.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lip.2025 19:53:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: GAŚNIE NA WOLNYCH OBROTACH
PostNapisane: 23.sty.2005 22:05:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Czy jest jakaś regulacja wolnych obrotów w Audi 100 C4 2.3 z gazem, często gaśnie mi na biegu jałowym, przy dojeżdżaniu do skrzyżowań (wkurzające to jest), problem jest także z zapaleniem na ciepłym silniku czasem zapali czasem nie.... czyściłem już silniczek krokowy niby jest OK, więc czy ktoś ma jakiś pomysł???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2005 23:05:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdź instalację elektryczną. Może po prostu na wolnych obrotach świece nie dostają wystarczająco dużo prądu i sam z siebie gaśnie? Ja mam podobny problem tylko, że jak tankuję bezołowiową 98 to jest oki i nie gaśnie a jak leję 95 to od razu zaczyna szaleć. Jedziesz sobie ulicą i nagle podczas hamowania, silnik sie po prostu wyłącza :D:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 13:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Ale na czym? LPG, czy PB?

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAŚNIE NA WOLNYCH OBROTACH
PostNapisane: 24.sty.2005 14:11:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
riki76 napisał(a):
więc czy ktoś ma jakiś pomysł???


tak... wywal gaz :diabel:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAŚNIE NA WOLNYCH OBROTACH
PostNapisane: 24.sty.2005 14:13:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
riki76 napisał(a):
Czy jest jakaś regulacja wolnych obrotów w Audi 100 C4 2.3 z gazem, często gaśnie mi na biegu jałowym, przy dojeżdżaniu do skrzyżowań (wkurzające to jest), problem jest także z zapaleniem na ciepłym silniku czasem zapali czasem nie.... czyściłem już silniczek krokowy niby jest OK, więc czy ktoś ma jakiś pomysł???


Jełśi masz I lub II gen gazu zacznij od przeczyszczenia i regulacji instalacji gazowej (spuszczenie mazutu z reduktora, oczyszczenie butli z gazem, wymiana filterków w reduktorze). To najczęstrze problemy gazowatych Niuniek ... i nie tylko Niuniek.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAŚNIE NA WOLNYCH OBROTACH
PostNapisane: 24.sty.2005 14:14:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
riki76 napisał(a):
Czy jest jakaś regulacja wolnych obrotów w Audi 100 C4 2.3 z gazem, często gaśnie mi na biegu jałowym, przy dojeżdżaniu do skrzyżowań (wkurzające to jest), problem jest także z zapaleniem na ciepłym silniku czasem zapali czasem nie.... czyściłem już silniczek krokowy niby jest OK, więc czy ktoś ma jakiś pomysł???


sprawdz dolot powietrza,
byc moze nie masz zwezki w dolocie i dlatego ci gasnie na
gazie.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 14:46:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Tylko że problem jest i na gazie i na benzynce.....tankuje 98 bezołowiową jeżeli chodzi o benzynke a gaz tylko Shella.....a gaśnie tak na jednym jak na drugim, więc nie sądzę że problem jest w paliwie tylko gdzieś w osprzęcie silnika....a co z tym dolotem powietrza i jaka zwężka?????? Dlaczego się to stosuje????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2005 15:11:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10367
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
ZWężke zakładają po to żeby ssał gaz , ale dobry majster dobiera to mikserem , natomiast u Ciebie będzie nic innego jak silniczek wolnych obrotów , albo zanieczyszczony, albo zaczyna sie zacierać .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 00:50:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
witam
przykromi MAŁY ale sie z toba chyba niezgodze :>
riki moim zdaniem to jest to ciegno przepustnicy tam gdzie linka jest zaczepiona niewiem jak to sie dokladnie nazywa zobacz czy to lekko chodzi nuter24 ma to samo gasnie mu przy dojezdzaniu do skrzyzowania z niskich obrotow inaczej nie
ale moze sie myle :> zdawaj relacje
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 11:00:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10367
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
weesky napisał(a):
witam
przykromi MAŁY ale sie z toba chyba niezgodze :>
riki moim zdaniem to jest to ciegno przepustnicy tam gdzie linka jest zaczepiona niewiem jak to sie dokladnie nazywa zobacz czy to lekko chodzi nuter24 ma to samo gasnie mu przy dojezdzaniu do skrzyzowania z niskich obrotow inaczej nie
ale moze sie myle :> zdawaj relacje
pozdr
Cięgno cięgnem , ale wolne obroty muszą byc nawet przy zamknietej przepustnicy więc sam jestem ciekawy rozwiazania tematu, nieraz jak gazownicy krzywo zainstakuja parownik, to potrafi gasnać przy hamowaniu , albo na zakrecie, ale to dotyczy tylko jazdy na gazie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 11:13:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
no tak ale to sie dzieje tylko przy wolnych dojazdach do skrzyzowania (u np nutrer24 z mniejszych obrotow ok 2000 z wiekszych niezgasnie )wiec ta krzywosc parownika jest moim zdaniem bledna diagnoza

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 11:40:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Panowie silniczek krokowy czyściłem, najpierw do płukałem WD40 później moczył się w WD40 całą noc rano znów zrobiłem mu płukanie....zamontowałem i jest tak samo. Moim zdaniem gdyby siadał silniczek krokowy to moje zabiegi z nim chociaż na samym początku cos by dały po takim przesmarowaniu. Przecież tam nie ma części obrotowych jedynie jest tłoczek któremu moment przesuwu daje elektromagnes....silniczek krokowy to taki elektrozawór dopływu powietrza. Tłoczek jest na sprężynce i podczas czyszczenia można nim poruszać po torze jego pracy i wtedy można wyczuć czy ma jakieś opory ruchu czy też nie, mój nie miał. Więc co wy na to????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 11:52:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Wydaje mi się że mały v8 ma racje kiedyś miałem tak podobnie w polonezie nadpalone styki przy monowtrysku od wolnych obrotów gośc rozebrał poorawił styki i teraz jest OK .

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 11:56:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
pisalem juz ze nie on... sprawdz ciegno czy tam wszystko sie prawidlowo zamyka moim zdaniem tam gdzies jest diabul ale moge sie mylic
mi np gasl z duzych obrotow podczas chamowania i kazdy pisal ze powietrza za duzo i zeby przytkac dolot lub obrocic a ja zmienilem mu ustawienia gazu i juz po problemie
ale u ciebie to sie dzieje tez na benz i tylko na wolnych obrotach gdzie juz wtrysk przy chamowaniu niedodaje dodatkowej dawki wiec to musi miec zwiazek z powietrzem
a jak wiadomo ze jak juz zapalisz auto i sciagniesz czujke z wtyczki od regulatora to na gazie tez chodzi co nie?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 12:40:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Witam. Dołączę się do dyskusji bo też mam taki problem. Audi 100 C4 pojemność 2.3 KJ-Tronic. Na benzynie nie gaśnie, ale jak schodzi z wysokich obrotów z gazu to wskaźnik obrotów dochodzi do zera, zapala sie kontrolka ładowania ( czyli minimum obrotów) czasami odżyje i wejdzie na jakieś 600 o/min. Często jednak gaśnie. Jak zdejmę nogę z gazu i dam na luz to musze przy opadaniu obrotów leko dodać gazu i wtedy jakoś nie gaśnie. Ma według mnie zamałe obroty ok. 600. na bęzynie tez takie niskie. Jak podciągnę na przepustnicy to jest więcej wolnych obrotów, ale przez chwile. Potem komputer (chyba) obniza na 600. Dla gazu to zamało.
Jest jeszcze taki kruczek, jak sie rozgrzeje i chodzi na gazie na ok. 600 obr/min to jak lekko otwożę zaworek (ten od wystrzałów w kolektoże) i wpanie lewe powietrze to obroty rosna do 900 i jest ok. do zgaszenia silnika. Więc ciekawy jestem czy można podniejś obroty gdzieś na przepływomieżu ?
Moim zdaniem to by pomogło, ale nie wiem jak to zrobić i jakie impulsy czy stany oporności wychodzą z przepływomieża do komputera.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 12:42:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10367
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Przy sprawnym silniku krokowym po zdjeciu kostki z niego powinien zgasnąc silnik (na wolnych obrotach ) jak nie zgasnie czyli krokowy nie daje żadnego sygnału , co z tego ze go wyczyściłeś jak moze byc skopany.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 13:37:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
Przy sprawnym silniku krokowym po zdjeciu kostki z niego powinien zgasnąc silnik (na wolnych obrotach )...
mały v8, z tego co piszesz wynika, że w pozycji "spoczynkowej" s.krokowy jest zamkniety.
Sprawdzałem to swego czasu i u mnie jest zupełnie na odwrót - po zdjęciu wtyczki obroty rosna do ok. 2 tys. bo s.krokowy przy braku sygnału jest otwarty na maksa.

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 15:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
U mnie po zdjęciu wtyczki z krokowego silnik gaśnie....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 15:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Weesky na gazie po zdjeciu wtyczki z krokowego silnik też gasł....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2005 16:18:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
o widzisz zle pewnie jest ustawiony gaz zrob tak : podkrec mu obroty na gazie tak zeby chodzil na sciagnietej wtyczce po zalozeniu wtyczki obroty powinny opasc lekko
dzialaj

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron