.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 21:33:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABK] Elektryka?HELP
PostNapisane: 04.lut.2007 18:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Witam.
Gdy uruchomię samochód (zimny silnik) włączają mi się od razu wentylatory, praktycznie po 2-3 sekundach od momentu uruchomienia silnika. Gdy silnik mi sie troszke rozgrzeje - samochod przestaje jezdzic.Silnik czuc ze nie rowno pracuje.Na biegu jalowym normalnie sie na obroty wkreca, natomiast przy wrzuceniu biegu - NIC, STOI. NIe reaguje w ogole na gaz. Wtedy, chcac jechac trzeba strzelic ze sprzegla.:( Co moze byc tego przyczyna? Jakis czujnik?Moze to od wilgoci/mrozu cos sie skopalo?JPompa paliwa?Ale to przeciez by w ogole nie jezdzil, a nie jak jest rozgrzany. Dzieki za pomoc.:(

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 22:59:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Sprawdż czujnik temp. cieczy chłodzącej, niebieski. Zmierz jego rezystancję na zimno. prz 20 stopniach ma mieć 2000-3000 Omów, przy 100 stopniach 200-300 Omów.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 01:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Dodam, ze zaczelo sie jak przejechalem przez roztapiajacy sie snieg...wilgoc itp

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 09:12:35 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Wejdź pod auto i zobacz co urwałeś. Może przewody od sondy lambda się pourywały. Jeśli chodzi o wiatrak to jaką masz temperaturę jak włącza Ci się wiatrak na wskaźniku na desce rozdzielczej. Spróbuj odłączyć przewody od czujnika w chłodnicy. Na dole jest on wkręcony. Jeśli wiatrak przestanie się kręcić tzn że czujnik masz do wymiany.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2007 12:42:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Wiatraczki wlaczaja mi sie sek, moze 2 po uruchmieniu silnika:) OD RAZU:)
Jesli chodzi o prace silnika - porzebie dzis troszke, kopulke rozbiore itp, Jesli nie dojde-hol na parkową. Popatrze sobie w bezpieczniki jeszcze.

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2007 15:02:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Szogun0 - czujnik, stojąc przodem do samochodu to po lewej stronie, tak?nizej od wentylatora- to ten?

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: