.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:43:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 19:15:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wowo napisał(a):
hmm, jutro rano oblukam tym sposobem?
Czyli, pojednym podgrzaniu nie ma mowy o odpalieniu?


to jest dobre pytanie.
nie wiem, nigdy tak zimą nie próbowałem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 19:20:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wowo napisał(a):
Od czego zacząć?? Co posprawdzać?


Jeżeli jesteś pewny sprawności świec żarowych, to ja bym zaczął od pomiarów zdolności rozruchowej akumulatora. Do sprawdzenia wyłącznie w specjalistycznych zakładach -> odpowiednim sprzętem do takiej diagnozy nie dysponują nawet dobre warsztaty auto-elektro.
Sposób bardziej "domowy": po zimnej nocy "pierwszego rozruchu" dokonaj od razu podłączony do drugiego auta kablami "do pożyczania prądu".
Jeśli rozrusznik obraca się zbyt powoli -> mogą wystąpić własnie takie objawy jak u Ciebie.
Nigdy nie grzej świec żarowych więcej niż jednokrotnie :!: :!:
To najkrótsza droga żeby je spalić :!: :!:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 19:45:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Hej :peace:
...carlnova wrócił :diabel:
Pozwólcie, że się podłączę do tematu...
Mesz, jesteś tak popularny, że nie mogę się dopchać na rapidshare po Twój filmik z odpalaniem i mówią mi ciągle, że "too many users" ściąga Twoje dzieło :D
...że niby co, że ściągają go tumany :?: :diabel: :diabel: :diabel:
...ja też chcę :!: :!: :!: :peace:
To tyle względem rozluźnienia atmosfery... :D

Dlaczego nikt nie proponuje koledze wowo sprawdzenia świec żarowych ?
Chyba, że jestem trochę "nie dzisiejszy" i były już sprawdzone.
Zaznaczam, że miałem 5 spalonych świec i auto paliło od strzału, natomiast z uwagi na obecnie panujące warunki ostrożnie postawiłbym tezę, że to jest prawie normalne. Mam 6 nowych świec BERU - nigdy nie odpalam, jak zgaśnie żółta kontrolka, tylko czekam aż "pyknie" przekaźnik świec i również zaobserwowałem delikatne utrudnienie w porannym uruchomieniu.
Trzeba go pokręcić ze 2 sekundy :diabel:

Z uporem maniaka wrócę jeszcze do kąta wowo, wróciłem wspomnieniami do jego pierwszych logów i zastanawiają mnie tam dwie sprawy.
W logu 004 tym razem poz.1 i 4 :D
W pozycji 1 auto nie trzyma równych obrotów - jak w innych AFB - zauważyliście to ?
W pozycji 4 też chwilami ECU ma poważne problemy z wysterowaniem kąta (100,2%).
Czyżby jakieś powikłania po wymianie rozrządu, jak "by me" :?: ;)
Co prawda raczej nie wpłynęłoby to na utrudnienia w porannym rozruchu, ale...
Jednocześnie jeszcze raz proszę, żebyście mi powiedzieli w jaki sposób odczytuje się z logu 004 pęcherzyki powietrza, bo to akurat może być utrudnienie odpałki

Serdecznie pozdrawiam i przechodzę do innych ciekawych postów

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 19:53:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Akumulator jest na bank ok i nie mam potrzeby jego sprawdzania. Kręci jak szalony :D Jutro posprawdzam świece.
Na wolne obroty nie patrz. Wymieniłem termostat i jak motor jest dogrzany, to trzyma sztywno 742obr/min


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 20:02:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
Nigdy nie grzej świec żarowych więcej niż jednokrotnie :!: :!:
To najkrótsza droga żeby je spalić :!: :!:


nie wiedziałem o tym.
czy mógłbyś nieco rozjaśnić zagadnienie?
zatem, jak najlepiej uruchamiać przy minusowych temperaturach? jest co do tego tyle opinii ile warsztatów...


carl i jego pęcherzyki.
odczytuję to w ten sposób, że kąt w 004 opóźnia się bardzo znacznie, by po chwili bardzo wyprzedzić.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 20:27:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
wowo napisał(a):
Jako że w ciągu ostatnich kilku dni teperatura spadła do -16*C pojawiły sie pewne kłopoty z porannym odpaleniem. Auto zimne po około 30h postoju, grzeje świeczki, kontrolka gaśnie i odpalam. Praktycznie od strzała chce juz zapalić, więc odpuszczam rozrusznik i nic :/. Powtarzam czynnoć i zapala. Czasem odpala za 3 razem :/
Przy temperaturach około -5*C jakie były do tej pory było oki.
Od czego zacząć?? Co posprawdzać?


Wowo - mam dokładnie to samo w moim AFB. Ranne odpalanie przy mrozach rzedu -12. 2 razy podgrzewam świece ale to i tak trzeba dlużej pokręcić(5s) zeby odpalić. Świece żarowe miernikiem miałem sprawdzane i są ok. Więc jestem też ciekaw losów jak to bedzie u Ciebie. Pozdro

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 20:39:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
Piotruś napisał(a):
Nigdy nie grzej świec żarowych więcej niż jednokrotnie :!: :!:
To najkrótsza droga żeby je spalić :!: :!:


nie wiedziałem o tym.
czy mógłbyś nieco rozjaśnić zagadnienie?
zatem, jak najlepiej uruchamiać przy minusowych temperaturach? jest co do tego tyle opinii ile warsztatów...


Nie wiem czy będzie to dla Ciebie wymierne ... :): .
Kiedyś, w luźnej rozmowie zapytałem elektryka. Odpowiedział mi, że w bardzo krótkim czasie świeca osiąga 900 C (w kazdym razie szybciej niż gaśnie kontrolka), a potem nagrzewa się już wolniej i nic nie szkodzi, jeśli podgrzejemy ją kilkakrotnie (bo domyślnie przy prądzie o stałej wartości "i tak bardziej się nie nagrzeje"). Kiedy wyobraziłem sobie grot świecy (3 - 4 mm średnicy) i temperaturę wyższą niż w piecu hutniczym - poprostu zrobiło mi się "słabo". Zdjąłem z regału nówkę-sztukę i podłączyłem do akumulatora... . Uwierz - spaliła się bardzo szybko ... .

Ciągnąc wątek dalej - skoro świece nagrzewają się do tak wysokich temperatur, to sprawny diesel powinien palić "od kopa" tak długo, jak długo z paliwa nie zrobi się "kasza". No bo czym jest nawet kilkadziesiąt stopni różnicy w temperaturze paliwa, skoro trafia na aż tak rozgrzane świece ... (?).
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 20:42:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):

carl i jego pęcherzyki.
odczytuję to w ten sposób, że kąt w 004 opóźnia się bardzo znacznie, by po chwili bardzo wyprzedzić.


Dzięki - teraz już wiem :D
Zassałem Twoje videostory, Mesz i muszę przyznać, że długo ciągniesz tym rozruszniczkiem (chyba, że to odpala Twoja bejbi :diabel: )
No i wezbrało we mnie takie wewnętrzne "fui" jak z reklamy Plusa, gdy zobaczyłem, że jeździsz na rezerwie (ale to auto Twojej bejbi :diabel: )
To tyle również tytułem rozluźnienia tematu, bo szczerze przyznaję, że kilkukrotnie zdarzyło mi się przy ekstremalnych temperaturach, odpalić dopiero za drugim razem (czyli grzałem dwa razy) - co prawda nie ciągnę tak długo rozrusznikiem, bo może i odpaliłby za pierwszym.
Druga sprawa (według mojej opinii, przyjacielu) pierwsze obroty Twojego motorka - te zachwiania, drgania - to przyczyna właśnie jakiegoś problemu z podgrzaniem świec żarowych - jak wiemy grzeją one i stabilizują sytuację podczas pierwszych "ruchów posuwisto - zwrotnych".
U mnie po odpałce auto zachowuje się bardzo stabilnie i od razu pracuje miarowo.
To tylko moje odczucia i nie bierz sobie tego do serca, wszak to ja uczę się od Ciebie, mój nauczycielu :D
Również jestem bardzo ciekawy rozwinięcia tematu, bo sam w niektórych autach (co prawda służbowych) grzałem rano świece nawet czterokrotnie.
I od zawsze uczyli mnie, że wcale nie gasnąca kontrolka świec jest pozwoleniem na start dieselka, ale dopiero delikatne pyknięcie ich przekaźnika, w A6 ledwo słyszalne, jeżeli klimatronic jest włączony w trybie AUTO...
Tu jednak mogę się mylić :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 21:23:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś, nie zrozumiałem tylko jednego - a potem nagrzewa się już wolniej i nic nie szkodzi, jeśli podgrzejemy ją kilkakrotnie - potem, to znaczy kiedy? ;)
aczkolwiek biorę to do siebie - jest jak najbardziej prawdopodobne.
jutro dokonam rozruchu z 1krotnym grzaniem.

carl, możesz uwierzyć, że wahnięcie obrotomierza na samym poczatku spowodowane było puszczeniem rozrusznika. obroty w tym AFB po rozruchu są tak stabilne, jak odliczanie zegara atomowego.
inna rzecz, że widzisz różnicę, gdyż, jak mniemam, Twoje AFB mieszka permanentnie w ciepłym garażu.
wystaw je na 30h na mróz i zakręć... ;)
[moje musi dzielic ciepły kąt z młodszą siostrą]
co do długości kręcenia, to silnik zaczyna pracować po ok. 1s kręcenia, puszczam rozrusznik chwilę później. na filmie rzeczywiście przytrzymałem odrobinę za długo.


[+]
odpalone było w celu zalania ON.
:peace:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 21:35:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):

carl, możesz uwierzyć, że wahnięcie obrotomierza na samym poczatku spowodowane było puszczeniem rozrusznika. obroty w tym AFB są tak stabilne, jak odliczanie zegara atomowego...
inna rzecz, że widzisz różnicę, gdyż, jak mniemam, Twoje AFB mieszka permanentnie w ciepłym garażu.
wystaw je na 30h na mróz i zakręć... ;)
[moje musi dzielic ciepły kąt z młodszą siostrą]


[+]
odpalone było w celu zalania ON.
:peace:


Drogi Meszrumie :peace:
Moje AFB mieszka co prawda w garażu, ale ogrzewanym tylko moimi pijackimi wyziewami, w chwili gdy przebywam tam, żeby sobie pogrzebać przy niuni ;) :diabel:
A więc róznica temperatur o może 2*C w stosunku do powietrza atmosferycznego.
Jeżeli używam jej z dnia na dzień - odpala prawie bez zarzutu, dłuższe pociągnięcie jest wymagane wtedy, gdy np. odwiedzam ją po 48 (i więcej) godzinach.
Na koniec dodam, że jesteś usprawiedliwiony z tym ON :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 21:41:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Na czas grzania świec wpływ ma czujnik temp.cieczy. Piotr ma rację żeby nie grzać ich dwa razy, bo to nic nie daje a radykalnie niszczy tego typu świece. Faktem jest że po odpaleniu silnika występuje tzw. faza dogrzewania i jest ona również uzależniona od aktualnej temp silnika i obrotów, jednak ona nie powoduje takich szoków termicznych żeby mogła uszkodzić świece. Jeżeli V-ka dłużej kręci zapala nie równo i puszcza niebieskie bąki do tego nierówno pracuje przez 5 do 10sek to na 100% przynajmniej 2 szt. są nie sprawne ;) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 21:51:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
Nigdy nie grzej świec żarowych więcej niż jednokrotnie :!: :!:
To najkrótsza droga żeby je spalić :!: :!:


maxtdi napisał(a):
Na czas grzania świec wpływ ma czujnik temp.cieczy. Piotr ma rację żeby nie grzać ich dwa razy, bo to nic nie daje a radykalnie niszczy tego typu świece.


tez zawsze podgrzewałem swieczki 2-3 razy podczas duzych mrozów .... ale po tym co przeczytałem ... hmmmm .... jutro odpale po pierwszym grzaniu ..... (mam nadzieje ze nie bedzie problemu :diabel: )

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 23:04:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
Piotruś, nie zrozumiałem tylko jednego - a potem nagrzewa się już wolniej i nic nie szkodzi, jeśli podgrzejemy ją kilkakrotnie - potem, to znaczy kiedy? ;)
aczkolwiek biorę to do siebie - jest jak najbardziej prawdopodobne.
jutro dokonam rozruchu z 1krotnym grzaniem.


"Potem", tzn. w czasie następującym po rozgrzaniu się świec do (ponoć) 900 C. I nawet jestem skłonny w to uwierzyć, tylko że potem nagrzewają się i tak do temperatury prowadzącej do splaenie świeczki (jak wykazało doświadczenie za ok. 30 zł. :diabel: ).
:peace:

maxtdi napisał(a):
Faktem jest że po odpaleniu silnika występuje tzw. faza dogrzewania i jest ona również uzależniona od aktualnej temp silnika i obrotów, jednak ona nie powoduje takich szoków termicznych żeby mogła uszkodzić świece.


Poza tym świeca w tej fazie jest chłodzona paliwem z wtryskiwacza.
Na pewno pamiętasz Mistrzu stare 1.9 i 1.9TD, w których otwarcie drzwi kierowcy powodowało "odpalenie" świec żarowych w celu wstępnego nagrzania komory spalania -> w tym czasie prąd dopływający do świec był "mocno zredukowany" w stosunku do prądu podawanego po włączeniu zapłonu. Jak myślę było tak właśnie dlatego, żeby świece się nie przepalały (??).
:peace:

spanky napisał(a):
jutro odpale po pierwszym grzaniu ..... (mam nadzieje ze nie bedzie problemu :diabel: )


I jak było ?! :D
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 09:37:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Znalazłem ciekawy artykuł na stronie NGK (polecam lekturę):

http://www.ngk.de/Trzpieniowe__wiece__arowe.1351.0.html

Wydaje mi się, Panowie, że bardziej prawdopodobnie jest uszkodzenie świecy żarowej podczas tzw. dogrzewania w pierwszych obrotach silnika na skutek wzrostu napięcia, a nie używania np. potrójnego podgrzewu przed strzałem.

...żarzenie po rozruchu, w początkowej fazie pracy silnika wpływa na redukcję białego i niebieskiego dymu i zapobiega charakterystycznemu klekotaniu. Układ żarzenia składa się z samoregulacyjnych świec żarowych, elektronicznego sterownika czasu żarzenia i czujnika temperatury. Samoregulacyjne świece żarowe posiadają mechanizm chroniący je przed przegrzaniem, polegający na tym, że w momencie zwiększenia temperatury redukowany jest przepływ prądu z akumulatora do świecy. Jednak przy uruchomionym silniku napięcie wzrasta, przez co niektóre świece żarowe mogą się przepalić. Do tego dochodzi, ponieważ świece, przez które przepływa prąd, narażone są również na wysokie temperatury w komorze spalania i są nagrzewane od wewnątrz i od zewnątrz...

Co Wy na to :?: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 11:05:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dzisiaj temperatury podobne jak wczoraj, noc -15*C, poranek -12*C :/
Grzanie świeczek, kontrolka gasnie i czekam jeszcze około 15-20sek (1 cykl grzania) Kręce rozrusznikeim, ciut dłużej i chodzi :D
niemniej dziś sprawdze świece dla pewności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 11:24:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
spanky napisał(a):
jutro odpale po pierwszym grzaniu ..... (mam nadzieje ze nie bedzie problemu :diabel: )


I jak było ?! :D
:peace:


tak jak byc powinno ... bez problemu ..... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 12:04:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wowo napisał(a):
Dzisiaj temperatury podobne jak wczoraj, noc -15*C, poranek -12*C :/
Grzanie świeczek, kontrolka gasnie i czekam jeszcze około 15-20sek (1 cykl grzania) Kręce rozrusznikeim, ciut dłużej i chodzi :D
niemniej dziś sprawdze świece dla pewności.


Oczekiwanie dłuższe niż czas świecenia kontrolki też nie ma sensu. Następną próbę zrób natychmiast po tym, jak kontrolka zgaśnie. Musi być OK (przy sprawnych świecach).
Uzupełniająco - "cyknięcie" sterownika oznacza zakończenie podgrzewania, czyli "po cyknięciu" świece są coraz "chłodniejsze" :): .

Spanky -> cieszę się :D .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 12:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Piotruś napisał:
Cytuj:
Oczekiwanie dłuższe niż czas świecenia kontrolki też nie ma sensu. Następną próbę zrób natychmiast po tym, jak kontrolka zgaśnie. Musi być OK (przy sprawnych świecach).
Uzupełniająco - "cyknięcie" sterownika oznacza zakończenie podgrzewania, czyli "po cyknięciu" świece są coraz "chłodniejsze" .


Tyle, że zgaśnięcie kotrolki nie oznacza, iż przestały grzać.
Jutro, o ile bedzie podobna temperatura, zkręce zaraz po przygaśnięciu kotrolki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 12:14:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wowo napisał(a):
Tyle, że zgaśnięcie kotrolki nie oznacza, iż przestały grzać.
Jutro, o ile bedzie podobna temperatura, zkręce zaraz po przygaśnięciu kotrolki.


Ale oznacza, że temperatura jest wystarczająca. U mnie tak to działa (nawet po nocy z mrozem ok. -30C - jak to zazwyczaj bywało ubiegłej zimy), a Ty rób jak chcesz.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 13:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:31:05
Posty: 119
Lokalizacja: Bełchatów
ja troszke z innej beczki mesz, na filmilu obserwowalem wskaznik ladowania aku i po przekreceniu zaplonu wskazowka stala rowno na 12 dopiero w trakcie odpalania opadla troszke nizej, w moim jak przekrece zaplon to wskazowka zatrzymuje sie gdzies w okolicach 11 ale tylko z ranca nastepne odpalenia juz wskazuje 12, ladowanie jest normalne czyli troche ponad 14 aku nowiutki Centra Futura dedykowany jak jest w waszych maszynkach?

_________________
W210 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: