Witam po dłuższej nieobecności.
Zgodnie z Waszymi sugestiami posprawdzałem wszystko
wokół turbiny tzn:
- przewody ciśnieniowe (znalazłem jedno przetarcie, wymieniłem)
- zawór N75, zdemontowany, rezystancja wynosi 18 ohm, po podłączeniu
zasilania słychać jego pracę, profilaktycznie "wpsiknąłem" do środka
WD40 i po chwili usunąłem jego resztki sprężonym powietrzem
i zamontowałem z powrotem.
- przez kilka dni po kilkanaście minut znęcałem się nad kierownicami (klucz 14 bardzo dobrze się nadaje
- oczyściłem przepływomierz (na siatkach było co nieco brudu)
- ustawiłem kąt wtrysku
Po tych "operacjach" zauważyłem, że logi, ( które załączam poniżej) są powtarzalne i auto lepiej się zbiera z dołu i dużo lepiej zapala.
Niestety w przedziale obrotów 2500-3000 nadal jest małe niedoładowanie, więc pewnie bez czyszczenia kierownic się nie obędzie.
Dziękuję wszystkim za rady, jest dużo lepiej niż na początku.
Logi:
http://bastech.info/audi/dynamiczne-2/000-bs.png
http://bastech.info/audi/dynamiczne-2/003.png
http://bastech.info/audi/dynamiczne-2/008.png
http://bastech.info/audi/dynamiczne-2/010.png
http://bastech.info/audi/dynamiczne-2/011.png
http://bastech.info/audi/dynamiczne-2/013.png