.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 22:53:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100/200 C3 2.2T MC]problem z zapalaniem na cieplym silniku
PostNapisane: 25.lut.2007 22:39:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Witam

Od dłuzszego czasu mam problem w swoim cukierku z zapalaniem na ciepłym siliku, auto jak w opisie ( oczywiscie bez LPG), mianowicie, gdy silnik jest zimny pali na dotyk, problem pojawia sie gdy sie zagrzeje. Gdy jest ciepły i postoi z 10 min pali za 4-5 razem a gdy juz zapali( z wielkim trudem oczywiście) to nie chce chodzic na wszystkie cylindry( tak jakby sie zalewał) po 5-10 sek sie wyrównuje i chodzi pieknie. Układ zaplonowy w porzadku ( nowe swiece NGK , przewody ok, kopółka idt w porzadku) wymieniony regulator nagrzewania sinika, nie ciagnie "lewuchy" w pamieci kompa zero błędów.

Co to moze byc?? Pomóżcie

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 23:42:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Sprawdź halla, poza tym czujniki temperatury, wtryski, skład mieszanki i tysiąc innych rzeczy :P

Poszukaj wątku BUBY na temat jego dwusetki - był niedawno, a w nim rozpisywano się o identycznym problemie.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 17:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Sprobuj przed rozruchem rozgrzanego silnika zdjac wtyczke od wtryskiwacza rozruchowego. Ja pieknie odpali, to wymien czujnik tenperatury cieczy chlod. 2- pinowy.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 17:55:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53921

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 21:50:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Dzieks za info. chyba wzorem Buby zaczne od szukania lewuchy i od ustawiania przeplywki. jak cos znajde to dam znac na forum.

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 22:35:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
sprawdz kompresje !! potem poszukamy dalej

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 23:34:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
buba to może podasz jaka była u ciebie że nie pali (chociaż nie chce mi się że to przyczyna) a nie tak w jedną strone ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100/200 C3 2.2T MC]problem z zapalaniem na cieplym siln
PostNapisane: 27.lut.2007 11:32:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
gulash napisał(a):
Witam

nie chce chodzic na wszystkie cylindry( tak jakby sie zalewał)



A jednak warto sprawdzic czy rozruchowy nie leje paliwa, jak motor nagrzany. Objawem tego moze tez byc intensywny zapach bezyny pod czas uruchamiania.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 19:43:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
witam.
wczoraj grzebalem sie przy swojej niuni, szukałem dziury w całym i nc nie znalazłem:) tzn żadnych nieszczelnosci itp. Odma sprawdzona, bez rezultatu aczkolwiek mialem wrażenie ze jak ja odpiąłem i zaślepiłem od strony K-jeta to zapaliła lepiej ale jak popiąłem spowrotem to było tak samo. Próbowałem jeszcze kilka razy z podłączonymi wszystkimi wężami i chyba jest coś lepiej bo zapalała za każdym razem od kopa ale przez jakies 10 sek chodził strasznie nierówno. aha "opperator" napisałeś że może sie zalewać przez startówke ale mam wrażenie że ona sie nie zalewa tylko nie dostaje paliwa na wszystkie cyle, nie czuc tez benzyna wtedy z wydechu. musze kupic jutro imbusa 3 i zaczynam zabawe z klapa:) moze to cos da. a kompreche powinien miec oki bo jak juz chodzi to chodzi równo i nie ma niedopału. można kieliszek postawic na motorze i sie nic nie wychlapie:)

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 09:46:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
gulash napisał(a):
witam.
wczoraj grzebalem sie przy swojej niuni, szukałem dziury w całym i nc nie znalazłem:) tzn żadnych nieszczelnosci itp. Odma sprawdzona, bez rezultatu aczkolwiek mialem wrażenie ze jak ja odpiąłem i zaślepiłem od strony K-jeta to zapaliła lepiej ale jak popiąłem spowrotem to było tak samo. Próbowałem jeszcze kilka razy z podłączonymi wszystkimi wężami i chyba jest coś lepiej bo zapalała za każdym razem od kopa ale przez jakies 10 sek chodził strasznie nierówno. aha "opperator" napisałeś że może sie zalewać przez startówke ale mam wrażenie że ona sie nie zalewa tylko nie dostaje paliwa na wszystkie cyle, nie czuc tez benzyna wtedy z wydechu. musze kupic jutro imbusa 3 i zaczynam zabawe z klapa:) moze to cos da. a kompreche powinien miec oki bo jak juz chodzi to chodzi równo i nie ma niedopału. można kieliszek postawic na motorze i sie nic nie wychlapie:)


nie wiem czy zaczynanie od regulacji klapy to dobry pomysl ;) ja zrobilbym to na koncu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 19:32:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
to co proponujesz lukasik bo ja juz powoli trace nadzieje :( Jutro jeszcze spróbuje ja wyregulowac na analizatorze bo takie kręcenie na sonde nic nie dało.

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 21:35:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie mysl ze kompresje masz ok tylko to sprawdz wtedy bedziesz mial bezdyskusyjna pewnosc

Moj motorek chodzi jak pszczolka a pierscienie juz na bank siedza jak diabli

Mauzer odpiecie odmy pomoglo w moim przypadku. Auto odpala bez wiekszych problemow a z odczepionej odmy pieknie wala spaliny :)
tak wiec mam teraz rure wydechowa z przodu na jakis czas :)

Gulash zmierz kompresje no i przydalo by sie tez sprawdzic pompe paliwa na wydajnosc.

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 15:50:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Chyba macie racje Panowie. Sprawdze kompreche( najlepiej na zimnym silniku) i zobaczymy. Buba ile było u ciebie? MC powinien miec tak kolo 10 atm. jesli sie nie myle? Dzisiaj jeszcze wyczyściłem klapke i ten lejek bo przez niedbalstwo poprzedniego wlasciciela filtr powietrza był w fatalnym stanie i cały przepływomierz był zapaprany jakims piaskiem. Matrwi mnie tylko luz na tarczy bo w/g książki powinno byc max. 2mm a u mnie jest ponad 5mm. moze to to?

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 16:52:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kompresję TYLKO na ciepłym i z odkręconymi wszystkimi świecami!!!!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 17:40:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
ja nie wiem ile mam cisnienia bo tak czy inaczej mam zle wiec nie mierze przed wymiana pierscionkow bo to strata czasu

co do kompresji posluchaj Leo bo ma bezwzglednie racje

co do ustawienia plytki dokladny rysunek zamieszczony w moim watku
klik i mam podobny temat

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 18:16:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
dzieki za info. Leo jsna sprawa że z odkręconymi ale wydawało mi sie że lepiej na zimnym. Spróbuje na ciepłym.Może jest ktoś z okolic małopolski kto mógłby mi pomóc w tej sprawie? Coś czuje że nie dam chyba rady :( Może ktoś zna jakiegoś mechanika z prawdziwego zdarzenia który by sie znał na K-jetach. A może jakis Klubowicz mógłby rzucic okiem na moje cudo :)

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 20:47:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Wpadnij do Krakowa, szczególy masz w podpisie.
Właśnie co wyjechała 200-ta emciora z wymienionym chyba wszystkim co możliwe w 2.2T 10V ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 21:51:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Sorki martab99 ale nie moge znalezc adresu jak do ciebie trafic. A może byc niedziela? w tygodniu sam rozumiesz, praca, praca, praca... Czekam na info. Pozdr. gulash

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 02:04:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Właśnie Staszek podaj koledze adres jak do ciebie trafić :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 17:56:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
gulash napisał(a):
A może byc niedziela? w tygodniu sam rozumiesz, praca, praca, praca... Czekam na info. Pozdr. gulash


Z takiegoz powodu ze w tygodniu praca ,praca, praca nikt nie bedzie siedzial w niedziele w garazu ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: