Czy sprawdzałeś stan sondy lambda? Podłącz miernik elektroniczny, najlepiej analogowy i obserwój wskazania. Na stałych obrotach wskazówka powinna pulsować. W sumie bez miernika słychać to po pracy elektrozaworu - zielonego przy przepływomierzu. Sonda lambda i ECU sterują ciśnieniem paliwa własnie tym zaworkiem. jeżeli brzęczy stale, to albo sonda jest do bani, albo silnik wtrysk jest mocno przeregulowany. Jeżeli bzyczy z przerwami, to sonda lambda napewno pracuje. Inna spraw, że może pracować w nieodpowiednim zakresie...ale to inna historia. Sprawdź to na stabilnych wolnych obrotach i np przy 1500 lub 2000 obr/min - przytrzymaj z 30-60sekund. Jeżeli zaworek nie będzie bzyczał z przerwami, to z sonda sa kłopoty.
Jedź na regulację na analizator spalin. Ustaw normę wg książki. Jak dobrze pamiętam, to CO max 1,2. O tego musisz zacząć.
Sprawdzałeś spoczynkowe ustawienie klapy spiętrzającej rozdzielacza paliwa? Potrzeba do tego zdjąć osłonę gumową nad klapą. Wysokośc ustawienia klapy , to 1,9-3mm od krawędzi leja. Zajrzysz, to będziesz wiedział o co chodzi.
Co do czujnika temperatury silnika, to jeżeli wstawiłeś zamiennik jakiegoś np. EPSa, to może być niesprawny albo źle skalibrowany od nowości. Musisz ogarnąć kody błyskowe. Przyda Ci się to na przyszłość.
Zajrzyj na stronę
www.sjmauto.com Wejdź w zakładkę Diagnostic i tam w Trouble-schooting Tips. Znajdziesz tam diagnostyke kodami błyskowymi swojego MC2 z MAC14. NIe podam bezpośredniego linka, bo niestety ta stronka dzisiaj mi nie bangla.