mAr$zx napisał(a):
Ja mogę Ci to polecić bp sam mam takie coś i działa mi jak najbardziej OK
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=74 co do VAG COM'a 4.09 to niestety nia da sie go z crackować takż żeby prawidłowo działały wszystkie jego funkcje dlatego polecam Ci wersję 3.11 albo program VWTool a co do tego diagnozowania to oczywiście zdiagnozujesz silnik i wszystko inne z czym się połączysz ale do dokładniej diangostyki potrzebne są wartości na blokach pomiarowch bo do niech sie trzeba odnosić diagnozując silnik i podzespoły.
DIAGNOSTYKA SILNIKA POPRZEZ INTERFEJSY TO NIE TYLKO ODCZYTANIE BŁĘDÓW I ICH KASOWANIE BO ŻEBY DOKŁADNIE OBADAĆ SILNIK TRZEBA WŁASNIE PORÓWNYWAĆ WARTOŚCI NA BLOKACH POMIAROWYCH Z TYMI JAKIE POWINNY TAM BYC I WÓWCZAS MOŻNA DOPIERO DOMNIEMYWAĆ CO MOZE SILNICZKOWI DOLEGAĆ.
NIE SUGERUJCIE SIE NIGDY TYM CO PISZĄ SPRZEDAWCY TYCH INTERFEJSÓW ŻE TO TAK "RAZ DWA I SAM DIAGNOZUJESZ AUTO"
Z diagnoza to zdaje sobie sprawe ze otrzymam wartości w blokach i to musze porównać. I o to mi chodzi. Nie wiedziałem tylko co kupić do podłączenia. Dzieki.
A powiedz mi jeszcze która wtyczka z tych które zawieta ten zestaw łączysz sie w B4. Tą ze zdjęcia 7 czy ze zdjęcia 8
No i jeszcze to co Ty masz to jest podłączane przez com-a do kompa a ja potrzebuje na USB
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)