witam wszystkich;
Szykuje właśnie swoją niunie na powitanie wiosny i mam kilka pytań z których rozwiązaniem mam problemy.
Przeszukiwałem forum i ogólnie w necie ale niemoge dojść co to może byc dlatego postanowiłem napisać pare słów.
1. Szarpie mi kierownica odczuwalne przy przejeździe prawym kołem przez studzienke jakieś nierówności poprzeczne. Jazda po dziurach to kierownica lata po 45st w każda stronę. Jak lewe kolo to nic nieczuc ale prawe wyrywa kierownice z rąk. niby na szarpakach niema żadnych luzów, tuleje wachacza zmieniałem jakieś 8 kkm temu na febi, jedynie je podejrzewam bo według mnie wydaja się troche miękkie ale może miał ktos podobne doświadczenie???
Czy może moga byc winne temu tuleje na sankach (wózku)??
2. Kolejnym drazniącym efektem jest wspomaganie. Zawsze z rana jak jest zimny silnik to można 1 paluszkiem krecić w miejscu czy w ruchu, ale po przejechaniu niewiem z 10km jak sie nagrzeje zaczyna chodzic odczuwalnie ciężej, ciężej się pokonuje zakrety, wogule 1 ręka cięzko zaczyna sie krecić.
3. ostatnia sprawa to tylnie zawieszenie. Jak w wpadnie koło w dziure czasem po nierównościach potrafi tak huknąć jakby sie koło urwało albo drzwi odpadły.
4. dość głośna praca silnika od 2500-3000 obrotów silnik zaczyna jakby wyć, jak sobie lece 140 to boje się żeby nie rozpadł sie na części, dzwięk taki metaliczny, jakby coś go blokowało. Druga sprawa że jakoś słabo sie wkręca powyżej 4 tysięcy obrotów na wyższych biegach czyli na 3,4,5. na 1 i 2 jest całkiem znośnie. ale głośno powyżej tych obrotów. czy ten typ tak ma czy może cos mnie jeszcze czeka??
Wiem że sporo jest na te tematy ale przeglądając od paru dni niemoge nic znaleźć co by pasowało do moich obiawów!
z gory dzieki wszystkim za pomoc, pozdrowienia dla A-maniaków
_________________ nie łam się, Zawsze może być gorzej;
Ostatnio edytowano 16.mar.2007 17:35:33 przez krystianbyku, łącznie edytowano 1 raz
|