.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 08:37:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 07:52:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
Tylko ubolewam, że ta prawdziwość musi tak boleć.
Mogła by trochę mniej być dotkliwa.
Podrawiam

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 08:00:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
zamiłowanie do marki kosztuje.....pociesze Cie tym iż utrzymanie audi v8 jest jeszcze droższe (a to protoplasta a8-ki)
ps.Oczywiscie przy przebiegach takich jak w a8 :!!:

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 00:47:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Nie biorąc pod uwagę oczywiście ubezpieczenia AC.
Ale nawiasem rzecz biorąc to koszty utrzymania V8 by były wyższe, choć nieznacznie, gdyby ją serwisować w serwisie i ładować wszystko w oryginale.
Oczywiście porównuje tutaj do A8 4,2 quattro `98.
Na rozmiarze opon w V8 można sporo zaoszczędzić (jeżdzi fabrycznie na `15) i na wcześniej wspomnianym AC.
A to jest w moim np. przypadku oszczędność ok. 12-14k rocznie.
Niestety kupa kasy idzie też na ogumienie.
Czyli cena za jaką można już wyczaić V8 w przyzwoitym stanie.
A koszt utrzymania A8 3,7/4,2 quattro tiptronic w moim przypadku nie jest mały.
Tą którą np. sprzedałem w listopadzie z motorem 3,7 40V ale już po modernizacji, miałem 8-miesięcy, zrobiłem nią 43 tys. km, a koszt
wyniósł blisko 10k, naprawy,wymiany,części,płyny,1 komplet ogumienia i takie tam.
A koszt roczny paliwa przy moich przebiegach+żony tj. ok. 100-120tys. rocznie, to nawet nie ośmielam się tutaj podawać, bo włos mi na głowie dęba staje.
Można te koszty oczywiście okroić i zmniejszyć, ale wiadomo coś za coś.
Też co do mojej naprawy ostatniej, to w sumie nie było aż tak żle, ponieważ prawie czas był na wymianę rozrządu i duży przegląd.
Brakowało zaledwie parę tys. km.
Teraz wiem , że w tej którą teraz jeżdżę, to lada dzień, a najpóżniej jak pierwsza trawka się zazieleni będzie trochę wymiany elementów zawieszenia.
Każdy kto ma, to wie, że prawie cały czas coś trzeba dłubnąć,
jak się chce utzrymać ją w 100% sprawności.
Taki Lajf, jak auto turla się po naszych drogach.
A szwaby też ostro w kulki lecą z autami które sprzedają.
Pozdrawiam

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 01:15:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Za 3tys km mam wymiane oleju.. i po twoijej wypowiedzi chyba zmienie na mobila 5w40

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 10:48:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
z tego co czytam , to koszty utrzymania A8 są faktycznie olbrzymie, ale za to prestiz i przyjemnosc z jazdy jaka musi byc smigac takim potworkiem na full wypasie, a to zawsze kosztuje :)

odpukac narazie u mnie co fakt to tylko male A4 i nie ma co porownywac do statku jakim jest A8, 3 lata juz jezdzimy i poza olejami i filtrami no i uszkodzonej przez mechanika przeplywki, jak mial sprawdzic od czego delikatnie faluja obroty :/ , to narazie tylko koszty ubezpieczenia i paliwa...

ps.Arturo do silnika turbo lepiej lac olej minimum klasy 5w-50 lub 10w-60 Mobila lub Motul'a

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: PYTANKO
PostNapisane: 21.sty.2007 23:35:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2007 23:22:25
Posty: 4
Witam wszystkich jestem nowy na waszym forum choć od dawna poruszam się tylko AUDI i uważam je za najlepsze na świecie.Teraz od niedawna jestem posiadaczem A8 2.5 TDI 98r.i mam pytanko do tych co wiedzą może jakom mam kupić płyte do navi jest w niej orginał tylko z tym że jest dołożony monitor philips carin nie wiem czy dość dobrze opisałem problem ale jak coś to moge objaśnić bądz też zrobić foty i pokazaćz góry wielkie dzięki .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 05:53:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Witaj
Jeżeli jest to oryginalna Navi, a auto jest z `98 roku, to niestety
masz navi NIEOBSŁUGUJĄCĄ I NIE CZYTAJĄCĄ PŁYT DX,
a więc polski brak.
Dokładnie tutaj masz opis:
http://www.navisys.de/mainshop/pureshop ... ml#haftung
Pozdro

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 08:24:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Fajna stronka tylko brak informacji o najnowszym systemie Audi MMI DVD
w ktorym jest bardzo dokładna mapa Polski

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2007 14:29:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2007 23:22:25
Posty: 4
Czyli że o mapie polski to moge pomarzyć żeby działała a jak jest też odtwarzacz PHILIPS CARIN .A taki jeden gość mi mówił że jak dostane płyte VDO teleatl 06/07 to że polska będzie działać prawda to czy nie .pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2007 19:48:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
Ażebym mógł cokolwiek tobie poradzić, to musisz mi opisać,
lub dać linka do zdjęcia, lub je podesłać, co u Ciebie dokładnie siedzi.
Jedno jest pewne, że jeżeli masz odtwarzacz do navi philipsa , to z navi
fabryczna i tak nie pójdzie z płytą DX, a tylko takie są z Polską,
jak ta opisywana przez gościa.
Chyba że do tego Philipsa masz monitor, więc masz navi philipsa,
a nie fabryczną Audi.
A navi phipsa jest np. tutaj
http://www.eselectro.pl/sklep/index.php ... 4d28c933da

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 21:41:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2007 23:22:25
Posty: 4
Witam i dzięki za porady ale już poradziłem sobie z problemem kolega który bawi się takim żeczami doradził mi i zrobił i świeci tkże wilkie dzięki jeszcze raz do usłyszenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 04:23:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 16:38:05
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
hej ka A8
jestem z lublina lecz często bywam wawie mam pytanga do Rogala o ile moze wzmocnić moje A8 98 tj. 300km czytałem coś wcześniej że może być ok 30 km lecz oczywista nie musi tak być Moje Duże ma przejechane 185 000 km. Moje Duże kupiłem miesiąc temu wymieniłem hample, drążk,i oleje sk biegów oraz w silniku oraz wszystkie płyny zostały mi amorki oraz spręzyny. Amory już wiem na co wymienię tj. bilstein mam problem z sprężynami mogą być orginal po 500 lub nie orginal lecz - 40mm z niemiec za 190 E za komplet co nam daje jakieś 750/2000 za komplet w związku z tym mam pytonga do tych którzy jeżdzą na takich sprężynach JAK SIĘ JEŹDZI?
do ekonomów nie przerobię Mojej Dużej na gaz bo nie szukam oszczędności tylko i wyłącznie dlatego że wydaje mi się , że cena sprężyn jest absurdalna tak jak kiedyś gdy kupowałem amory do alfy 33 4x4 gdzie zapłaciłem za nie 700 zł za przód.
Chciałem doprowadzić ten samochód do serii, lecz po cenie spręzyn dałem sobie spokój dla mnie jest to kosmos żeby sprężyny kosztowały tyle co amory bilsteina
Chciałbym powiedzieć że akurat ceny na poszczególne podzespoły mnie jednak nie przerażają lecz ta dysproporcja tak
Darm ty jako jeden z dłużej używających A8 może będziesz mi w stanie odp na pytanie o sprężyny czy 40mm jest już kiepa ?
dla mnie cena sprężyn pt 500 zł za szt to jakiś absurd z różnymi rzeczami się spotkałem ale nie z takim czymś dla mnie jest to chore
samochód kupiłem po to żeby nikt nie maiał do mnie pretensji :] tj US i po 1 miesiącu juz wiem TYLKO A8 to po prost jest bajka :]
Fakt faktem trochę pali lecZ zadowolenie z jazdy jest niczym przy spalaniu
DLA MNIE JEST TO SAM DLA TYCH KTóRZY LUBIą JEźDZIć DO TEJ PORY NIE BYłO MNIE STAć JEźDZIć TAKIM WYNALAZKIEM :0
pozdrawiam jarek

_________________
A8 4,2 98r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 09:16:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
Niestety co do ceny sprężyn i innych części do A8 z przed liftingu to jest tak jak z resztą aut koncernu VAG, że do najstarszych modeli wszystko jest najdroższe, nawet do A8 po liftingu już spora ilość części jest tańsza.
Ale wracając do tematu.
Wymieniłem parę lat temu w A6 `98 na BILSTEIN, i w 2005 w A8 3,7 quattro z 2000 na BILSTEIN B6-sport, i więcej tego nie zrobię.
MASAKRA szczególnie w mieście.
Zakładając sportowe amory i tak jak Ty chcesz obniżyć jeszcze i zapakować takież sprężyny, to każdy luz w przednim i tylnym zawiechu ci wyjdzie, gdzie przy seryjnym był w normie.
Pakowanie oryginalnych do takich do też mija się z celem,
ponieważ nie zostanie osiągnięty.
A jak będziesz chciał wymienić wszystkie wahacze, drążki, tuleje,
to nawet w zamiennikach najtańszych wyjdzie ci bardzo dużo kasy.
Tylko na oryginałach zachowuje swoje dobre właściwości jezdne i pełne zadowolenie gwarantowane, szczególnie jeżeli chodzi o zachowanie się układu kierowniczego.
Aby się tutaj zbytnio, nie rozwodzić, napiszę krótko.
Ażeby było co najmniej tak dobrze jak w oryginale, to trzeba by było wymienić (na sportowe) amory, spręzyny i inne niezbędne elementy, profesjonalnie, czyli kompleksowo, a to już jest bardzo duża kasa.
Niestety, przy mocnych, a jeszcze na dodatek ciężkich autach, wymiana samych amorów i sprężyn, to za mało, i jeśli w zawiechu masz zamienniki,
to błyskawicznie się rozsypią.
Nie będę pisał o życiu zamienników, bo jest krótkie.
U mnie najkrótsze życie mają przednie wahacze banany, ok 100-120 tys km w polsce, oczywiściew oryginały, a końcówki drążka oraz wwh. nośny (prosty)180 tys. i reszta po ok. 200 tys. km.
Ale np. amory oryg. mają już 260 tys. km i są OK.
Też mnie bardzo wq...wia, że wymiana sprężyn i amorów, wraz z elementami towarzyszącymi na przód i tył, to koszt ok. 7 tys pln,
same części.
Więc jak coś takiego teraz się zbliża to auto sprzedaje, a nigdy nie kupię
gdy ma je już walnięte, gdyż przywrócenie standardowych właściwości
jezdnych jest zbyt kosztowne i nieopłacalne.
Wydaje mi się , że najbardziej ekonomiczne i rozsądne jest:
- amory przód+sprężyny+dodatki(łożysko,podkładki) oryginał- 3500 zł(po zniżce
- amory tył+spręzyny (dowolne, ale nie sportowe), a może sprężyny są OK, to wtedy wystarczy włożyć amory sachsy i po kłopocie, lub oryginał
za 2k
A swoją drogą , to on jest po dzwonie?
Bo jak na przebieg 185tys km, to amory powinny być sprawne w 100%.
Skąd wiesz, że walnięte masz amory i sprężyny?
Pozdro

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 17:41:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 16:38:05
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Dzięki Darm
Tak właśnie myślałem sobie że Ty będziesz najszybszy :]
Moje Duże się buja po prostu może miało jakąś dziwną przeszłość choć nie sądzę wiem że miało dzwonka w przód ale delikatnie bo widać po zdemontowaniu reflektora ale ogólnie sam jeździ i trzyma się 2 śladów był strasznie zaniedbany (był wożony pies pod tytułem bokser od małego zlał się nie raz w Mojej Dużej i ta sierść co ja mówię garści krótkiej sierści jednym słowem je*** poprzedniego właściciela :) , a ja mam taką manię że doprowadzam samochody do stanu użyteczności i tak chcę zrobić z tym egzemplarzem jeździłem kilkoma sam. tj A 100 2.8 alfa 33 4x4 1.7, leganza 2.0 alfa 146 znów :} już nigdy nieee, alfy tylko i wyłącznie widac się nie wyleczyłem a teraz A8 i jak widzę po tak krótkiej exploatacji juz chyba inaczej nie będzie chyba że vw Phaeton 5.0 tdi ale to pryzszłość a wracając do tematu czy DARM masz jakiś namiar na kogoś kto sprzedaje sprężyny do ww. modelu i powiedz mi dlaczego napisałeś że bilstein nie jest good w mojej alfie ostatniej było tak sachs komplet 1700 w polsce a bilstein jakieś 2,3 lata temu 1000 centralnie z niemiec tak jak teraz opony pirelli p zero nero w niemczech 150 euro a w polsce niedostępne a oprócz tego model sprzed roku 800 pare złotych albo i więcej lol
Tak to już jest trzeba się dorobić bardzo szybko
Polskie zwierciadło sprzedaży, nie mozna zarobić 10% tylko 50% albo i więcej a ja zarabiam tylko 10% lol ale ze mnie dupek żalic się na forum AKP
jestem troszku podpity i chyba to dlatego przepraszam za swoje wypociny

Darmiku odp jak możesz na pyt

gdzie sprężyny można kupić oprócz audi w polsce bo jeśli nie to dam sobie spoxa i kupię w niemcach te obniżoone niestety i jak będzie pród to i tył
jakoś tak mi wyszło że do bilsteina mam jakieś zaufanie Ty widać niee a do czego masz ??
uważam że w kwestii A8 jestes najbardziej konstruktywny choc troche patetyczny :]
ale mioże patetyczniść trochę wychodzi z faktu posiadania A8 hehe
ja sie czuję wyróżniony stać mnie na taką Moją Dużą jestem w stanie zrobić w niej rem generalny, jednak jak tylko mam okazję jechać na zakupy do niemców to wykorzystuję to z moją Misią towary tańsze niż u nas i o wiele lepsze jakościowo
jeszcze raz przepraszam za chaos w moim poście troszku jestem pijany w końcu są święta
nio :] kto się do niego ustosunkuje może ty Darmiku

jestem w takim stanie że śmieję się ze swojej końcówki ...... PALCA członkowie AKP :]
pozdrawiam jarek[/i]

_________________
A8 4,2 98r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2007 12:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2007 23:22:25
Posty: 4
WITAM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW A8 MAM PYTANKO DO TYCH CO MOGĄ COŚ POMÓDZ MAM A8 98r. 2.5TDI I NIE ZAŁANCZA MI SIĘ DRÓGI WENTYLATOR SPRAWDZAŁEM BEZPIECZNIKI DOBRE WENTYLATOR NA KRÓTKO DZIAŁA A I OSTATNIO ZAGRZAŁA SIĘ DO 110 C CO TO MOŻE BYĆ ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 16:21:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 19:36:31
Posty: 71
Lokalizacja: Kidlington UK-Konin PL
czytalem te wszystkie posty i eksplatacja A8 3.7,4.2.pieknie wymienione co ile :) Mam pytanie ,bede kupowal 2.8 lub 2.8q.czy czesci sa ciut tansze od wiekszych silnikow??czy eksplatacja jest tansza??np.rozrzad,klocki itd. :peace:mowa o modelu 2000-2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: