.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 00:05:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1,9TD ] Obrotek od 2.0 ABT(zaczęły się kłopoty)
PostNapisane: 11.mar.2007 09:07:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Witka z Podlasia!
Problem jet o tyle dziwny, że najpierw było zimno(50-60st C) po wymianie termika(nowy WAHLER-stary oryginał, ewidentnie uszkodzona uszczeleczka) w zasadzie norma czyli 90 st C, ALE.
Właśnie to ale , 90 było z włączonym ogrzewaniem wnętrza, a teraz kiedy wnętrza nie ogrzewam to przy 120km/h mam koło100 st C!!(chłodnica się nagrzewa, ale nie cała(więc nowy termik chyba działa?). Następny problemik to ten, że chyba przy 98 ma się włączyć któryś wentylek na chłodnicy, a tego nie robi. Panowie pomóżcie, bo nie wiem czy mam kolejny problem czy nie?
Dodatkowo dziś jadę po moje dawne śliczne białe zegary z mojej starej kochanej srebrnej niuni(2.0 ABT) i tak myślę czy zadziała ten obrotek? Na forum piszecie, że w TDI działa a nie mogłem nic znaleźć na temat TD? A nawet jak nie zadziała, to i tak będę mieć mały zegarek zamiast wielkiego badziewia!!!Nadmieniam że chodzi o wymianę CAŁEGO modułu zegarów.
Pozdrawiam.

_________________
A6 C5 1997 ???


Ostatnio edytowano 13.mar.2007 18:59:39 przez makaon, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2007 09:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
sprawdż na postoju,jak włącza się wentylator chłodnicy to wszystko ok, a temp może być 110 i nic to nie szkodzi, tylko wówczas nie wolno odkręcać korka wlewu płynu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2007 09:34:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 12:09:56
Posty: 18
Lokalizacja: Żywiec
Możesz mieć też uszkodzony czujnik temperatury do zegara,ja tak miałem,pokazywał cały czas 100st.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2007 12:33:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2006 20:13:26
Posty: 194
wg mnie to ewidentna wina termostatu , tez kiedyś kupiłem termostat wahlera (prawdopodobnie podróbka)no i na poczatku trzymał mi przy -5 ok 90 i wszytko ok dopóki nie jechałem szybciej jak 100 potem temperatura rosła do 100 stopni po jednej próbie wymieniłem po sprawdzeniu termostat sie nie otwierał po zkupien w serwisie sprzedali mi dla diesla i trzymał mi cały czas ok 95 dla mnie za wysoko teraz mam 3 termostat i bez względu na temperaturę zewnętrzną trzyma ok 89, jeszcze możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia Uszkodzone czujniki chyba są mało prawdopodobne bo wcześniej pokazywał Ci 50 60 st

_________________
B4 ABT only pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2007 13:58:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Panowie a co z tym obrotkiem??Wstawiłem dziada i niestety obroty wskazuje, ale na wolnych w granicach5-6tys i wahają się(nie są stabilne) . Czy jest możliwość przeróbki aby dobrze działało? I jeszcze jeden problem:jak depnę na chwilę na większe obroty to po jakichś 15 sekundach zapala mi się na chwilkę olejenie i gaśnie po 4 pipnięciach(oczywiście na starych zegarach tak nie było)?Jakieś sugestie macie może ?pomożecie?rozebrałęm zegary i w tej czarnej puszce z głośnoiczkiem jest jakiś układ scalony(taki wielki) i to chyba on steruje tym niby checkiem?Kurde nie wiem co robić?

Ma ktoś schemat zegarów do 1,9td i do 2.0??


Jednak VIVA la szukajka!!!MAC79 BIG THX!!!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 19:06:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Kłopoty są, ale nie z obrotkiem, bo ten działa jak malina. Chodzi o kontrolkę olejenia. Nadmieniam że te kłopoty ZACZĘŁY się po wymiaie zegarów!!!!
Kiedy odpalam maszynę rano to tuż po uruchomieniu na chwilkę gaśnie a potem zapala się olejenie(+oczywiście buczek). Potem jest "OK", ale do chwili kiedy przycisnę(tak powyżej 3tys obr)i puszczę na luz - tu znowu na momencik(chwilę po tym jak obroty zejdą na 900) zaświeca się olejenie i piszczy buczek, potem gaśnie i znowu jest OK,(dobrze jest większą część czasu pracysilnika, błyski olejenia są sporadycznie)-poziom oleju w normie(troszeczkę bierze-chyba uszczelniacze na popychaczach i może pierścienie?)

Przypominam że ww. objawu do czasu wymiany CAŁYCH zegarów nie było!!!!POMOCCY(bo jeżdżę teraz do szpitala do córki i wracam nocą i nie mam jak sprawdzić ciśnienia oleju!!!!)
PLISSSS!!

na starym oleju było 1 atm na wolnych a przy 3 tys. - 5atm, więc chyba dobrze? Wraca mi myśł że coś w desce "leży"? Wymieniłem brązowy czujnik, bo był mokry(jest on od 0,15 do 0,45 atm czy to oznacza że ma on"płynną" wartość oporu coś jak czujnik temperatury???)

Pomożecie?

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: