Własnie sprawdzałem i w oleju nie ma płynu, tj. nie ma tam mazi białej, a w wyrównawczym nie pływaja plamy oleju, silnik normalnie zapalił i chodził wmiare równi, nie grzałem go długo więc nie wiem co pożniej by siędziało. ale podejżewam że po przekroczeniu 80 stopni znowu zaczął by dawać parą z wydechu, bo temn biały dym nie śmierdzi jakoś olejem, tylko czuć w nim spaliny, bo nie jest dobrze wyregulowany. trzyma obroty i ładnie się wkręca.
Q rde nie wiem co mam z nim zrobić, bo jak wyjdzie że to nie głowica i zapłace znowu za robocizne ok 1000 to dostane nerwicy a będzie tak jak było jak czegoś nie popsujrakcie roboty.
A gdyby brałłj przez uszczelniacze, bo o tym pisałeś to co mogło spowodować ich awarje, cała klawiatura szklanki i wszystko było w zaj.... stanie . chyba że może tamtędy brać wode , jak to jest ???
A jeszcze jedno, czy w zbiorniczku wyrównawczym jak jest nagrzany to nie powinno wywalać wody pod ciśnieniem jak odkręce kurek. ??tylko ewentualnie powietrze. Co może powodować takie cofanie się wody?
\A może instalacja tak działa, bo jak jest zakręcony to jest OK, tak ma działać podciśnieniowa instalacja Jak to działa ten cały układ chłodzenia??
Dzieki za wszystkie porady
_________________ WROCŁAW
|