.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 07:56:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 20:02:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2004 18:07:03
Posty: 146
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: A8D2
Heveliusz napisał(a):
Daj te zdjęcia tutaj!! :)
Też chcę zobaczyć...

"Losiak"
Za podobną kasę mogę odać swoją (z bólami wielkimi i niechętnie)... Bixenon, sekwencja, '93. W jakim stanie?? (pytaj zlotowiczów z Bydzi, bo moja opinia zawsze będzie subiektywna ;))
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=32793

Ps. Ale musiałbyś mnie przekonać, że zajmiesz się nią równie troskliwie jak Ja... :peace:


heveliusza Vałka jest naprawde idealna nie znajdziesz takiej drugiej :peace:
a ta A8 http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=168753409 miała przejechany cały bok, musiał troszke za mocno szaleć po śniegu :D pozdrawiam

_________________
SAJMON

Audi 200 20VTQ avant, Audi S8 D2, Audi 80 competition 1.8 turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 19:39:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 23:37:46
Posty: 35
Lokalizacja: Włocławek / Stavanger
Auto: v8 d11, 100 c4 avant,A6 c5 avant
Losiak tu masz fajna V8 :galy: :galy: :galy:

http://moto.allegro.pl/item180128818_li ... deal_.html

Nie wiem jak technicznie bo ze zdjęcia ciężko powiedzieć ale to - RARYTAS - bo jest manual a to wielka rzadkość na pewno 6 biegowy bo jest po lifcie i ma motor 4.2 (3.6 miały 5 biegów). Mmm mniam tyle że cena to jak za A8 ale koleś pewnie wie co ma jest z Wawy więc masz blisko by go oblukać ;)

_________________
V8 d11 4.2 32v (ABH) 1992 280 PS
100 c4 Avant 2.6 (ABC) 1993 150 PS
A6 c5 Avant 2.4 30v (AGA) 1999 165 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 19:53:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
za tą cene to 3 takie pudła kupisz

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 20:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
yooo25 napisał(a):
za tą cene to 3 takie pudła kupisz

Z ceną to go poniosło ostro :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 20:35:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Tak? To sprawdzcie sobie ile u Niemców kosztuje V8 4,2 w manualu w dobrym stanie.
[i tak kosmos :galy: ;) ]

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 21:12:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
stan jest taki idealny, że kontrolka od wspomagania świci (1000 zł na dzień dobry) powiem tak: jako właściciel V8 życzę aby gość sprzedał za 50k
ale mam dość handlarzy którzy pierwszy raz w życiu siedzieli w V8 i myślą, że stan idealny (faktycznie mogą być w błędzie) facet zdecydowanie robi jaja a my się podniecamy
proponuję podjechać w parę osób na oględziny i skepać gościa bo kpi w biały dzień - jaka wersja limitowana???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 22:58:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
mam zamiar ją obejrzeć,
z tego co pamiętam koleś lub poprzedni właściciel sprzedawał ją ok rok temu.
ma naprawdę chyba wszystko co może mieć jeżeli chodzi o wyposażenie, tylna kanapa regulowana elektrycznie, zawieszenie nivo (czy jak to się tam pisze)
ale faktycznie cenę to z kosmosu wytrzasnął.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 23:36:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
Losiak napisał(a):
mam zamiar ją obejrzeć,
z tego co pamiętam koleś lub poprzedni właściciel sprzedawał ją ok rok temu.
ma naprawdę chyba wszystko co może mieć jeżeli chodzi o wyposażenie, tylna kanapa regulowana elektrycznie, zawieszenie nivo (czy jak to się tam pisze)
ale faktycznie cenę to z kosmosu wytrzasnął.

bez urazy ale nie wiesz co to nivo i kręci cię elektryczna kanapa z tyłu - kup i naszykuj 5k na dzień dobry (jeszcze raz: weź kogoś kto jeździł V8!!!)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 23:43:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
ando1414 napisał(a):
bez urazy ale nie wiesz co to nivo i kręci cię elektryczna kanapa z tyłu - kup i naszykuj 5k na dzień dobry (jeszcze raz: weź kogoś kto jeździł V8!!!)


tak się składa że wiem co to nivo (fajn bajer ale bardzo drogi w utrzymaniu) i wcale się tak nie podniecam tą kanapą, pisze tylko że akurat ta V8 miała chyba wszystko co mogła mieć.
a oglądać będę akurat z kimś kto miał już kiedyś V8, i na pewno nie mam zamiaru kupować jej za tyle pieniędzy.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 10:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zobaczcie na cisnienie oleju, takiego jeszcze nie widziałem w v8 :diabelek:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 10:40:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Albo ślepy jestem, albo jest zdecydowanie za niskie, jak na bieg jałowy... Powinno trzymać 2 lub leciutko powyżej, a tu mamy jakieś 1,3...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 12:30:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
jedyna szansa, że to na zgaszonym silniku
i nie wiem czy to fotka ale kiera bardzo przypomina mi tą z C3
(kontrolka na kompie to chyba jedna klocki a nie wspomaganie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 14:21:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Nie ma szans żeby na zgaszonym, silnik chodzi (obroty, klima).

No proszę: profesjonalne oględziny ze zdjęć kontrolek i dechy haha :):

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 14:27:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
ando1414 napisał(a):
jedyna szansa, że to na zgaszonym silniku
i nie wiem czy to fotka ale kiera bardzo przypomina mi tą z C3
(kontrolka na kompie to chyba jedna klocki a nie wspomaganie)


Na zgaszonym silniku jest równiutkie 0, więc nie ma takiej szansy... :(
Coś nie bangla...
Kontrolka jest od klocków... Pytanie czemu się świeci, jeśli auto jest takie perfekcyjne...

Tak czy siak, jest to rarytasik, bo w manualu ciężko dostać V8 i to ze skrzynią 6...
Kiera jest taka sama jak w C4 (dopiero A6 miały tą bardziej miękką)...

Tak, czy siak, jest warta zainteresowania, ale nie za et pieniądze, zwłaszcza, że nie ma gazu (co znaczoąco podnosi wartość auta). Ruchome kanapy można sobie dokupić, nivo jest uciążliwe i drogie. Wielki plus za skrzynię, ale poza tym to dobrze utrzymane V8 i nie ma mowy o jakichś "wersjach limitowanych", bo takich nigdy nie bylo... :) (takie fotele były w standardzie w wersji LANGE, więc jest duża szansa, że to przekładki, albo zamówione na życzenie w fabryce...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: V8 4.2
PostNapisane: 29.mar.2007 16:56:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2007 17:30:00
Posty: 20
Lokalizacja: biała podlaska
Witam.Posiadam V8 4.2 od listopada 2006 i jestem zadowolony z tego auta mam gaz ale zwykły spalanie 20-22/100km ia tankowałem tylko trzy razy i jezdzic na PB 98.spalanie srednie wyszło mi 13.3/100km wiec wychodzi troche drozej ale warto bo z gazem jest zawsze problem a to obroty a to strzeli a benz OK ale 98.Znam duzo ludzi co wola V8 od A8 ktorzy maja kase ale kupuja wlasnie V8.Znam goscia co kupil A8 i wsadzil TDI od A8 bo wolal bude wlasnie V8.Ja za swoja dalem 2600 Euro 92rok 175000 ale w stanie bdb.

_________________
było B3 1.8
Audi V8 4.2 Quattro
jest A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 20:26:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
k-l-o-c-u napisał(a):
Losiak tu masz fajna V8 :galy: :galy: :galy:

http://moto.allegro.pl/item180128818_li ... deal_.html

Nie wiem jak technicznie bo ze zdjęcia ciężko powiedzieć ale to - RARYTAS - bo jest manual a to wielka rzadkość na pewno 6 biegowy bo jest po lifcie i ma motor 4.2 (3.6 miały 5 biegów). Mmm mniam tyle że cena to jak za A8 ale koleś pewnie wie co ma jest z Wawy więc masz blisko by go oblukać ;)


Wróżenia z zegarów ciąg dalszy... :)
A więc. Posprawdzałem troszkę dziś sprawę ciśnienia...
Otóż, na zimnym silniku po odpaleniu ciśnienie utrzymuje się w okolicy wartości maksymalnej (jakieś 4,8 bara). Trwa to do momentu, aż silnik nie osiągnie temperatury roboczej (ok. 80-90oC). Wtedy ciśnienie spada do ok 1,7-1,8 bara... Dopiero w miarę wzrastania obrotów wskazówka pnie się w górę i osiąga max (prawie 5, bo nigdy nie dotknęła końca skali) przy ok 2600-2800obr/min...
Kwestia niskiego ciśnienia w tym audi (silnik jest rozgrzany i na pewno chodzi) może wynikać, albo z ukrywanej wady silnika, albo z zastosowania rzadszego oleju. Ja testowałem na oleju 5W50 Shell helix... :)

Martwiące jest tylko to, że pali się kontrolka od hamulców (klocki z czujnikiem i bez to prawie żadna różnica w cenie), co wskazuje raczej na gluciarza i handlarza niż pasjonata i kolekcjonera :(. Palą się jeszcze 2 kontrolki: ta po lewej na górze to ręczny, a druga - zakrywana przez kierownicę w środkowym rzędzie po prawej to sygnalizacja otwartych drzwi...
Dodatkowo na druciarstwo a nie koleksjonerstwo wpływa fakt dziwnych śrub trzymających osłonę słupka B na dole :(
Poza tym wygląda ładnie - chociaż za te pieniądze powinna podawać śniadanie do łóżka... :) :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 21:45:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
Heveliusz napisał(a):
k-l-o-c-u napisał(a):
Losiak tu masz fajna V8 :galy: :galy: :galy:

http://moto.allegro.pl/item180128818_li ... deal_.html

Nie wiem jak technicznie bo ze zdjęcia ciężko powiedzieć ale to - RARYTAS - bo jest manual a to wielka rzadkość na pewno 6 biegowy bo jest po lifcie i ma motor 4.2 (3.6 miały 5 biegów). Mmm mniam tyle że cena to jak za A8 ale koleś pewnie wie co ma jest z Wawy więc masz blisko by go oblukać ;)


Wróżenia z zegarów ciąg dalszy... :)
A więc. Posprawdzałem troszkę dziś sprawę ciśnienia...
Otóż, na zimnym silniku po odpaleniu ciśnienie utrzymuje się w okolicy wartości maksymalnej (jakieś 4,8 bara). Trwa to do momentu, aż silnik nie osiągnie temperatury roboczej (ok. 80-90oC). Wtedy ciśnienie spada do ok 1,7-1,8 bara... Dopiero w miarę wzrastania obrotów wskazówka pnie się w górę i osiąga max (prawie 5, bo nigdy nie dotknęła końca skali) przy ok 2600-2800obr/min...
Kwestia niskiego ciśnienia w tym audi (silnik jest rozgrzany i na pewno chodzi) może wynikać, albo z ukrywanej wady silnika, albo z zastosowania rzadszego oleju. Ja testowałem na oleju 5W50 Shell helix... :)

Martwiące jest tylko to, że pali się kontrolka od hamulców (klocki z czujnikiem i bez to prawie żadna różnica w cenie), co wskazuje raczej na gluciarza i handlarza niż pasjonata i kolekcjonera :(. Palą się jeszcze 2 kontrolki: ta po lewej na górze to ręczny, a druga - zakrywana przez kierownicę w środkowym rzędzie po prawej to sygnalizacja otwartych drzwi...
Dodatkowo na druciarstwo a nie koleksjonerstwo wpływa fakt dziwnych śrub trzymających osłonę słupka B na dole :(
Poza tym wygląda ładnie - chociaż za te pieniądze powinna podawać śniadanie do łóżka... :) :peace:


potwierdzam sprawę ciśnienia (heweliusz- u mnie w poz 1 kluczyka wskazuje 0 w poz 2 zawsze jakieś ciśnienie jest(niewielkie ale jest w zleżności ot temp), na zapalonym tak jak piszesz zimny pod max 4,8 bar ciepły ponad 2 bar blisko 3 bar(mobil super S 10/40) i tu pytanie:? wg. mnie przy temp. silnika w zakresie 60 - 90 stosowane oleje mają praktycznie identyczną gęstość - różnice powstają przy zimnym silniku (lub super gorącym)??? co o tym sądzisz??? (moja V-ka przy krótkich przejazdach (ciągle zimny silnik) łyka 1litr/1000 ,, ostatnio trasa 2x450 - w zasadzie brak ubytku oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 22:29:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
ando1414 napisał(a):
potwierdzam sprawę ciśnienia (heweliusz- u mnie w poz 1 kluczyka wskazuje 0 w poz 2 zawsze jakieś ciśnienie jest(niewielkie ale jest w zleżności ot temp), na zapalonym tak jak piszesz zimny pod max 4,8 bar ciepły ponad 2 bar blisko 3 bar(mobil super S 10/40) i tu pytanie:? wg. mnie przy temp. silnika w zakresie 60 - 90 stosowane oleje mają praktycznie identyczną gęstość - różnice powstają przy zimnym silniku (lub super gorącym)??? co o tym sądzisz??? (moja V-ka przy krótkich przejazdach (ciągle zimny silnik) łyka 1litr/1000 ,, ostatnio trasa 2x450 - w zasadzie brak ubytku oleju


Tu też się zgodzę... Przy długich trasach auto prawie nie łyka oleju. Tylko przy krótkich odcinkach, właśnie na zimnym silniku to się pojawia... Zimą też zużycie wzrasta, bo silnik długo nie dogrzany.
Czyli wychodzi, że ten typ tak ma :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 19:14:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2006 20:00:30
Posty: 47
Lokalizacja: Opolskie
Znajomek ma V8 4.2 quattro full opcja.Czarna skora jak dobrze pamietam.W srode bede w PL wiec moge sie czegos dowiedziec.Wiem ze jakis rok temu chcieli ja sprzedac.Auto serwisowane bylo u Koraszewskiego do tamtego roku bankowo czy dalej nie wiem.Stan idealny.Kolor jak by zloty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 21:48:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 23:37:46
Posty: 35
Lokalizacja: Włocławek / Stavanger
Auto: v8 d11, 100 c4 avant,A6 c5 avant
Losiak napisał(a):
mam zamiar ją obejrzeć,
z tego co pamiętam koleś lub poprzedni właściciel sprzedawał ją ok rok temu.
ma naprawdę chyba wszystko co może mieć jeżeli chodzi o wyposażenie, tylna kanapa regulowana elektrycznie, zawieszenie nivo (czy jak to się tam pisze)
ale faktycznie cenę to z kosmosu wytrzasnął.


Jak ją obejrzysz to daj znać na forum co i jak czy autko konkret czy tylko kolo frajera szuka.

Heveliusz napisał(a):
Wróżenia z zegarów ciąg dalszy... Smile
A więc. Posprawdzałem troszkę dziś sprawę ciśnienia...
Otóż, na zimnym silniku po odpaleniu ciśnienie utrzymuje się w okolicy wartości maksymalnej (jakieś 4,8 bara). Trwa to do momentu, aż silnik nie osiągnie temperatury roboczej (ok. 80-90oC). Wtedy ciśnienie spada do ok 1,7-1,8 bara... Dopiero w miarę wzrastania obrotów wskazówka pnie się w górę i osiąga max (prawie 5, bo nigdy nie dotknęła końca skali) przy ok 2600-2800obr/min...
Kwestia niskiego ciśnienia w tym audi (silnik jest rozgrzany i na pewno chodzi) może wynikać, albo z ukrywanej wady silnika, albo z zastosowania rzadszego oleju. Ja testowałem na oleju 5W50 Shell helix... Smile


ando1414 napisał(a):
potwierdzam sprawę ciśnienia (heweliusz- u mnie w poz 1 kluczyka wskazuje 0 w poz 2 zawsze jakieś ciśnienie jest(niewielkie ale jest w zleżności ot temp), na zapalonym tak jak piszesz zimny pod max 4,8 bar ciepły ponad 2 bar blisko 3 bar(mobil super S 10/40) i tu pytanie:? wg. mnie przy temp. silnika w zakresie 60 - 90 stosowane oleje mają praktycznie identyczną gęstość - różnice powstają przy zimnym silniku (lub super gorącym)??? co o tym sądzisz??? (moja V-ka przy krótkich przejazdach (ciągle zimny silnik) łyka 1litr/1000 ,, ostatnio trasa 2x450 - w zasadzie brak ubytku oleju


Czyli stan techniczny określany jako idealny tej v-ki jest mocno zastanawiający :/ skoro ma 1,3 bara przy prawie rozgrzanym silniku, i świecidelko od klocków bije po oczach na pulpicie zegarów (a to tylko wnioski z fotek). Zapewne ten poemat mógłby napisać ale nie z wyposażenia tylko z ukrytych wad i niesprawności auta chociaz możemy się mylić zdjęcia mogą być nieaktualne, klocki wymienione a czujnik ciśnienia uwalony itp.
Autko pomijając sprawy technicznie wygląda całkiem całkiem poza tym "polonezowskim" trzecim światłem stopu wg mnie jest ok (zewnętrznie).
A z tą ceną to dłuuuuuuuuuuuugo jeszcze sobie postoi
--- --- --- --- ---
Tak z czystej ciekawości zapytam czy w Polsce widział lub ma ktoś Audi v8 w wersji LANG :?: :?: :?: i jaka jest różnica w długości pomiędzy nią a serią
--- --- --- --- ---

_________________
V8 d11 4.2 32v (ABH) 1992 280 PS
100 c4 Avant 2.6 (ABC) 1993 150 PS
A6 c5 Avant 2.4 30v (AGA) 1999 165 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: