):
Witam!
A więc kupuje nową niemiecka pompe Lucas za 230 zł. (cudem znalazlem), cena w miare dostępna bo w wiekszości sklepach chcą od 250 do 280zł. za włoska podrube.Zamontuje ja w tym tygodniu razem z nowymi przewodami hamulcowymi (gumowe),klockami i oczywiście na nowym płynie hamulcowym.Myśle ze bedzie ogromna różnica i juz nie będe bał się woźić znajomych moim autem (oczywiście oni nie wiedza że mam hankle do d.....
).
Teraz po nie udanej próbie naprawy pompy ale częsciowej wymianie plynu hamulcowego jest nawet spora poprawa tyle ze pierwsze naciśnięcie pedału hamulca jest zbyt miekkie ale kolejne sa juz ok i hamuje duzo lepiej.Takrze stary plyn napewmo jest do d......, zauważylem też przy opróżnianiu zbiorniczka z plynu że na dnie był gęsty,brudny szlam.
Po całej naprawie dam znać jakie są efekty i dzeki za pomoc! POZDRAWIAM!!!
Mi to wygląda na zapowietrzony układ. Spróbuj dokładnie odpowietrzyć.