Lukasik napisał(a):
syncro 2.2 napisał(a):
silnik ,jak pisalem wyżej,jest przystosowany do benzyny 91PB i nie jest odpreżony
No jak nie jest. Dla porownania silnik NG ma stopien sprezania 10:1 , natomiast silnik JT 8,5:1. Stąd najprawdopodobniej 20KM roznicy.
Weź sobie dopręż i wsadz jakis sportowaty wałeczek. Tylko lej potem benzyne 95okt min.
NG to nie 2.2 tylko 2.3 ..........
a co splanowania glowicy ,zamierza tak zrobic
wałek wolałbym seryjny ,na sortowym moment obrotowy przesunie sie w wyższe partie obrotów i silnik bedzie sie zachowywał jak 4 cylindrowe 16V....
P.S.tak poza tematem .....
"Tylko lej potem benzyne 95okt min.)....daj boże żęby to co jest na stacjach benzynowych pod nazwą "95Pb"miało te 95 oktanów...