.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.mar.2025 16:16:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gdzie założą GAZ do silnika MC i czy zrobią to dobrze(BRC)?
PostNapisane: 28.sty.2005 09:46:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
Tylko zaloza tak, ze bedzie dzial. Czyli z tego co wywnioskowalem z Kefira strony, musi byc wiekszy reduktor i dolozona kompensacja niskich obrotow... czy tylko to?? Ile zalozenie takiego gazu moze kosztowac??

Pytam bo mam do kupienia fajnego Avanta z silnikiem MC w manualu :D

Z górry dziekuję za odpowiedzi :peace:


Ostatnio edytowano 28.sty.2005 11:29:19 przez TomWPR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 11:11:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ta strona musibyć zedytowana..ale chwilowo nie mam dostępu do serwera...

Gaz da rade wstawić, ale nie będziesz z tego zadowolony. Czytam Twoje posty i zauważyłem, ze chcesz śmigać szybko, palić gumę i ganiać się z GTI i BMkami...To daj sobie spokoj z gazem. Jak chcesz jeździć w miarę szybko na gazie...to musisz jeździć...na benzynie... :) Nie ma takiej opcji wogóle żeby instalacja z mikserem dała radę. To jest pomyłka i jak o tym myslisz, to odpuść sobie 2,2T. Tak samo wszelkie 16V i 20V. Jeżeli chcesz mieć sprawne auto, to minimum wtrysk gazu. I to jedyne wyjście. Wszystkie inne będą tylko półśrodkami. Uwierz mi, bo na gazie spotkało mnie już wszystko co mogło mnie spotkać. Wstawisz zwykłą istalkę i: zaraz będziesz pisał posty...: dlaczego nie masz wolnych obrotów na benzynie; dlaczego rozerwało mi gumę od IC do przepustnicy która kosztuje na szrocie 100-150 PLN a nowa 250 min i nigdzie nie można jej kupić; dlaczego rozerwało mi intercooler aż wyrwało mi grill i teraz nie mogę znaleźć nowego poniżej 300-400PLN bo wszyscy chcą teraz mieć uturbione DU Tica z F&F...; dlaczego przewody wysokiego napięcia kosztują 250 PLN i tańsze są do niczego bo dalej rozwala mi gumy i IC a kopółkę muszę wymieniać dwa razy do roku; dlaczego auto się nie zbiera na benzynie; dlaczego 165 KM to tak naprawdę ok 130KM i nie mogę przekroczyć 200Km/h; dlaczego przegrzewa mi się głowica i padają uszczelniacze i auto dymi jak pojadę 200km w trasie z wysoką prędkością; dlaczego silnik kręci mi się tylko do 4000obr/min; dlaczego auto pali mi nawet 17 litrów w trasie; dlaczego nie kupiłem sobie Hondy Accord... :?: :?: :zly:

DAJ SE CHŁOPIE LUZ BO ZBIELEJESZ ALBO CONAJMNIEJ WYŁYSIEJESZ!!!

Zacznij od instalacji wtrysku, to będzie trochę łatwiej i osiągi nie spadną znacznie. I nie pisze o najdroższej instalce tylko kieruję Cię do wątku na samej górze na podforum Kupię/Sprzedam. Ja, zanim doszedłem do tego stanu jaki mam teraz, tzn. że gaz mi nie strzela, na benzynie jedzie świetnie a nagazie służy tylko i wyłącznie do jazdy max 140 wtrasie i z bezdechem podczas awaryjnego wyprzedzania i do lansowania się po mieście z ciągłym przełączaniem na benzynę jak chcę się poganiać z bemkami i jak chce zapsyczeć blovoffem bo na gazie dźwięk jest jakbym puścił bąka...cichacza... :/ ...to wydalem na wszystie "patenty" i naprawy grubo ponad 2500 PLN...

p.s. pamiętaj...Avant z gazem waży ponad 1700kg, a auto będzie miało ok 130KM, no może 140KM...GTI waży 110 i ma też tyle mocy...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 11:17:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
No, kefir prawdę napisał.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 11:24:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
i bardzo mu dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedz. Chyba rozumiem już ze gazik I i II gen nadaje sie tylko dla oszczednych emerytow. Zapominam juz o instalacjach tej generacji. W sumie nie wiem dlaczego chcialem sie w to znowu wpakowac.... kiedys mialem mase problemow wlasnie z gazem a mojego GTI nie chcialem gazowac - zreszta to byl mechaniczny wtrysk wiec kolejna profanacja by byla. I teraz next question :D Ile taka instalacja BRC kosztuje o której wspomina Kubazak na forum ogloszenia i do której pokierował mnie Kefir? Jak bym zamontowal to do MC lub 3B to by działało?? Z góry dzikue raz jeszcze za wyczerpujące odpowiedzi. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 11:37:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Leo napisał(a):
No, kefir prawdę napisał.


A bo kurdę dorosłem i dojrzałem :D Ja musz mieć gaz, bo nie stać mnie na wyjazd np. 300km na benzynie za 150PLN, który wyskakuje mi pod koniec miesiąca tuż przed wypłatą...
Teraz robię mniej kilometrów niż za czasów kawalerki ;) i mogę pozwolić sobie na częstsze śmiganie na benzynie. To zupełnie inna jazda. A kedyś naprawdę myślalem inaczej. Gaz od Kubazaka jest spoko. W MC będzie trochę mniej rzeźbienia niż np w KG. W MC masz juz TPS (potencjometr przepustnicy), lambdę i kilka innych potrzebnych dupreli. Ja zostaję narazie przy tym gazie który mam... niestety. Nie jest najgorzej ale dobrze wogóle...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 11:46:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
z tego co sie zdążyłem zoriętować to założenie tej instalacji BRC Just Heavy wyniesie mnie okolo 4 tyś zlotych tak?? Czy gdzies poza stolicą znajde taniej?? Wiadomo ze tutaj wszystko jest najdorzsze.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 12:03:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Wiem napewno, że można znaleźć oferty za około 3200-3500PLN. Uwierz mi że to tanio. Założenie zwykłej to wydatek rzędu 1800-2000. Te nawet 1500PLN bardzo szybko wydasz na wymianę uszkodzonych części dolotu i ciągłe jeżdżenia na poprawki. Znam kilkanaście doładwanych Audiczek ze zwykłym gazem. Kilka już doczekało sie zmany na wtrysk. To jest różnica. Na wtrysku będziesz miał zapewne jakieś 2-3 litry większe spalanie...ale nie będzie tej przeklętej zwężki w dolocie. Tak dla zobrazowania...zwężka w autach WRC obcina moc do ok 300KM...z np. 700KM...(oczywiście nie śmiem porównywać WRC do MC) To nic dobrego nie wróży.
Ćwiczenie (tak samo dziala silnik):
zatkaj sobie jedną dziurkę w nosie i nie oddychaj ustami. Przebiegnij się wokół domu jeżeli masz do tego warunki...zobaczysz jak będziesz dychał na mecie. Teraz powtórz to z odetkanym nosem...
Aha...tak przy okazji przebiegnij jeszcze raz jak dasz radę i oddychaj nosem i ustami...tak dziala turbo lub pdtlenek azotu...
Wniosek:
więcej powietrza...więcej pałera... :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 12:46:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
wiec, biorac pod uwage ze samochodzik bedzie palil srednio 15 litrow gazu na 100, przy cenie gazu 1,76 l (ostatnio taka widzialem pod wawa) oszczędzam niecałe 27 PLN na przejechanych 100 kilometrach. Przejezdzajac 2200 km na miesiac oszczędzam każdego miesiąca 582 PLN. Licząc dalej, wyszło mi że koszt instalacji 3500 PLN zwraca mi się po przejechaniu 13 tyś km, czyli po 6 miesiącach :D Zrobilem tabelke w exelu ktora wszystko sama liczy, wpisujemy tylko ile pali samochodzik, koszt paliwka, ilosc przejezdzanych km w ciagu miesiaca i wszystko mamy jak na dloni. Wniosek: szukam niezagazowanego autka ktore zagazuje :D Dzieki za pomoc w odnalezieniu konsensusu i samego siebie :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 13:23:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Kefir, masz tytuł pierwszego psychologa AKP :D ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 13:58:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
jeszcze jedno pytanko... czy jak juz mamy zagazowanego MC ktory chodzi na benzynie i gazie dobrze (nie jezdzilem nim) to bez problemow zdemontuja mi ten gaz i zaloza wtrysk BRC ?? Zostnie poprostu butla i jakies tam pierdoly pewnie....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 14:45:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
pazdzioch napisał(a):
wiec, biorac pod uwage ze samochodzik bedzie palil srednio 15 litrow gazu na 100, przy cenie gazu 1,76 l (ostatnio taka widzialem pod wawa) oszczędzam niecałe 27 PLN na przejechanych 100 kilometrach. Przejezdzajac 2200 km na miesiac oszczędzam każdego miesiąca 582 PLN. Licząc dalej, wyszło mi że koszt instalacji 3500 PLN zwraca mi się po przejechaniu 13 tyś km, czyli po 6 miesiącach :D Zrobilem tabelke w exelu ktora wszystko sama liczy, wpisujemy tylko ile pali samochodzik, koszt paliwka, ilosc przejezdzanych km w ciagu miesiaca i wszystko mamy jak na dloni. Wniosek: szukam niezagazowanego autka ktore zagazuje :D Dzieki za pomoc w odnalezieniu konsensusu i samego siebie :peace:



hehe tez robilem sobie takie tabelki i mi wychodzi ze zwroci sie po okolo 30-50tys w zaleznosci od ceny benzyny i gazu :)

A brales pod uwage drozsze przeglady i cene benzyny, w koncu autko na rozruch chyba benzyne potrzebuje wiec jakis litr, dwa pojdzie zanim przelaczy sie na gaz
No i zastanow sie jeszcze ile kilometrów robisz rocznie

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 14:52:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Dzięki Leo :D

Jak kupisz już wcześniej zagazowane auto, to zwykle trzeba w nim poprawić kilka krzaków. Po pierwsze ten wąż IC - przepustnica, sprawdić szczelność IC i całego dolotu bo może być uszkodzony po strzałach. Pozdbyć się bezsensownych grzybków i innych niepotrzebnych w turbo wynalazków i jak znam zycie...większość gazowników wyrzuca kierownicę powietrza do chłodzenia wtryskow i czasami nawet całą dmuchawę. Wstawiają w to miejsce reduktor. Jak dasz przez długi czas dla auta w palnik, to lepiej żeby tam była. Ale to trzeba naprawdę dać po gazie... ;) Butla i wielozawór zostaje. Dowiedz się czy wystarczą średnice przewodów gazowych. To jednak trochę inna wydajność instalacji. Aha...oczywiści zamów instalacje na wyrost. Napewno bedziesz chciał kiedyś podkręcić silnik. :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 15:07:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Ja może w kwestii finansowej... ;)
BRC Just Heavy już raczej nikt ci nie załozy w zadnym zakładzie bo nie maja tych instalek już na składzie. Teraz walą wszyscy wtrysk sekwencyjny i to masz najtaniej w cenie około 4500-5500 do twojego silnika.

Just Heavy wytrzymuje spokojnie moce do 200KM - pod warunkiem dobrego wystrojenia :P

I na koniec - pogadaj z Maudi90 - miał ostatnio do sprzedania cały NOWY kit Just Heavy New - za dobre pieniadze.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2005 10:53:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
A wiec udalo mi sie wkoncu zakupic wymarzona dwusetke i szukam obecnie dobrego zakladu - mechanika - specjalisty, ktory zalozy mi do niej instalke BRC Just Heavy. Silnik MC 2,2T 165KM Q full wypassik :D i MANUAL oczywiscie ( nie byla by wymarzona gdyby nie ten manual). Stuprocentowa dziewica od pierwszego wlasciciela - mysliwego z helmutowa. Oryginalny przebieg 160 tyś (serwisowana w ASO do 120 tyś) nie wiem jak sprawdzic autentycznosc przebiegu ale ponoc oryginalny. Nie wiem jak wrzucic fotki bo bym to zrobil. Ma nawet orygianlny hak montowany w fabryce, zdejmuje sie go w sekunde, fajna sprawa. Chce do niej zalozyc gazik i chce to zrobic jak najlepiej. Narazie nie wiem ile pali ale komputer pokazuje katalogowe spalanie. Np na 13 litrach benzyny komputrer pokazuje mozliwosc przejechania 110 km. Spalanie przy odpaleniu zimnego i jezdzie po osiedlu takiej na rozgrzewke 16. Nie jest chyba zle :D Ogolnie - super bryka, nie chce teraz innej niz Audi. Ta cisza w srodku.... mmmm piekna sprawa no i komfort z jakim sie pokonuje nierownosci na drodze :)

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc w znalezieniu dobrego warszatu - mechanika - specjalisty do zalozenia gazu.

PS. Mam jednego, ktorego polecil mi Kubazak, ale on jest z Walbrzycha (kawal drogi)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: