.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 19:57:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 AAH]BLos - Sequent56
PostNapisane: 18.mar.2007 21:28:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2007 10:40:27
Posty: 53
Czy wg was - mam na myśli osoby które sa posiadaczami 2.8 od dłuższego czasu jest sens wyłożyć 3500 na Sequenta 56 do auta z silnikiem 2.8 ale wyprodukowanże o w 1994 roku, czy też lepiej zaoszczędzić te pieniążki i wrzucić tam BLOSA???


Czy to prawda ze wtryski bardzo często padają od złej jakości gazu????

_________________
Audi 90 1982 B2 2.0 115KM 5cyl - było
Audi 80 1992 B4 2.0 90KM - jest w Ełku
Audi 100 C4 Avant 1994 2.8 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 21:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Ja założyłem do B5-tki Sequenta i jestem z tej instalki zadowolony :!:
Zakładałem równo 4 miesiące temu i kosztowało mnie to 4500 PLN :/ Jeżeli masz możliwośc założenia tej instalki za 3500 PLN to moim zdaniem nie ma się nawet co zastanawiac.
Do tej pory przejechałem lekko ponad 12kkm i zero problemów :) mam nadzieję, że będzie tak dalej.
Różnica w osiągach ledwie odczuwalna, aczkolwiek jest.
Co do padających wtrysków to podobno już przeszłośc :?: ale też o tym słyszałem.Ja zaryzykowałem i wzięłem wtryski BRC (te które podobno kiedyś padały).Można oczywiście dopłacic trochę grosza i zapodac sobie wtryski Keihin, które wszyscy chwalą.
Jeśli chodzi o spalanie to na trasie można spokojnie zejsc poniżej 12L przy prędkościach do 130km/h, a w dużym mieście potrafi wziąśc nawet 18L przy raczej dynamicznej jeździe ;) a jak by się postarac to wzięła by i więcej.
Średnio wychodzi mi koło 15L, i nie jest to wolna jazda.
Co do instalacji na BLOS'ie to się nie wypowiadam, bo się nie orientuję, i prawdę mówiąc nie rozważałem takiej opcji.

Pozdrawiam!

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 22:10:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2007 10:40:27
Posty: 53
Czyli pali na S56 więcej niz mówia niektorzy. Bo tu padaja informacje że w trasie 11 a miasto do 15 dochodzi - ale nie wiem ile w tym prawdy.

Co do Tych 18 w miieście to musisz jeszcze wziąść pod uwage fakt ze zawsze przed włączeniem gazu ssie benzynkę.

_________________
Audi 90 1982 B2 2.0 115KM 5cyl - było
Audi 80 1992 B4 2.0 90KM - jest w Ełku
Audi 100 C4 Avant 1994 2.8 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 22:34:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Wiadomo, że spalanie w głównej mierze zależy od stylu jazdy :!:
Tak więc mi może spalic w mieście 18 (podkreślam, że w dużym mieście typu W-wa, bo jeżdżąc po Puławach myślę, że paliła by właśnie koło 15+), a dajmy na to Tobie 15 czy 16.
Myślę również, że duże znaczenie ma jak starannie instalka została wystrojona przez Panów gazowników (moja nie była regulowana od momentu założenia, ale zaniedługo będę miał pierwszy przegląd, i możliwe, że spalanie w jakimś stopniu się zmieni).

Co do benzynki to oczywiście też jej trochę idzie :/
Instalka przełącza na gaz po uzyskaniu przez silnik temp. 30 stopni.
W moim przypadku benzyny pali jeszcze więcej, bo reduktor mam wpięty w szereg z chłodniczką oleju, i na gaz przełącza po osiągnięciu przez silnik 90 stopni, to jest po przejechaniu około 4 km przy niskich temp. otoczenia (gdyby przełączała przy 30 stopniach, przejeżdżał bym na benzynie góra 1 km).

Tak, czy inaczej jestem całkiem zadowolony z instalki, i przy ilości km które przejeżdżam w ciągu roku (około 30tys.) powinnem całkiem sporo na gazie zaoszczędzic.

Pozdrawiam!

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 21:40:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Witam. Ja natomiast skusiłem się na blosa.Blos kosztował mnie 320 zł plus do tego zakupiłem elektorniczny analizator lambdy tak aby to wszystko wyregulować. Ponieważ kiedyś doszło do nieporozumienia i załozono mi mikser odczułem naprawde spora różnicę na blosie.Montaż udało mi sie przeprowadzić w niecałe 30min i tyle samo na dokładna regulację. Zrobiłem jak narazie na blosie 1000km ale jak dla mnie super.nic nie strzela, dynamika super no i jeżeli porównując z sekwencja to cena 10x niższa. Co do spalania to sie nie wypowiem bo ten silnik musi pić jak chce jeździć i pisanie ze komuś spalił 4 litry wiecej lub mniej mnie troszke przeraża no ale ponieważ nie oszczędzamy na wódce i piwie to musimy na paliwie:).

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: