.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 12:53:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 19:36:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
OT Tomciu.Te 100-110 na 3 to chyba norma jest. Filmiku nie zrobiłem bo miałem tylko chwilkę, ale przy następnej nadarzającej się okazji masz go u mnie jak w banku EOT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 19:49:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
No właśnie czy ktoś wie ile powinien pociągnąc zdrowy AEL Q na trzecim biegu :?:

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 20:19:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Piotruś napisał(a):
No i wszystko jasne :diabel: :


3FR = Posuvné / nastavitelné střešní okno, solárni, elektrické s předvolitelnou automatikou


3FQ = Posuvná/nastavitelná střecha, elektrická s automatickou předvolbou


3FE = Elektrické skleněné posuvné střešní okno, se sluneční ochranou/žaluziemi


3FD = Elektrické střešní okno - výklopné, posuvné

rany a po chińsku nie miałeś :diabel: weź t ojeszce przetłumacz , bo szlaczków jeszce sie nie nauczyłem czytać :D

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 22:50:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Dred napisał(a):
Piotruś napisał(a):
No i wszystko jasne :diabel: :


3FR = Posuvné / nastavitelné střešní okno, solárni, elektrické s předvolitelnou automatikou


3FQ = Posuvná/nastavitelná střecha, elektrická s automatickou předvolbou


3FE = Elektrické skleněné posuvné střešní okno, se sluneční ochranou/žaluziemi


3FD = Elektrické střešní okno - výklopné, posuvné

rany a po chińsku nie miałeś :diabel: weź t ojeszce przetłumacz , bo szlaczków jeszce sie nie nauczyłem czytać :D



Dred -> to tylko język czeski :diabel: :galy: :diabel: .
:peace:

Spróbujmy więc po polsku:

3FR - (jedyne w tym zestawieniu) okno dachowe uchylne/odsuwane elektrycznie, z funkcją solar i pamięcią ustwień.
Jak udało mi się sprawdzić w ETKA-ce -> dostępne dopiero od modelu C5.

3FQ - okno dachowe elektrycznie odsuwane/uchylne, z pamięcią ustawień.

3FE - okno dachowe szklane, elektrycznie odsuwane/uchylne, z żaluzją p.słoneczną.

3FD - okno dachowe uchylne i odsuwane elektrycznie (takie zwykłe, blaszane)

Generalnie chodzi o to, że według ETKA-i w modelach C4 wogóle nie były dostępne dachy z funkcją solar i zróżnicowanie dotyczy wyłącznie tego, że jedne były metalowe, inne szkalne, a te najlepsze (i chyba takie jak widzimy na zdjęciach naszego Kolegi) dodatkowo z żaluzją p.słoneczną.

W modelach C5 występuje jeszcze opcja 3FR własnie z funkcją solar i cena jako części zamiennej (w ETKA-ce) jest wyższa o ok. 1000EUR od pozostałych "okien".

Gdyby bezgranicznie zaufać ETKA-ce, to w modelu C4 nie ma szans na prawdziwy solardach.

Przyznam jednak szczerze, iż nie znałem wspominanej przez Ciebie i Kolegę toms001 funkcji uchylania automatycznego powyżej jakiejś temperatury. Patent wydaje mi sie nieco dziwny :): , bowiem czasem (np. krótko przed burzą) słońce daje ostro popalić i jeśli dach uchyli się przy pierwszym uderzeniu opadów lub gradobiciu, to .... :diabel: :galy: ... .
Jednak jakby na to nie patrzeć - na miliony %%% nie jest to funkcja "solar".
Zresztą wydaje mi się, że nie ma takiej baterii słonecznej, która mogłaby spełniać też funkcję przejrzystego okna (??) :galy: .

A na przyszłość -> Dred -> błagam Cię: moich uwag/komentarzy nigdy nie bierz do siebie "personalnie". Niestety nie znamy się osobiście ale czytałem chyba wystarczająco dużo Twoich postów, z których bardzo często można wyczuć że jesteś otwartym, bardzo przyjaznym, życzliwym i pomocnym człowiekiem :!!: :!!: :!!:
Tak ja Cię postrzegam i szczerze szanuję :!!: :!!: :!!:
Musiałbym być debilem, gdybym szukał w Tobie wroga ... .
Sorki za OT ale "musiałem" :diabel: .
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 07:46:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
no cóż nie każy musi znac hieroglify :):
widzisz Ty nie znałeś tej funkcji, a często ona była właśnie tak nazywana dlatego między innymi napisałem w innym temacie, że solar się uchyla.
tak jak jest ta stara klima np w Audi 200 i ta nowsza obie zwane klimatronikiem, a tak na prawdę to tylko jedna jest nim w 100%

też się kiedyś zastanawiam co by się stało jak "solardach" będzie uchylony a tu zacznie padać deszczyk :) po za tym gorące powietrze ucieka do góry, bo jest lżejsze dlatego taki rodzaj okna pozwalał na chłodzenie auta.
taki PRAWIE solardach. ;)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 08:13:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Dred napisał(a):
no cóż nie każy musi znac hieroglify :):


Wkleiłem po czesku (bo się bardzo śpieszyłem) na zasadzie "wytnij-kopiuj". Gdybym miał wystarczającą ilość czasu - byłoby od razu po polsku :D .
Co oczywiste - nie jestem poliglotą i nie znam czeskiego - być może to, że mieszkam praktycznie na granicy z CZ i SK ułatwia mi zrozumienie czegokolwiek :): .

