.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 19:01:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Opinie na temat Audi A6 Quattro - Proszę o radę
PostNapisane: 05.lut.2007 22:52:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
Witam.

Kolega chce kupić ( :peace: dołączyć do naszego grona ) Audi A6 w Avancie i w QUATTRO.
Rocznik koło 1999 Najlepiej w Diesel.u
I tu mam pytanko.
Jaki motorek najlepiej wybrać, na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie takiego autka.??
Wiem że to notoryczne pytanie ale myślę że warto jednak się dopytać użytkowników o opinie i uwagi na temat tego modelu.

Pozdrawiam.

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Ostatnio edytowano 07.lut.2007 13:28:21 przez Cichy!, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 23:09:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Jeżeli diesel , Avant i Quattro to może byc AKE 180 kucy tyko, że dopiero w 2000 roku wyszły pierwsze.

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 23:17:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Z silnikiem 4,2 by było miło :D
2,5 TDi nie bardzo.Za dużo z tym kłopotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 13:19:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 19:05:07
Posty: 588
Lokalizacja: Łódź
Auto: S4 B6 Cabrio
Po 2001 z 2,5 TDI kłopotów żadnych (wersje po liftingu). Oliwa regularnie co 15 tysi i wszystko jest ok. Motory przed liftingiem miały problem z wycierającymi się wałkami rozrządu a to duży koszt. Jeśli masz konkretne pytania zapraszam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 14:44:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Roger_35 napisał(a):
Po 2001 z 2,5 TDI kłopotów żadnych (wersje po liftingu). Oliwa regularnie co 15 tysi i wszystko jest ok. Motory przed liftingiem miały problem z wycierającymi się wałkami rozrządu a to duży koszt. Jeśli masz konkretne pytania zapraszam.


Mylisz się bardzo z tymi poprawkami po 2001r., bardzo optymistycznie podchodzisz do tematu ;) Na prawdę dobrze, to się zrobiło po 2004r. z V6 w TDI.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 14:51:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Sprinter napisał(a):
Roger_35 napisał(a):
Po 2001 z 2,5 TDI kłopotów żadnych (wersje po liftingu). Oliwa regularnie co 15 tysi i wszystko jest ok. Motory przed liftingiem miały problem z wycierającymi się wałkami rozrządu a to duży koszt. Jeśli masz konkretne pytania zapraszam.


Mylisz się bardzo z tymi poprawkami po 2001r., bardzo optymistycznie podchodzisz do tematu ;) Na prawdę dobrze, to się zrobiło po 2004r. z V6 w TDI.


najlepsze wałki były montowane w latach 1997-1999 [wczesny].
nadal stoję na stanowisku, że 90% sukcesu/tragedii odn. wałków zależy od formy eksploatacji.
wiele V6 było uzywanych, z racji momentu, jako ciągnik przyczepy ze zwierzęciem powszechnie zwanym koniem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 13:13:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
Dzięki za odpowiedzi. A jak się ma sprawa z benzyniakami w automacie :?:

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 19:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2006 14:19:50
Posty: 163
Lokalizacja: Opolskie
Ja w ogole bym radzil szukac tylko 4.2 lub 2.7 Bi Turbo w Quattro :!:
pozostale wersje sa za slabe do tego autka :(

_________________
Obrazek
Obrazek
A6 C5 2.8 Quattro
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 19:48:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
2.7BT odpada ze względu na 2 turbiny - po co sobie utrudniać zycie?
poza tym, trudniej sprzedać potem 2.7BT z racji niezagazowalności, która to, jak wiadomo, jest priorytetem wyboru silnika w państwie, w którym gazuje się nawet rowery...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 21:04:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:21:39
Posty: 405
Lokalizacja: Brighton UK
meszrum napisał(a):
2.7BT odpada ze względu na 2 turbiny - po co sobie utrudniać zycie?
poza tym, trudniej sprzedać potem 2.7BT z racji niezagazowalności, która to, jak wiadomo, jest priorytetem wyboru silnika w państwie, w którym gazuje się nawet rowery...



hehehehehe dobre :diabel: :diabel: :peace:

_________________
4F 2007 2.0TDI
S-Line
7 gear


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 02:54:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Z tym 2.7 albo 4.2 to troche przesada to nie są silniki dla zwykłego uzytkownika tylko dla fascynatów ja mysle że 2.5 150KM w zupełnosci wystarczy rakieta to może to nie jest ale daje rade mój ojciec niedawno sprawił sobie coś takiego 99 r na Tipie i wkreca się lepiej jak moje 2.8.
Ma przejechane 190ts i wałki są w idealnym stanie ( sprawdzane ).

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 08:45:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To na 100% coś nie ten teges z tym twoim 2.8.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 13:08:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
wiele V6 było uzywanych, z racji momentu, jako ciągnik przyczepy ze zwierzęciem powszechnie zwanym koniem.


To fakt, że wiele egzemplarzy V6-tek z założenia było kupowanych jako "konie pociągowe" -> m.in. do wożenia ("ciągania") prawdziwych koni . Tylko jaki to ma związek z obciążeniem na styku wałek -> dźwignia zaworowa :?:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 16:30:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
To nie moje pierwsze audi 2.8 i musze przyznać że fajnie sie tym jezdzi ale rakieta to to nie jest nie wiem jak chodzi ten 2.8 30V.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 16:55:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2006 14:19:50
Posty: 163
Lokalizacja: Opolskie
wowo napisał(a):
To na 100% coś nie ten teges z tym twoim 2.8.





dobrze prawisz , bo ja polykam 2.5 TDI na sniadanie :!: :diabel:

_________________
Obrazek
Obrazek
A6 C5 2.8 Quattro
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 23:08:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
wacha napisał(a):
Ja w ogole bym radzil szukac tylko 4.2 lub 2.7 Bi Turbo w Quattro :!:
pozostale wersje sa za slabe do tego autka :(


2.7 BT kolega miał okazje sie ostatnio przejechać i był pod wrażeniem :diabel: . Myśle jednak że Meszrum ma racje i nie ma co sobie życia utrudniać z 2ma turbinkami. ( ma to być autko rodzinne).

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 23:38:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wowo napisał(a):
To na 100% coś nie ten teges z tym twoim 2.8.


a które 2.8 w polskich realiach użytkowych jest teges - zaniedbane, zagazowane w przeszłości....puźniej gadają że 2.5Tdi objeżdza 2.8 jak chce - wystarczy poparzec na dane katalogowe, może wtedy komuś komu zależy na silniku, zapali się lampka w głowie że należałoby w końcu zadbac o silnik :zly:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 08:23:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
panowie przypominam że rozmawiamy na temat opinii o 2.5tdi a dokładnie qre 2.5 TDI a nie o 2.8 , 2.7 BT czy 4.2

posty odbiegające od tematu będą kasowane , wiec prosze wrócić do meritum

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 08:23:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mauzer -> jak to które?? Moje Coupetowe !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 22:43:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2006 10:54:49
Posty: 21
Lokalizacja: Wieliczka
ja też jestem na kupnie A6/S6 (tyle tylko że interesuje mnie 4,2) dlatego sporo szukam info na ten temat - słyszałem, że katalogowy opis spalania (około 20 l) jest mało precyzyjny i to autko może spalić nawet 35 litrów!! mam nadzieję, że mnie wyprowadzicie z błędu - ale tak słyszałem
Poza tym podobno tiptronic'i (nie mówiąc już o multitronicach) siadają co 150 tys km :/ Remont: 4000 zeta.....

_________________
Audi w fazie krótkoterminowych marzeń
CAR-AUDIO maniak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: