.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 22:55:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 01:09:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
Simpson napisał(a):
Miki_V6 napisał(a):
Poza tym nie chce Biturbo, wole V8 bo chyba jest duzo trwalszy no i jeszcze jedno dlaczego A6 i S6 z 4.2 motorem ma 40koni roznicy?

Żeby S było szybsze :peace:

I drozsze :peace:

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 20:25:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
moi drodzy,

z całym szacunkiem do wszystkich Was przyznaję, że część z Was nie ma pojęcia o czym pisze. C5 4.2 nie jest, nie było i nie będzie Ford'em RS200, gdyż z założenia było autem klasy średniej wyższej, ważącym ponad 1700kg [silnik 4.2]. jeżeli ktokolwiek uważa, że to nie jeździ... litości.
co najwyżej nie potraficie jeździć pojazdem z taką mocą. jeżeli można mówić o niejeżdżeniu, to tylko w relacji S6 do A6 4.2 - rzeczywiście, S6 powinno być zdecydowanie szybsze w stosunku do cywilnej A6 4.2.
dla osób kochających sprint jest RS6.

A6 4.2
S6


ponadto, moi mili - o jakim manualu piszecie? to nie jest C4...


[+]
do założyciela wątku - wybór S6/A6 należy do Ciebie, lecz musisz wiedzieć, że S6 niezbyt nadaje się na nasze drogi. to raczej zwierzę autostradowe, o twardym i delikatnym zawieszeniu. nie wiem, czy te kremowe skóry nie wyjdą Ci nosem po pierwszej zimie.
S6 C5 w żadnym przypadku nie koreluje z kosztami utrzymania S6 C4. inny świat [finansowo].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 20:49:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
witam ponownie :D

Pozwole sobie jeszcze cos dodac w tym temacie drogi Meszrumie mimo ze w wiekszosci kwestii sie z Toba zgadzam to jednak jak najbardziej jest wersja S6 C5 z manualem ale mimo iz jest ona az ;) o ok sekunde szybsza niz tip to podobnie ja Ty uwazam ze w tym aucie jest ona raczej zbedna
Ja rowniez uwazam ze S6 jest troche przy twarda jak na polskie szlaki :zly: wczoraj zrobilem 250 km eska i choc jazda nia jest przyjemnoscia to jednak czekalem na te wyremontowane odcinki drog a co do trwalosci zawiechy to co mozna wiecej napisac juz wszyscy wlasciciele a4 wiedza w czym rzecz
ps odnosnie niejezdzenia to ja mimo mlodego wieku uwielbiam charakterystyke V8 + tip i czy on ma 6,6 czy 7,5 to jak na nasze polskie warunki "jedzie" wystarczajaco :peace:

ps2 :D wlasnia taka troche twardawa eske bede sprzedawal wkrotce :)

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 21:09:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
S6 było w manualu do faceliftingu. od 05 2001 występowało jedynie jako tiptronic. autor wątku był zainteresowany modelem po fl, jak się domyślam...
[na marginesie dodam, że znalezienie S6 sprzed fl w manualu jest dosyć trudne]
S6 99-01 [sprzed fl]
cywilne 4.2 było w oferie tylko jako tiptronic.

masz absolutną rację jeżeli chodzi o zastosowanie i kulturę dużych jednostek wolnossących. najlepiej sprawdzają się w trasie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 21:30:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Oczywiscie wolalbym TipTronica niz manuala bo nie bede sie nim scigal na 400m i nie zalezy mi na tej sekundzie.
Problem w tym iz znalezienie sedana w S6 jest troche bardzo trudne.

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 22:04:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Miki_V6 napisał(a):
Oczywiscie wolalbym TipTronica niz manuala bo nie bede sie nim scigal na 400m i nie zalezy mi na tej sekundzie.
Problem w tym iz znalezienie sedana w S6 jest troche bardzo trudne.


radzę nie szukać w pl. to, co trafia do pl, to w wielkiej części faktycznie złom.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 27.lut.2007 23:10:49 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 22:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
no w i znowu w duzej mierze masz racje ale zdarzaja sie wyjatki bez wypadku ;)

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 01:40:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
meszrum napisał(a):
moi drodzy,

z całym szacunkiem do wszystkich Was przyznaję, że część z Was nie ma pojęcia o czym pisze. ......

[+]
do założyciela wątku - wybór S6/A6 należy do Ciebie, lecz musisz wiedzieć, że S6 niezbyt nadaje się na nasze drogi. to raczej zwierzę autostradowe, o twardym i delikatnym zawieszeniu. nie wiem, czy te kremowe skóry nie wyjdą Ci nosem po pierwszej zimie.
S6 C5 w żadnym przypadku nie koreluje z kosztami utrzymania S6 C4. inny świat [finansowo].


z calym szacunkiem drogi meszrumie wykazales sie przeogromnie wielkim pojeciem dot. jasnej skory i zimy...... ciekawe czy kiedykolwiek miales takie auto.....

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 12:20:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
oliwer78 napisał(a):
meszrum napisał(a):
moi drodzy,

z całym szacunkiem do wszystkich Was przyznaję, że część z Was nie ma pojęcia o czym pisze. ......

[+]
do założyciela wątku - wybór S6/A6 należy do Ciebie, lecz musisz wiedzieć, że S6 niezbyt nadaje się na nasze drogi. to raczej zwierzę autostradowe, o twardym i delikatnym zawieszeniu. nie wiem, czy te kremowe skóry nie wyjdą Ci nosem po pierwszej zimie.
S6 C5 w żadnym przypadku nie koreluje z kosztami utrzymania S6 C4. inny świat [finansowo].


z calym szacunkiem drogi meszrumie wykazales sie przeogromnie wielkim pojeciem dot. jasnej skory i zimy...... ciekawe czy kiedykolwiek miales takie auto.....


:):
to Żeś mnie zrozumiał...
koszt wymiany części zawieszenia w S6 jest duży. w pl zimą powstają kratery na jezdni, stąd naprawa wielu samochodów jest konieczna [czyt. duży wydatek, szczególnie w C5].
z racji, iż autor zwraca dużą uwagę na obicie tapicerskie, to była to przenośnia - koszty utrzymania [i ograniczona użytkowność S6 na pl drogach] mogą zabić przyjemność z posiadania skór i inn. wodotrysków.
nie miałem na myśli wpływu mrozu/wilgoci na ten szlachetny materiał.

:):


[+]
posiadałem nie tak dawno pojazd w skórach [nawet jasnych] wyposażony we wszelkie zdobycze kapitalizmu wraz z [niestety] sportowym zawieszeniem. skóra, navi, WA i wiele innych cudów wyszło mi nosem, gdy musiałem jeździć 40km/h by nie urwać kół. poza tym, zaczęło trzeszczeć w środku [podkładałem szalik pod tylną kanapę :): ].
właśnie to miałem na myśli.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 14:59:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Potwierdzam zdanie swoje, Dreda i Vanillki - A6 w 4,2 (c5) nie jeździ. I uwierz mi, jak dorwiesz testowe auto bez obaw o jego uszkodzenie to testujesz ile wlezie... i to nie jedzie... W porównaniu do kosztów utrzymania jest beznadziejne! Byłem mocno napalony na taką furkę, ale odpuściłem bo to lipa!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 15:30:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zatem, jak widzę, mamy zupełnie inne spojrzenie na pojęcie, że coś jeździ. w najbliższej rodzinie mam A6 4.2 (2003) i przynajmniej raz w tygodniu tym jeżdżę. wg mnie to jeździ bardzo szybko.
miałem przyjemność jazdy dosyć szybkimi samochodami [ezgotyczne wysokoobrotówki, europejskie boksery] i szczerze mówiąc, 4.2 zachwyca w trasie. wszak nie jest to samochód do ścigania się spod świateł [co z resztą oceniam wyłącznie w wymiarze zakompleksionego prostactwa, braku ogłady i takowoż intelektu].

każdy ocenia wg swoich preferencji.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 18:30:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
meszrum napisał(a):
oliwer78 napisał(a):
meszrum napisał(a):
moi drodzy,

z całym szacunkiem do wszystkich Was przyznaję, że część z Was nie ma pojęcia o czym pisze. ......

