Losiak napisał(a):
mam zamiar ją obejrzeć,
z tego co pamiętam koleś lub poprzedni właściciel sprzedawał ją ok rok temu.
ma naprawdę chyba wszystko co może mieć jeżeli chodzi o wyposażenie, tylna kanapa regulowana elektrycznie, zawieszenie nivo (czy jak to się tam pisze)
ale faktycznie cenę to z kosmosu wytrzasnął.
Jak ją obejrzysz to daj znać na forum co i jak czy autko konkret czy tylko kolo frajera szuka.
Heveliusz napisał(a):
Wróżenia z zegarów ciąg dalszy... Smile
A więc. Posprawdzałem troszkę dziś sprawę ciśnienia...
Otóż, na zimnym silniku po odpaleniu ciśnienie utrzymuje się w okolicy wartości maksymalnej (jakieś 4,8 bara). Trwa to do momentu, aż silnik nie osiągnie temperatury roboczej (ok. 80-90oC). Wtedy ciśnienie spada do ok 1,7-1,8 bara... Dopiero w miarę wzrastania obrotów wskazówka pnie się w górę i osiąga max (prawie 5, bo nigdy nie dotknęła końca skali) przy ok 2600-2800obr/min...
Kwestia niskiego ciśnienia w tym audi (silnik jest rozgrzany i na pewno chodzi) może wynikać, albo z ukrywanej wady silnika, albo z zastosowania rzadszego oleju. Ja testowałem na oleju 5W50 Shell helix... Smile
ando1414 napisał(a):
potwierdzam sprawę ciśnienia (heweliusz- u mnie w poz 1 kluczyka wskazuje 0 w poz 2 zawsze jakieś ciśnienie jest(niewielkie ale jest w zleżności ot temp), na zapalonym tak jak piszesz zimny pod max 4,8 bar ciepły ponad 2 bar blisko 3 bar(mobil super S 10/40) i tu pytanie:? wg. mnie przy temp. silnika w zakresie 60 - 90 stosowane oleje mają praktycznie identyczną gęstość - różnice powstają przy zimnym silniku (lub super gorącym)??? co o tym sądzisz??? (moja V-ka przy krótkich przejazdach (ciągle zimny silnik) łyka 1litr/1000 ,, ostatnio trasa 2x450 - w zasadzie brak ubytku oleju
Czyli stan techniczny określany jako idealny tej v-ki jest mocno zastanawiający

skoro ma 1,3 bara przy prawie rozgrzanym silniku, i świecidelko od klocków bije po oczach na pulpicie zegarów (a to tylko wnioski z fotek). Zapewne ten poemat mógłby napisać ale nie z wyposażenia tylko z ukrytych wad i niesprawności auta chociaz możemy się mylić zdjęcia mogą być nieaktualne, klocki wymienione a czujnik ciśnienia uwalony itp.
Autko pomijając sprawy technicznie wygląda całkiem całkiem poza tym "polonezowskim" trzecim światłem stopu wg mnie jest ok (zewnętrznie).
A z tą ceną to dłuuuuuuuuuuuugo jeszcze sobie postoi
--- --- --- --- ---
Tak z czystej ciekawości zapytam czy w Polsce widział lub ma ktoś Audi v8 w wersji LANG

i jaka jest różnica w długości pomiędzy nią a serią
--- --- --- --- ---