mbielecki napisał(a):
Wyciągnij i zarzuć logi z 003 BS, bo możesz jeszcze mieć EGR zaślepiony fizycznie, np. jakąś blaszką...
mozna jasniej ten kawalek?
Pewnie, że można...
Ktoś celowo zaślepił Ci podciśnieniowe sterowanie EGR, aby ten nie działał - nie jest to wymysł fabryki, a celowe działanie poprzedniego właściciela lub jego mechanika.
reszta tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752mbielecki napisał(a):
rozumiem ze wyjmuje ten plastik z tego przewodu i podlaczam go do EGR - ale czemu wlasciewie byl tam ten plastik? fabrycznie czy ktos to zrobil?
Na tym forum zdania sa podzielone, jedni sa zwolennikami zaślepienia EGR w celu uniknięcia syfu w dolocie, jeszcze innym milsze jest środowisko naturalne i zdecydowanie cichsza praca silnika z podłączonym EGR.
mbielecki napisał(a):
szczerze mowiac na wolnych obrotach pracuje rowno jak najlepsza benzyna tylko jest glosny ale to normalne, czego mam sie spodziewac do podlaczeniu wezyka?
Według mnie będzie chodził ciszej, jak podłączysz EGR...
...nie poprawiajmy inżynierów z Ingolstadt
A czego możesz się spodziewać ?
Tego, że nie zobaczysz umierających kwiatów, topniejących lodowców i postepującej degradacji środowiska naturalnego.
Zobaczą to niestety Twoje dzieci....
Tutaj masz w prezencie prawidłowe połączenia, kolego:
1. to Twój EGR
27. zawór AGR czarny sterujący EGR-em
28. zawór N75 lub LDR szary sterujący turbiną
- oba znajduja sie na ścianie grodziowej obok filtra paliwa (spięte razem)