.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 21:56:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 19:07:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
A pod vagine nie podłączałem a w zasadzie podłączałem tylko sie nie połączył :/


Norbi ... nikt tutaj nie jest w posiadaniu kryształowej kuli .... ;)

po przejezdzce na spocie mowilem Ci ze nie odpycha sie to jak na stadnine wypełniona 316 kucorami .... a i sam mowiles ze jakies notlaufy lapie (albo Tobie sie wydaje albo fura nie bangla jak nalezy .... )

bez diagnozy nic sie nie poradzi ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 20:18:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
spanky napisał(a):
Norbi napisał(a):
A pod vagine nie podłączałem a w zasadzie podłączałem tylko sie nie połączył :/


Norbi ... nikt tutaj nie jest w posiadaniu kryształowej kuli .... ;)

po przejezdzce na spocie mowilem Ci ze nie odpycha sie to jak na stadnine wypełniona 316 kucorami .... a i sam mowiles ze jakies notlaufy lapie (albo Tobie sie wydaje albo fura nie bangla jak nalezy .... )

bez diagnozy nic sie nie poradzi ... ;)
Teraz już wiem,że mi się nie wydaje, bo po każdym odpaleniu afta i przejechaniu się nim raz ciągnie jak oszalałe i wtedy mierzone porzyspieszenie jest w granicach 5 sek z hakiem, a niekiedy przestaje dmuchac jak mi sie zdaje prawa suszarka i wtedy jedzie to jak moje niegdysiejsze 2.8, czyli nie jedzie :/ . Pisze o tym problemie zeby sobie pogadac z Wami panowie, bo doskonale wiem ,że musze udac sie do Diagtronika zeby mi problem rozwiazali (tylko teraz brak czasu niepozwala, mam dziecko w szpitalu i tam spedzam wiekszosc czasu), a mam tez taka nadzieje ze pojawi sie taki gosc ktory mial podobny problem i zakrzyknie STARY LUUUZ TEZ TO MIALEM, TRZEBA LUSTERKO WSTECZNE PRZESTAWIC, albo... DYWANIK WYTRZEPAC I SUSZARA ZNOWU BEDZIE DMUCHALA JAK SIE PATRZY :peace: ,a kryształową kule to kto jak kto ale Ty Spank masz stuprocentowo :diabel:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 21:13:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Norbi napisał(a):
Jesteście kotami rormalnie!!! Z kąd ta wiedza, o ile Carlnova to mechanior jak mi sie zdaje, ale Meszrum bracie u Ciebie to nałóg jakiś te Viiii siks tedei :diabel: Czytam i podziwiam bo nadal widze "mojego" AKN-a przed oczami, a może byście tak mi rzekli dlaczego gaśnie mi czasami jedna turbawka w moim AGB, czy to tylko może być możliwość źle zrobionego spoftu( jezeli tak to dlaczego zaczęło się to dziać po jakimś czasie,a nie od początku uzytkowania?) Jeżeli Mod wypieprzy mojego posta to nie bede miał pretensji. Ot tak sje ja przyklejił :peace:


Hej Norbi :diabel:

Ze mnie jest taki mechanior, jak z koziej d**y trąba :D :diabel:
Co prawda podczas szkoły zawodowej praktykę miałem w bardzo renomowanym serwisie w Koszalinie, ale przez pierwsze 1,5 roku wylewałem tylko wodę z kanału i specjalizowałem się w sworzniach, końcówkach drążków i metalowo gumowych tulejach. A jak już wyszedłem z tego kanału (czyt. opuściłem moje królestwo), było trochę za późno, żeby się czegoś nauczyć.
Co prawda mam papier z dumnym tytułem elektromechanika pojazdów samochodowych, ale zupełnie nie pracuję w swoim pierwszym zawodzie tylko w trzecim - gazownictwie.
To tyle tytułem małego CV :diabel:
Smucą mnie bardzo Twoje problemy z BT, Norbi, tym bardziej, że kupiłeś ją prawie obok mnie i czuję sie po części trochę za to odpowiedzialny :/
Zastanawiam się w czym leży problem z Twoim złączem OBD, jednakże są przecież magicy, którzy potrafią z-VAG-ować auto wpinając się w jakiś sposób bezpośrednio pod złącza ECU.
Tak czy inaczej, ja również uważam, że rozwiązanie Twoich problemów to wizyta w Diagtroniku albo Mastersie...