[+]
do założyciela wątku - wybór S6/A6 należy do Ciebie, lecz musisz wiedzieć, że S6 niezbyt nadaje się na nasze drogi. to raczej zwierzę autostradowe, o twardym i delikatnym zawieszeniu. nie wiem, czy te kremowe skóry nie wyjdą Ci nosem po pierwszej zimie.
S6 C5 w żadnym przypadku nie koreluje z kosztami utrzymania S6 C4. inny świat [finansowo].


z calym szacunkiem drogi meszrumie wykazales sie przeogromnie wielkim pojeciem dot. jasnej skory i zimy...... ciekawe czy kiedykolwiek miales takie auto.....


:):
to Żeś mnie zrozumiał...
koszt wymiany części zawieszenia w S6 jest duży. w pl zimą powstają kratery na jezdni, stąd naprawa wielu samochodów jest konieczna [czyt. duży wydatek, szczególnie w C5].
z racji, iż autor zwraca dużą uwagę na obicie tapicerskie, to była to przenośnia - koszty utrzymania [i ograniczona użytkowność S6 na pl drogach] mogą zabić przyjemność z posiadania skór i inn. wodotrysków.
nie miałem na myśli wpływu mrozu/wilgoci na ten szlachetny materiał.

:):


[+]
posiadałem nie tak dawno pojazd w skórach [nawet jasnych] wyposażony we wszelkie zdobycze kapitalizmu wraz z [niestety] sportowym zawieszeniem. skóra, navi, WA i wiele innych cudów wyszło mi nosem, gdy musiałem jeździć 40km/h by nie urwać kół. poza tym, zaczęło trzeszczeć w środku [podkładałem szalik pod tylną kanapę :): ].
właśnie to miałem na myśli.


ok, teraz rozumiem, jasne skory nie zastapia komfortu podrozowania po pozimowych dziurach w PL

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 21:03:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
To co wg Was jest z tym 4.2? Twierdzicie ze A6 4.2 nie jedzie a S6 4.2 jedzie? Czy 40km przy takiej mocy robi taka roznice?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 23:49:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
S6 nie jeździłem. Nie wiem czy to tiptronic tak muli czy jak, ale skoro 2.8 30V w tiptroniku czołga się jak żółw i swoim starym AAH (tyle, że manual) objeżdżam jak chcę to chyba coś w tym jest. Oczywiście z 4.2 nie staję w szranki, ale naprawdę nie ma rewelacji... Ja chciałem mieć automata, ale w obecnej sytuacji jedyny automat którym mi się dobrze jeździło to było BMW 740i steptronik czy jak go tam zwą z silnikiem słabszym niż ten w Audi a lepiej to chodziło... Jak się teraz zastanawiam, w Audi żaden tiptronik mnie nie powalił na kolana... zawsze miałem wrażenie, że AAH da sobie z nim radę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 19:59:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
GrzesB napisał(a):
S6 nie jeździłem. Nie wiem czy to tiptronic tak muli czy jak, ale skoro 2.8 30V w tiptroniku czołga się jak żółw i swoim starym AAH (tyle, że manual) objeżdżam jak chcę to chyba coś w tym jest. Oczywiście z 4.2 nie staję w szranki, ale naprawdę nie ma rewelacji... Ja chciałem mieć automata, ale w obecnej sytuacji jedyny automat którym mi się dobrze jeździło to było BMW 740i steptronik czy jak go tam zwą z silnikiem słabszym niż ten w Audi a lepiej to chodziło... Jak się teraz zastanawiam, w Audi żaden tiptronik mnie nie powalił na kolana... zawsze miałem wrażenie, że AAH da sobie z nim radę :)

Nie wiem jaki masz silnik i model audi ale podejrzewam ze taki jak ja mialem doniedawna czyli 174KM i nie wiem tez czy Q czy nie ale ja majac AAH 174KM i Quattro mialem okazje kilka razy sie targnac z A6 2.8 193KM w TipTronicu i niezbyt mi szlo, zawsze mnie wyprzedzalmoze nie tak szybko ale zawsze bylem gorszy.
Moze moje audi bylo nie takie, moze Quattro spowalnia jazde ale skoro piszesz Twoje AAH " da sobie rade" z 4.2 w Tiptroniku to chyba masz jakas niezla wersje AAH?
To juz sam nie wiem co jest z tymi skrzyniami TT ale wydaje mi sie ze przelaczaja biegi dosc szybko, pewnie 4.2 manual bylby szybszy ale ja wole komfort i wygode i dlatego wolalbym TT.
Czekam na wypowiedzi tych co jezdzili S6 4.2 i A6 4.2 zeby sie wypowiedzieli. :diabel:

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 08:54:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
MikiV6 -> AAH w B4/Coupe w manualu to na prawdę mocny wózek o ile silnik jest oki. A6 2.8 30V w tipie na prawdę nie ma podjazdu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 14:06:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Osobiscie nigdy bym nie kupowal S6 z silnikiem 4.2 , pomimo ze to nawet jezdzi dobrze ale masa motoru i jego ekonomia nie jest dobra. Polecam takie autko ale z silnikiem 2,7 T ktory w standardzi ma znakomite parametry i pali o wiele mniej . Samym chipem jak ktos ma pojecie to moze sobie mapy pozmieniac i miec bez szkody dla silnika 320-330 konikow i co najwazniejsze mamy manual 6 gear . Meszrum ma racje ze po facelifting robili tylko tego padacznego tipa , poniewaz mozna bylo juz dostac RS6 4.2 z manualem ale pieniazki za takie auto sa nader wysokie. Skoro 4.2 to tylko w RS ale ja polecam 2,7 t bo ten motorek potrafi zadziwic wielu na drodze. :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 22:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Ale wytrzymalosc silnika Turbo jest o wiele mniejsza niz V8 i nie trzeba tak bardzo uwazac na V8 jak to ma miejsce w tuebo.
Nie mam przekonania do turbo choc przyznam szczerze ze jezdzilem turbo w benz i robi dosc duze wrazenie na mnie choc bylo to tylko 2.0 T 190KM, pewnie 2.7BT duzo lepiej jezdzi, ja przystaje przy V8.

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 23:33:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Miki_V6 napisał(a):
GrzesB napisał(a):
S6 nie jeździłem. Nie wiem czy to tiptronic tak muli czy jak, ale skoro 2.8 30V w tiptroniku czołga się jak żółw i swoim starym AAH (tyle, że manual) objeżdżam jak chcę to chyba coś w tym jest. Oczywiście z 4.2 nie staję w szranki, ale naprawdę nie ma rewelacji... Ja chciałem mieć automata, ale w obecnej sytuacji jedyny automat którym mi się dobrze jeździło to było BMW 740i steptronik czy jak go tam zwą z silnikiem słabszym niż ten w Audi a lepiej to chodziło... Jak się teraz zastanawiam, w Audi żaden tiptronik mnie nie powalił na kolana... zawsze miałem wrażenie, że AAH da sobie z nim radę :)

Nie wiem jaki masz silnik i model audi ale podejrzewam ze taki jak ja mialem doniedawna czyli 174KM i nie wiem tez czy Q czy nie ale ja majac AAH 174KM i Quattro mialem okazje kilka razy sie targnac z A6 2.8 193KM w TipTronicu i niezbyt mi szlo, zawsze mnie wyprzedzalmoze nie tak szybko ale zawsze bylem gorszy.
Moze moje audi bylo nie takie, moze Quattro spowalnia jazde ale skoro piszesz Twoje AAH " da sobie rade" z 4.2 w Tiptroniku to chyba masz jakas niezla wersje AAH?
To juz sam nie wiem co jest z tymi skrzyniami TT ale wydaje mi sie ze przelaczaja biegi dosc szybko, pewnie 4.2 manual bylby szybszy ale ja wole komfort i wygode i dlatego wolalbym TT.
Czekam na wypowiedzi tych co jezdzili S6 4.2 i A6 4.2 zeby sie wypowiedzieli. :diabel:


Mam C4 w ośce - nie napisałem, że objadę 4.2 ale nie ma wielkiej różnicy... Powiem tyle - w Dreda S2 moc czuć - w 4.2 nic mnie nie urzekło (no może poza elastycznością, jeszcze większą niż AAH).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 23:37:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Jack napisał(a):
Meszrum ma racje ze po facelifting robili tylko tego padacznego tipa , poniewaz mozna bylo juz dostac RS6 4.2 z manualem ale pieniazki za takie auto sa nader wysokie.

Z fabryki nigdy nie wyjechało RS6 z manualem.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: