Cytuj:
Hej,
U mnie jest tak samo. Nie nagrzewa się w pełni. Jeżdżę raczej spokojnie, maks 3.5 tys obrotów a przeważnie w okolicach 2 tys. Jak dojadę do pracy jakieś 12 km nie zdąży się nagrzać do 90C. Wskazania na klimatroniku mniej więcej takie jak u Ciebie. Wskazania na desce rozdzielczej do dupy (ten dolny czujnik).
Mi pali zdecydowanie mniej, tankuję zawsze do pełna i wychodzi mi ok. 6.5-7.2 l/100 km. Coś jest nie ta, nigdy nie miałem takiego spalania jak ty. Quattro to litr więcej, automat też litr. Jeśli masz automat to spalanie może ok. Wtrysk raczej masz przyspieszony za mocno, zapala dobrze?
Mam w manualu,a więc spalanie duże.
A co do zapalania zapala dobrze. Od razu.
Cytuj:
140-konne TDI musi się nagrzać przez 8 km, ale dla pewności pojedź w trasę ok 20 km , jesli nie nagrzeje się do 90 st C - powinieneś po mału przymierzać się do wymiany termostatu.
Wskaźnik temperatury na szafie powinien się podnosić od chwili gdy na klimatroniku pojawi się 61 st C.
Kolejna sprawa, porównaj w bloku 007 temperatury na zimnym silniku.
jak gdzieś dalej jade nie ma problemu po około 15km nagrzewa się do 89 i tak trzyma czasem wskoczy na chwile 88,90 ,92 max(na klimatroniku).
No jutro podjade do jakiegoś Fachmana na ustawienie kąta wtrysku,może to zmieni chociaż spalanie.