.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 07:04:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 1.8 RU] Kontrolka oleju
PostNapisane: 28.lut.2007 15:13:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2007 14:54:47
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Witam! Mam pytanie i zwracam sie z nim na forum, gdyz po przeszukaniu postow nie znalazlem satysfakcjonujacej odpowiedzi.

Otoz wczoraj jechalem swoja audiczką i nagle zaczela mi migac kontrolka oleju na desce rozdzielczej. Zatrzymalem sie odczekalem niecale 30 min i sprawdzilem poziom oleju. Olej wymienialem 3 miesiace temu 10W/40 castrol GTX Magnatec. Bagnet pokazal ze oleju nie brakuje. Po uruchomieniu kontrolka miga, gdy zwiekszam obroty przygasa, gdy puszczam noge z gazu tez przygasa. Nie swieci sie caly czas, tylko mryga sekundy jak wciskam, ewentualnie zdejmuje noge z gazu. Co moze byc tego przyczyną? Boje sie że moze byc coś z pompa oleju :( Dodam takze ze od czasu dużej burzy i piorunów alarm mi szwankuje i predkosciomierz nie za kazdym razem działa (po stuknieciu zaczyna wskazywac normalna predkosc). Zastanawiam sie, czy nie jest to problem elektryki.
Prosze o pomoc.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 15:39:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Na początek sprawdź ciśnienie oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 16:22:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2007 14:54:47
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
w jaki sposob skoro nie mam dodatkowych zegarow wskazujacych cisnienie oleju?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 16:24:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jadąc gdzieś i podpinając w jakimś warsztacie manometr wyskalowany do 5 bar około w miejsce czujnika oleju.

Może pompa oleju Ci padła po prostu. Ale nie jeździj tak.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 18:47:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2007 14:54:47
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
a tak apropos jakie powinno byc cisnienie? nie mniej niz 0,3 bara i nie wiecej niz 1,8 bara? Jutro sprawdze wylaczniki cisnieniowe moze tam jest usterka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 15:15:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2007 14:54:47
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
dzisiaj bylem w warsztacie i jak sie okazalo cisnienie w normie jest, koles poradzil zeby zmienic czujnik. Zmienilem i dalej to samo :( z tym ze mysle ze cos jest z kablem doprowadzajacym, bo nawet jak odlacze czujnik to podczas ruszania kabelkiem przy wlaczonym zaplonie pali sie kontrolka oleju, a nie powinna. Moze przewod jest ulamany i jakies zwarcie robi. Co o tym myslicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: