.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 18:11:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5]półos wylatuje pomocy
PostNapisane: 24.lut.2007 19:32:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2007 08:26:36
Posty: 24
mam problem. Kupiłem audi a4 2,5tdi v6 w tiptronicu i była uderzona. Wymieniłem sanki, zwrotnice. Była ab założyłem am wahacze. Wszystko w 100% takie same i mechanicy założyli wszystko. Przy jeżdzie wylatuje połos z tego trójkata co powinna tam pracowac. Nie wiem co mam zrobic. Gdzie powinny byc przykrecone wahacze? W sankach do zewnetrznych otworów czy wewnetrznych? Jest tam jakas regulacja tylko nie wiem jaka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2007 19:52:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Chłopie, zauważ, ze alfabet zawiera takie znaki: , .

Po ich użyciu prawdopodobnie zrozumiemy Twój tekst.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2007 20:48:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
To tyl czy przod bo skoro przod to moze silnik nie jest na srodku bo skoro sanki wymieniane byly to podloznice poszly do srodka i aby to naprostowac trzeba go wyciagac bo nic sie z zalozonym nie zrobi. Skoro wylatuje ta z tylu to most nie jest na srodku . Nie idzie inaczej wahaczy wlozyc bo musza byc scisniete na bokach ale ina sprawa to tam sie ustawia i trzeba jechac na diagnostyke bo samemu nic nie zrobic. Swoja droga to ostro zdziera pewnie kolo jak ona wylatuje. :|

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5]półos wylatuje pomocy
PostNapisane: 25.lut.2007 01:59:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
peja2005 napisał(a):
wahacze gdzie powinły byc przykrecone w sankach do zewnetrznych otwóruw czy wewnetrznych bo jest tam jakas regulacja tylko nie wiem jaka

Do wewnętrznych.

Pozdrawiam!

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 05:51:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Jack napisał(a):
To tyl czy przod bo skoro przod to moze silnik nie jest na srodku bo skoro sanki wymieniane byly to podloznice poszly do srodka i aby to naprostowac trzeba go wyciagac bo nic sie z zalozonym nie zrobi.


Jeżeli sanki/wózek/rama pomocnicza zostały wymienione, to silnik na pewno jest na swoim miejscu. Wynika to z faktu, że poduszki silnika są osadzone za pośrednictwem aluminiowych wsporników właśnie do wwym. "sanek". Zresztą skrzynia biegów również, a gdyby podłużnice były bardzo krzywe, to "sanki" z zespołem napędowym nie dałyby się zabudować do karoserii.
Co poradzić autorowi watku niestety nie wiem - trochę mało precyzyjnie sformułował problem :): . Myślę, że albo nie pasuje "góra", czyli punkty mocowania jarzma z wahaczami do "kielicha" karoserii, albo ktoś załozył nieodpowiednią półoś zanim nasz Kolega nabył ten samochód (często tak robią handlarze, żeby się nazywało że samochód jest jeżdżący ... ).


Jack napisał(a):
Skoro wylatuje ta z tylu to most nie jest na srodku.


W tym przypadku jest tak samo jak z silnikiem i skrzynią biegów. Most jest zabudowany do "wózka" i jeśli wózek jest prosty - most oraz całe zawieszenie (oprócz górnych punktów mocowania amortyzatorów) zawsze są na swoim miejscu - nawet w źle naprawionej karoserii ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 11:08:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Skoro sanki byly wymieniane to nie ma mocnych ze to jest proste. Mozna nawet podoginac byle tylko pasowalo na sruby ale i tak nic z tego. Widuje takie auta , gdzie handlarze twierdzili ze jest bezwypadkowe i ma geometrie zawieszenia ok. Moze i jest ok ale jak sie ponaciaga na "docy" tyle ze wystarcza to na pewien czas a pozniej i tak wszystko sie krzywi. Pewnie ktos tak spasowal dla picu nlozyl konserwacji i sprzedal auto. Nalezy jechac na geometrie tak jak napisalem a jezeli nie da sie ustawic to poddajemy auto defaktoskopii rentgenowskiej co nie jest takie drogie i oddajemy handlarza do sadu za to ze wiedzial o wadach ukrytych samochodu i tego nie wykazal w umowie a wady te w znacznym stopniu maja wplyw na bezpieczenstwo podrozujacych. Wiele osob tak robi i wygrywa. Oby to faktycznie byla tylko wina zlej polosi :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 09:34:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
miałem tak w b-3 winą był brak pierścienia dystansowego na półośi od strony przegubu zewnętrznego(został zmielony ).
dopiero konfrontacja z rysunkiem półosi pomogła wykryć przyczynę

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: