Jack napisał(a):
To troche Ciebie zmartwie 059145701c montowana byla w takim silniku jak masz a jej oznaczenie to gt2052v natomiast 059145701S lub E,F lub K,R jest do tych 180PS a te co maja oznaczenie w etka na koncu 702 to do 1,9 tdi a te 703,4 to do 2,7 tdi
Jasna cholera
...opadły mi skrzydełka
...Wy to potraficie sprowadzić mnie na ziemię...
Max jeszcze raz sprawdziłem to w ETCE i rzeczywiście te z oznaczeniami 702 są do 1,9 TDi ale końcówki mają R, HX i RX.
W mojej ETCE w roczniku modelowym 99 dla AFB i AKN występują 702 D i DX, a nie 701 C.
Ale mniejsza o to...
Bardziej mnie interesuje i absorbuje mistrzu zjawisko, które się pojawiło po całym tym nowym POWER-ze, mianowicie odgłos podobny jak u Boćka tzw. sapnięcia dmuchawki, zwłaszcza podczas jazdy przy naciśnięciu akceleratora i nagłym jego puszczeniu...
Czy tym zjawiskiem też muszę się martwić ? Co to za objaw ?
Wcześniej tego nie było...
meszrum napisał(a):
carlnova napisał(a):
...moje AFB ma turbinę 059 145 701 C i dodatkowe oznaczenia VNT 20 i GS4
carl, to zamiennik...
zwykły, zwyczajny, do najzwyklejszego w świecie AFB [studzę ekstazę].
http://www.motoarena.pl/Meszrumie - "I HATE YOU"...
maxtdi napisał(a):
Niestety masz najstarszą ze sprężarek jaka była montowana w 2.5 v6 tdi, następna była 701G.
Ale spoko ona cię nie będzie blokować w modach bo główne ograniczenie w twoim wypadku to tiptronic. Na niej spokojnie śmigniesz 180ps i jedynie niuton będzie ograniczeniem dla dobra tipa max 370 bo na tyle go liczyli
.
To mnie bardzo cieszy, maxtdi
...i podnosi na duchu...