Witam.
To może kilka słów ode mnie. Oczywiście da się zrobić mocniej !! i mocniejsze programy już robiłem, ale te przyrosty (kolegi Wowo i Sebmis`a) są spore i w zupełności zadowalające właścicieli. Przecież zawsze pytam czego kierowca po modyfikacji oczekuje i czy to co "dostał" to to czego pragnął
.
Znane są wszystkim bolaczki tych silników, w większości macie już 200-300kkm na licznikach myśle, że żyłowanie silnika dla 20Nm wiecej gdzieś na początku skali obrotów (zakres w którym generalnie nie jeździmy) nie ma sensu.
Parametry jakie zadaje silnikom są przetestowane przeze mnie juz na nie jednym aucie i mogę powiedzieć, że przy rozsądnym użytkowaniu dadzą cieszyć się bezawaryjną eksploatacją jeszcze przez wiele km. Kolejna sprawa to zadane parametry w sofcie a realia, jeden silnik drugiemu nie jest równy i każdy będzie dysponował inną mocą/momentem.
Na sam koniec dodam, że dysponuję hamownią która mierzy parametry auta pod obciążeniem i jest to hamownia, że tak powiem mało optymistyczna podająca realne przebiegi mocy/momentu czego nie robią w 99% spotykane rolkowe hamownie inercyjne (zawyżają w szczególności moment obrotowy).
Myśle, że jedynym adekwatnym testem porównawczym tego 415Nm Audi jest klasyczny sprint bądź sprawdzenie elastycznosci - auto koło auta - nie stoper.
Swoją drogą koledze MaxTDi gratuluje sprawności silnika...
Pozdrawiam.