pilachgt napisał(a):
RS2

ale nie bedzie napewno mlody, ale za to avant

niekoniecznie bo były w sedanie także
cobra napisał(a):
A6 C5 2,5TDI 150KM w Q
to akurat nie jest najlepsze rozwiązanie

Gard napisał(a):
Do tej pory padły 2 odpowiadające mi rozwiązania - A4 B6 1.9TDI i A6 C5 2.5TDI. Może jakieś argumenty przemawiające za każdym z tych modeli?
za B6 tańszy w exploatacji rozrząd i wiele innych części , mniej pali , a przede wszystkim brak problemów z krzywkami, wałkami itd z tych 2 zdecydowanie B6 !!
FranoF1 napisał(a):
spalanie; cykl mieszany: 8,8 L na 100km... na pełnym baku 66L udało mi się zrobic 750 km...nie przekraczając oczywiście 4000rpm...(silnik na dotarciu)...
sory FranoF1 ale Twoje spalanie nie jest miarodajne , bo masz ten silnik w innym aucie , inne przełożenia, waga itd.
Gard napisał(a):
jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę przy kupnie?
tak zwracasz uwagę na wszystko
począwszy od spasowania zderzaków , przez uszczelki , spawy, wytarcie kierownicy, pedałów, sprawdzićczy nie kopci , nie puszcza dymków , czy ładnie się wkręca na obroty bez żadnych przerw, KONIECZNIE podepnij się pod VAGa/VASA, posprawdzaj wszystie dokumenty , numery nadwozia czy wplepka w bagażniku i wybity nr na grodzi się zgadza, sprawdź sobie przebieg, zawieche czy nic nie stuka nie puka. GENERALNIE WSZYSTKO