Dred napisał(a):
też się kiedyś zastanawiam co by się stało jak "solardach" będzie uchylony a tu zacznie padać deszczyk :) po za tym gorące powietrze ucieka do góry, bo jest lżejsze dlatego taki rodzaj okna pozwalał na chłodzenie auta.
taki PRAWIE solardach. ;)


To raczej musi "dać się" jakoś wyłączać :galy: :?: . Niech ktoś sprawdzi w instrukcji (proszę), bo jestem ciekawy :galy: :): zasady działania ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 09:22:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
osobiście też jestem ciekaw
wiesz ja uznałem to po prostu za solar skoro sam się otwiera przy jakiś wyższych temp

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 18:19:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Dred napisał(a):
też się kiedyś zastanawiam co by się stało jak "solardach" będzie uchylony a tu zacznie padać deszczyk :) po za tym gorące powietrze ucieka do góry, bo jest lżejsze dlatego taki rodzaj okna pozwalał na chłodzenie auta.
taki PRAWIE solardach.


No właśnie ciekawe jak to jest. Pewnie to wiecie, ale tak żeby było jasne on się uchyla `do góry` ,a nie odsuwa całkowicie :)

Jeszcze ciekawi mnie rzecz, że jakaś tam wersja posiada pamięc ustawień. Co tam jest do zapamiętania i jak to działa?

Też obawiałem się, że uchylający się dach na postoju będzie załanczał alarm, bo mam alarm z domykaniem szyberdachu ale widocznie nie ma tam czujki :): Niech tylko jakiś łobuz się nie napala, że zbije szyber i wejdzie do auta bez reakcji alarmu bo tak nie jest :diabel:

Chyba już o tym gdzieś pisałem, ale ciekawe jest, że jakoś to współpracuje z klimatronikiem, bo w cieplejszy dzień (takich do tej pory było kilka) zmniejszenie temp. na panelu o kilka stopni skutkuje chwilowym uchyleniem dachu i zwiekszeniem nawiewu od dołu. Jeszcze nie przyobserwowałem w jakich dokładnie ustawieniach i temperaturze na zewnątrz tak się dzieje. Na początku myślałem, że to jakaś zwara. :peace:
Lata 90-te ale technika w niektórych nowych autach nie do pomyślenia :peace: :peace: :peace:

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 19:10:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
Ja mam taki szyberdach jak Toms ... ale mi się nie otwiera automatycznie - przynajmniej nie zauważyłem tego ... możliwe jest że tą funkcje można włączyć/wyłączyć pewnie przez VAGa ... tak samo jak pewne funkcje orygianlnego alarmu (np. zamykanie auto po przekroczeniu ileś tam km/h) mozna aktywować lub nie przez VAGa ... ma ktos jakies pewnie informacje co do tego ?

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 20:20:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Prezes napisał(a):
Ja mam taki szyberdach jak Toms ... ale mi się nie otwiera automatycznie - przynajmniej nie zauważyłem tego ... możliwe jest że tą funkcje można włączyć/wyłączyć pewnie przez VAGa ... tak samo jak pewne funkcje orygianlnego alarmu (np. zamykanie auto po przekroczeniu ileś tam km/h) mozna aktywować lub nie przez VAGa ... ma ktos jakies pewnie informacje co do tego ?


w sensie o tym zamykaniu przy jakiejs predkosci wiesz na pewno i masz przetestowane? jak to zrobic vagem (tzn vagcom'em jesli sie da)

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 20:49:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Gdzieś był o tym wątek ,ale chyba wyszło na tym że tylko w nowszych modelach można to VAGiem ustawić(jeśli dobrze pamiętam).Sam chętnie zrobiłbym to u siebie

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 09:34:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
sampek napisał(a):
Prezes napisał(a):
Ja mam taki szyberdach jak Toms ... ale mi się nie otwiera automatycznie - przynajmniej nie zauważyłem tego ... możliwe jest że tą funkcje można włączyć/wyłączyć pewnie przez VAGa ... tak samo jak pewne funkcje orygianlnego alarmu (np. zamykanie auto po przekroczeniu ileś tam km/h) mozna aktywować lub nie przez VAGa ... ma ktos jakies pewnie informacje co do tego ?


w sensie o tym zamykaniu przy jakiejs predkosci wiesz na pewno i masz przetestowane? jak to zrobic vagem (tzn vagcom'em jesli sie da)


na forum o tym czytałem - nie sprawdzałem ... ale fabryczne alarmy są pewnie wszystkie takie same w AELach a koledze własnie zamyka się automatycznie o przekroczeniu ustalonej prędkości ... więc pewnie mozna to jakoś aktywować (może inaczej niz przez VAGa ? może są inne chwyty na to)

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 09:39:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
ok czyli kazdy cos zlyszal ale ne wiadomo jak :)

jakby ktos w kazdym razie gdzies o tym doczytal czy uslyszal jak to zrobic bede wdzieczny za info

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 10:42:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Zapytaj na forum Diagtronika tam są ludzie dosyćkonkretnie poinformowani jeśli chodzi o grupr VAG

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 16:11:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
U mnie sie dzieje tak, że natychmiast po odpaleniu centralny zamyka wsio. W zasadzie nie trzeba odpalic, tylko załączyc zapłon.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: