Hej
...carlnova wrócił
Pozwólcie, że się podłączę do tematu...
Mesz, jesteś tak popularny, że nie mogę się dopchać na rapidshare po Twój filmik z odpalaniem i mówią mi ciągle, że "too many users" ściąga Twoje dzieło
...że niby co, że ściągają go tumany
...ja też chcę
To tyle względem rozluźnienia atmosfery...
Dlaczego nikt nie proponuje koledze wowo sprawdzenia świec żarowych ?
Chyba, że jestem trochę "nie dzisiejszy" i były już sprawdzone.
Zaznaczam, że miałem 5 spalonych świec i auto paliło od strzału, natomiast z uwagi na obecnie panujące warunki ostrożnie postawiłbym tezę, że to jest prawie normalne. Mam 6 nowych świec BERU - nigdy nie odpalam, jak zgaśnie żółta kontrolka, tylko czekam aż "pyknie" przekaźnik świec i również zaobserwowałem delikatne utrudnienie w porannym uruchomieniu.
Trzeba go pokręcić ze 2 sekundy
Z uporem maniaka wrócę jeszcze do kąta wowo, wróciłem wspomnieniami do jego pierwszych logów i zastanawiają mnie tam dwie sprawy.
W logu 004 tym razem poz.1 i 4
W pozycji 1 auto nie trzyma równych obrotów - jak w innych AFB - zauważyliście to ?
W pozycji 4 też chwilami ECU ma poważne problemy z wysterowaniem kąta (100,2%).
Czyżby jakieś powikłania po wymianie rozrządu, jak "by me"
Co prawda raczej nie wpłynęłoby to na utrudnienia w porannym rozruchu, ale...
Jednocześnie jeszcze raz proszę, żebyście mi powiedzieli w jaki sposób odczytuje się z logu 004 pęcherzyki powietrza, bo to akurat może być utrudnienie odpałki
Serdecznie pozdrawiam i przechodzę do innych ciekawych postów