lapka napisał(a):
Witam wszystkich klubowiczów. Zwracam sie do Was z prośbą o poradę otóż jestem właścicielem ww. auta i mam problem z odpalanie silnika kiedy jest zimny tzn. nie pali na wszystkie cylindry, natomiast gdy jest ciepły tez nie odpala najlepiej ale gdy już zapali to na wszystkie cylindry.A teraz mała historia tego co było robione.Otóż kupiłem te auto z uszkodzonym silnikiem i postanowiłem troche zainwestowac i wyremontowac silnik .A Oto co było zrobione:kupiony blok silnika/stary miał uszkodzony cylinder/pierścienie tłokowe,prawa głowica,dodam ze wszystko to było sprzwdzane na szczelnośc i pęknięcia,wałki rozrządu +popychacze i dzwigienki,prowadnice,gniazda,zawory ,regeneracja wtrysków,turbina no i oczywiście wszystkie uszczelki i pare innych rzeczy.Z pracą silnika nie ma zadnych problemów ma moc nie kopci nie dymi nie wywala zadnych błędów na kompie jedzie az miło tylko te odpalanie nie na wszystkie cylindry.Dodam ze ta praca nie na wszystkie garki trwa jakieś półtora minuty a potem wszystko sie normuje az do ostygnięcia/świece też nowe rozrząd także/.Może ktoś ma jakiś pomysł?
No wiec tak, jezeli niedawno byl wymieniany rozrzad to kat wtrysku moglby byc zle ustawiony i dlatego jest problem z odpaleniem, a co do nierownej pracy przez 1,5 minuty to z tego co wiem jest tak dopuki nie osiagnie jakies temperatury to nie bedzie chodzil na jeden cylinder, ja bym sie tym nie martwil i pojechal do jakiegos specjalisty od TDI zeby sprawdzil kat wtrysku, a jezli masz Vag-a to chyba mozesz go sam sprawdzic(chyba)