.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 21:06:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 B4 Coupe 2,3NG
PostNapisane: 22.lut.2007 23:25:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 01:08:37
Posty: 11
Lokalizacja: Pabianice
Hej hej. Już kiedyś rozważałem kupno Audi 80, w TDI i się już radziłem tutaj zgromadzonych, jednak po kilku miesiącach wygląda na to że celem moim padnie B4 Coupe w silniku 2,3NG.

Chciałbym abyście mi powiedzieli coś o wyborze takiego auta. Oczywiście kwestie wyglądu mnie mniej interesują ale moje niepewności dotyczą silnika. Ze względów finansowych jestem zmuszony poszukać egzemplarza zagazowanego. Jak sie ten silnik zachowuje na LPG. Gdzieś wyczytałem że nie za bardzo NG lubi się z LPG, ale widze że jest wielu użytkowników tego silnika tankujących na stacjach gaz. Jakie spalanie? Jak moc i reakcje silnika? Czy dużo problemów moge napotkać?

Dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 23:44:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 23:56:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 00:14:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.
i 100 razy ładniej brzmi :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 00:25:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.


Jak się nie myle ABK ma inny wtrysk niż NG

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 11:01:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Ng daje sie latwo zablosowac i wtedy to ma rece i nogi , a 4 gary nigdy nie beda lepsze od 5 :>

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 12:00:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Milo napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.


Jak się nie myle ABK ma inny wtrysk niż NG


sry, miałem na myśli 2.0 z b3'ki

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 12:04:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Milo napisał(a):
Rozgladaj się lepiej za 2.0
Jest nawet kilka bardzo ciekawych ofert z tym silnikiem na Allegro


lepiej powiedz nam tu dlaczego ma przedkładać lepsze nad gorszym :?:

2.3 na kjecie tak samo znosi/nieznosi gaz jak 2.0 na kjecie.


Jak się nie myle ABK ma inny wtrysk niż NG


sry, miałem na myśli 2.0 z b3'ki
:piwo:

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 12:29:37 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Digifant z gazem daje radę. Czego dowodem było auto Krawata.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 12:48:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Maridk napisał(a):
Digifant z gazem daje radę. Czego dowodem było auto Krawata.


To jeszcze spytaj Krawata czy drugi raz by sie w to "ubrał" :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 14:23:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Digifanty jezdza na gazie ale do czasu. Trzeba dobrze ustawic instalacje, bo albo jezdza dobrze na gazie albo na benzynie. Nieoficjalnie wiem ze Krawat sprzedal juz dawno swoje B4 cos tam tez robil z silnikiem, a teraz to jezdzi Honda Civic VTEC :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 22:22:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
jak kupisz zdrowy NG to sam go zagazuj, wtedy MOŻE będzie dobrze chodził. Ale kupić zdrowe NG to spore wyzwanie, tak samo dużym wyzwaniem jest doprowadzić NG do satysfakcjonujacego stanu... i nie mówię tu o kosztach ale o wiedzy którą musi posiadać właściciel (ewentualnie mechanik) żeby silnik zdiagnozować i naprawić. Za to poprawnie obsługiwany NG odwdzięcza się niezłymi osiągami. pięknym dźwiękiem i umiarkowanym spalaniem....

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: