xslawox napisał(a):
bylbym baaaardzo ale to baaardzo wdzieczny za rade jakich czesci, podkladek i uszczelek potrzebuje do tej operacji, no i co musze zdemontowac, bo czeka mnie ta zabawa juz niedlugo i niestety bede mial tylko 2 dni na to co oznacza brak czasu na oczekiwania zwiazane z opoznieniami sprowadzanych czesci przez warsztaty.Na co jeszcze zwrocic uwage?
Koledzy opiszę to wszystko krok po kroku z zestawieniem wszystkich części, ale dopiero jak złożę, bo tzw. dokumentację fotograficzną chciałem zrobić przy składaniu, albo inaczej rozpocznę temat, opiszę całą zabawę, a resztę fotek wrzucę we wtorek, przy składaniu...
Warto to zrobić panowie, ja wyciągnąłem odmę z 99 roku (data produkcji auta), mimo regularnych wpisów do książki serwisowej.
Oni to mają po prostu w nosie - nie wymieniają, bo za dużo roboty
Pod wieczór rozpocznę temat...
konrad_1977 napisał(a):
Nie mogłem zrobić logów 000 oraz dynamicznych 000 jak i BS. Lub jeszcze nie wiedziałem co i jak. Może jakaś podpowiedź od przyjaciela
????
Pozdrawiam i zabieram sie do "odkodowania" logów
Konrad, wrzuciłem Ci cały opis operacji na dwa Twoje adresy e-mail...
Odbierz pocztę....
Poradzisz sobie bez problemu...
Co do wtryskiwaczy - tutaj wszystkich zaskoczę
- posłuchaj rady Piotrusia - napewno nie zaszkodzi, a korekcje wrócą poniżej dopuszczalnego 2, przynajmniej powinny. Ja niestety całą swoją operację przeprowadzałem na nie zasłoniętych wtryskach (nie miałem koreczków) i zawsze jakiś delikatny syfek mógł się tam dostać i przyciąć iglicę...
Też zrobię logowanie auta po zabiegu
Pozdrawiam