I na koniec - trzeba było nie tłuc jedynej kryształowej kuli na AKP w pijackim zwidzie - teraz byś wszystko wiedział :diabel:

Pozdrawiam serdecznie i życzę błyskawicznego rozwiązania problemu... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 21:17:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 08:01:37
Posty: 31
Lokalizacja: Wieruszów
carlnova napisał(a):
robiw napisał(a):
Jeżeli chodzi o sam EGR - to trochę pomyliłeś zagadnienia :diabel:
EGR to zawór recyrkulacji spalin zamontowany na specjalnych metalowych rurach z plecionką, pomiędzy kolektorem wydechowym, a dolotowym.
Steruje nim ADR (czarny)
To o czym mówisz to regulator ciśnienia w turbinie (z niego wychodzi sztanga), którym steruje LDR (szary - N75).




Sprawdziłem ...teraz EGR :) na nim też jest podciśnienie......

,

_________________
Pozdrawiam
Robert

AUDI A4 B5 2.5 TDI V6 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 21:35:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Serdeczne dzięki Carlnova. Do Mareczka S. także mam zamiar zwitać chociażby celem shamowania bestii (tej z dwoma turninami, anie jedną :/ ), a hamownia już działa tak więc... wszystko kwiestia czasu.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 23:23:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
robiw napisał(a):
carlnova napisał(a):
robiw napisał(a):
Jeżeli chodzi o sam EGR - to trochę pomyliłeś zagadnienia :diabel:
EGR to zawór recyrkulacji spalin zamontowany na specjalnych metalowych rurach z plecionką, pomiędzy kolektorem wydechowym, a dolotowym.
Steruje nim ADR (czarny)
To o czym mówisz to regulator ciśnienia w turbinie (z niego wychodzi sztanga), którym steruje LDR (szary - N75).




Sprawdziłem ...teraz EGR :) na nim też jest podciśnienie......

,


I ma być, robiw... :peace:
...a więc do dzieła, musisz wykonać operację jak wyżej i sprawdzić, czy EGR nie przycina Ci się mechanicznie np. od nagaru, czy innego syfu w postaci czarnej jak smoła mazi. W podstawie EGR-a widać tą część mechaniczną (klapę), którą steruje podciśnienie. Obejrzyj to dokładnie...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 21:21:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 08:01:37
Posty: 31
Lokalizacja: Wieruszów
Witam ponownie specjalistów.....:):):

Wymieniłem rozrząd ustawiłem poczatek kąta wtrysku prawie tak jak powinno być no i zamieszczam ponownie logi...

Statyczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e8 ... 05dd9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84d ... f9a23.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09a ... 3af40.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/713 ... c22ec.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fc ... 5afcd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/675 ... 3e0e2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e8 ... cdcc2.html


Dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ae ... 0a847.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ce ... 3036c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/363 ... 78ddb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80a ... 0c67a.html


Basic Settings:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd3 ... 23291.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f98 ... a10a8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a0 ... 45ba2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/810 ... 9c0b8.html




Auto nadal dziwnie zachowuje sie podczas przyspieszania, zarowno no paliwie z BP jak i innym... nie czyściłem jeszcze EGR'a ale mam zamiar zabrać sie za to w najbliższym czasie. zauwazylem tez ze przepływka pokazuje znow zanizone wartości... czy to znaczy ze ta tez padła czy winne jest coś innego??? Może wywalić katalizator????

Pozdrawiam
Robert

_________________
Pozdrawiam
Robert

AUDI A4 B5 2.5 TDI V6 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 23:19:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przycina się EGR.
czy na pewno pedał akceleratora był wciśnięty w 100% podczas prób dynamicznych?
to, jak mierzy lmm wskazywałoby na jego zgon. nie mniej jednak wg 008 nie ogranicza dawki... [?] nigdy czegoś takiego nie widziałem. przy takim pomiarze lmm, dawka powinna być na bardzo niskim poziomie. jest jednak możliwość, że ktoś programowo oszukał lmm, zwiększając dawkę niezależnie od jego odczytów [druciarski patent].

reszta ok.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 07:49:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 08:01:37
Posty: 31
Lokalizacja: Wieruszów
Kiedy kupilem auto z uszkodzonym lmm, auto zachowywalo sie tak jak w pierwszych logach ktore dalem do analizy, po wymianie na nowy (made in taiwan) było tak jak powinno być, nastepnie wymienilem na boscha i tez bylo ok z tym ze poprawnymi wartościami... od tamtego czasu nic nie zmienialem poza wymiana rozrządu, wiec skad takie anomalia???

Co z tym katalizatorem?????

_________________
Pozdrawiam
Robert

AUDI A4 B5 2.5 TDI V6 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 07:55:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
robiw napisał(a):
Co z tym katalizatorem?????


musisz go obejrzeć.
[siedzę daleko od Ciebie - skąd mam wiedzieć]

odłącz wydech przed katalizatorem i zaloguj.
będziesz wiedział, czy ma on zły wpływ, czy też nie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 07:59:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 08:01:37
Posty: 31
Lokalizacja: Wieruszów
ok.. na ktorej grupie bede widział czy jest ok??

_________________
Pozdrawiam
Robert

AUDI A4 B5 2.5 TDI V6 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 08:17:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
mesz napisał:
Cytuj:
jest jednak możliwość, że ktoś programowo oszukał lmm, zwiększając dawkę niezależnie od jego odczytów [druciarski patent].

Mem ten patent u siebie i spisuje się doskonale :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 08:32:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 08:01:37
Posty: 31
Lokalizacja: Wieruszów
meszrum napisał(a):
przycina się EGR.



A w ktorym miejscu widać ze przycina sie EGR ??? mozesz mi to wskazać??

_________________
Pozdrawiam
Robert

AUDI A4 B5 2.5 TDI V6 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 08:38:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
robiw napisał(a):
meszrum napisał(a):
przycina się EGR.



A w ktorym miejscu widać ze przycina sie EGR ??? mozesz mi to wskazać??


W logu 003 basic settings wartości przy EGR On powinny oscylować w granicy 170 - 180 mg

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 08:38:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Log statyczny 003 kolumna 4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 11:56:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Katalizator raczej nie jest zatkany. Może być przytkany kolektor albo niedomykający sie egr. A czy zerkałeś pod pokrywy zaworów? Albo czy auto puszcza czarne bąki?

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 12:15:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 08:01:37
Posty: 31
Lokalizacja: Wieruszów
Jozef napisał(a):
Katalizator raczej nie jest zatkany. Może być przytkany kolektor albo niedomykający sie egr. A czy zerkałeś pod pokrywy zaworów? Albo czy auto puszcza czarne bąki?

Pozdrawiam


Pod pokrywe zaworów zaglądałem tylko tam gdzie jest wtrysk sterujący podczas jego wymiany, a czarnych bąków nie zauważyłem...

:(:(:(

_________________
Pozdrawiam
Robert

AUDI A4 B5 2.5 TDI V6 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 23:08:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Popatrzyłem jeszcze na Twoje poprzednie logi i widzę, że miesiąc temu miałeś dobre odczyty z przepływomierza. Może po prostu coś przypadkiem pomieszałeś? O co chodzi z tym przepływomierzami z tajwanu i z bosha? Co znaczy, że "bylo ok z tym ze poprawnymi wartościami"? Jesteś pewien, że masz sprawny przepływomierz i ten ostatni log 003 to jest na nim? Bo w 008 z kolei wychodzi że dawki paliwa nie są zmniejszane. I piszesz, że auto nie dymi.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 23:30:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
co ciekawe AFB/AKN są bardzo wrażliwe na odczyty z lmm. normalnie odczyt waha się w granicach 750 - 780 na sprawnym lmm. wystarczy spadek tych wartości do 700, by dawki w 008 zostały ograniczone.
tutaj z kolei wartości spadły do 650, a dawka stoi w miejscu.
[wykracza to poza moje zdolności rozumowania]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 07:42:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 08:01:37
Posty: 31
Lokalizacja: Wieruszów
czy to znaczy ze mam magiczne auto ?????:):):):):):):)


Przepływka z taiwanu tzn produkcji Made in niewiadomoco...
Pokazywałą zawyzone wartości- okolo 1000.. potem ja oddałem i odkupilem od kolegi z forum boscha... wtedy było ok.... nic od tamtego czasu nie kombinowałem poza logowaniem i wymiana rozrządu...

Dziwna sprawa:(

Jest jeszcze jedna ewentualność.... ze przepływka padła podczas logowania......

_________________
Pozdrawiam
Robert

AUDI A4 B5 2.5 TDI V6 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: