hektor napisał(a):
Jak rozumiem przewody ciśnieniowe odkręcam tylko od strony głowicy ? W jaki sposób miałyby zapowietrzyć pompę ?
Uważam, że nie warto odkręcać przewodów ciśnieniowych od żadnej strony. Żeby "podejrzeć" wałki wystarczy miejsca "zanim" dekiel oprze się o przewody. Uszczelka pod deklem najprawdopodobniej pozostanie zdatna do ponownego użycia (tak na 80%).
Naturalnie nie jest problemem wykręcenie i odchylenie przewodów zasilających (żeby było profi powinieneś popuścić też nakrętki przy pompie oraz zluzować "trzymacze" na przewodach) . Co oczywiste zapowietrzenie VP44 nie będzie tak rozległe i groźne jak np. podczas nieumiejętnej wymiany filtra paliwowego ale powstanie zagrożenie, że do wtryskiwacza wpadnie jakiś brud - moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie... . Reasumując - wybór należy wyłącznie do Ciebie
i w kazdym przypadku będzie OK - jeśli zachowasz podstawowe zasady.
hektor napisał(a):
Piotruś nie bądź Prosiak, tylko znajdź coś i się odezwij.
Taka sytuacja marzy mi się bardziej niż Tobie ... .
PS: Teraz dopiero przeczytałem, że chcesz wymienić uszczelki pod deklami ze względu na nieszczelność. Nie będę już zmieniał poprzedniej treści tylko napiszę, że w tej sytuacji bez wykręcenia przewodów zasilających oczywiście nie ma szans.
Jeśli chodzi o podkładeczki pod przelewami - oczywiście trzeba założyć nowe. Nie kazałem Ci ich pilnować celem ponownego użycia tylko żeby uniknąć przypadkowego "wpadnięcia" do "przestworzy" w głowicy