.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 05:06:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

zagazowac eSke czy zmienic na diesla?
eSka mit LPG 61%  61%  [ 56 ]
diesel 39%  39%  [ 36 ]
Liczba głosów : 92
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 15:42:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
eszkesz napisał(a):
Najfajniejsze w tym wszystkim jest to że dajesz ogłoszenie i bierzesz pod uwagę zamianę twojego auta na jeszcze bardziej ''oszczędne'' jakim jest V8.


Kolego - V8 w trasie pali dość mało. Napewno mniej niż eSka a można go zagazować to wtedy już jest niezła taniość. Pozatym Bilu zdaje się bierze pod uwagę A8 ale V6 a to jeszcze mniej pali...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 18:39:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
GrzesB napisał(a):
eszkesz napisał(a):
Najfajniejsze w tym wszystkim jest to że dajesz ogłoszenie i bierzesz pod uwagę zamianę twojego auta na jeszcze bardziej ''oszczędne'' jakim jest V8.


Kolego - V8 w trasie pali dość mało. Napewno mniej niż eSka a można go zagazować to wtedy już jest niezła taniość. Pozatym Bilu zdaje się bierze pod uwagę A8 ale V6 a to jeszcze mniej pali...


No nie wiem czy tak mało. Nikt nie kupuje takiego samochodu żeby 100km/h jeździć, a przy takiej prędkości wpierdzieli jakieś 12 a co powyżej to się dowiesz jak takim pojeździsz. Na pewno wrąbie więcej niż 2.2T i paliwa i oleju:P

Cytuje
'' w gre wchodzi zamiana na inne audi - najlepiej quattro, diesel lub benzyna z sekwencja, z doplata (z mojej lub Twojej strony) lub bez, najlepiej duze z mocnym silnikiem ale rozwaze kazda propozycje (moze byc A4, A6 C4/C5, V8, A8 lub inne) sedan, avant, ...''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 18:56:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
eszkesz napisał(a):
...a co powyżej to się dowiesz jak takim pojeździsz.


dokładnie...tyczy się ciebie ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 18:57:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
eszkesz napisał(a):
Nikt nie kupuje takiego samochodu żeby 100km/h jeździć, a przy takiej prędkości wpierdzieli jakieś 12 a co powyżej to się dowiesz jak takim pojeździsz. Na pewno wrąbie więcej niż 2.2T i paliwa i oleju:P

wlasnie podrozowac bede ze srednia predkoscia okolo 100 km/h, a mocny silnik to juz nalog, ktorego ciezko sie pozbyc (tak samo ciezko jak sprzedac eSke, dlatego rozwazam zamiany na cokolwiek).
spalanie 2,8 lub 4,2 czy 2,2t czy jakiegokolwiek innego benzynowego silnika i tak bedzie oscylowac w okolicach 10 l/100 km (przy umiarkowanej jezdzie w trasie - tak podrozuje wlasnie), wiec jak juz brac to najmocniejszy chyba, no nie? ;)
wszyscy gazownicy we wroclawiu boja sie gazowac 2,2t z podniesionym cisnieniem doladowania tlumaczac, ze takiego auta jeszcze nie robili i latwo zepsuc silnik (cokolwiek mialoby to znaczyc).
ceny za instalacje zawolali od 3,8 tys do 6 tys pln (z reduktorem do 350 km).
nie chce, aby uczyli sie na moim aucie, bo to nie wrozy nic dobrego, a autem potrzebuje jezdzic, a nie je naprawiac.
opcja 4,2 bardzo mi sie podoba z racji "latwosci" zagazowania, ale kto chce oddac 4,2 za 2,2t....

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 19:56:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Mauzer napisał(a):
eszkesz napisał(a):
...a co powyżej to się dowiesz jak takim pojeździsz.


dokładnie...tyczy się ciebie ;)


Widzisz to że jeździsz V8-ką od miesiąca(mniej więcej) nie znaczy że jesteś jedyny. Ja jeżdżę 100-ką S4 z silnikiem 4.2 i to już dłuższy czas(około 1,5r) wiem jakie koszty się z tym liczą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 19:59:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
eszkesz napisał(a):
Mauzer napisał(a):
eszkesz napisał(a):
...a co powyżej to się dowiesz jak takim pojeździsz.


dokładnie...tyczy się ciebie ;)


Widzisz to że jeździsz V8-ką od miesiąca(mniej więcej) nie znaczy że jesteś jedyny. Ja jeżdżę 100-ką S4 z silnikiem 4.2 i to już dłuższy czas(około 1,5r) wiem jakie koszty się z tym liczą.

podzielisz sie ta wiedza?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 20:01:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Bilu napisał(a):
eszkesz napisał(a):
Nikt nie kupuje takiego samochodu żeby 100km/h jeździć, a przy takiej prędkości wpierdzieli jakieś 12 a co powyżej to się dowiesz jak takim pojeździsz. Na pewno wrąbie więcej niż 2.2T i paliwa i oleju:P

wlasnie podrozowac bede ze srednia predkoscia okolo 100 km/h, a mocny silnik to juz nalog, ktorego ciezko sie pozbyc (tak samo ciezko jak sprzedac eSke, dlatego rozwazam zamiany na cokolwiek).
spalanie 2,8 lub 4,2 czy 2,2t czy jakiegokolwiek innego benzynowego silnika i tak bedzie oscylowac w okolicach 10 l/100 km (przy umiarkowanej jezdzie w trasie - tak podrozuje wlasnie), wiec jak juz brac to najmocniejszy chyba, no nie? ;)
wszyscy gazownicy we wroclawiu boja sie gazowac 2,2t z podniesionym cisnieniem doladowania tlumaczac, ze takiego auta jeszcze nie robili i latwo zepsuc silnik (cokolwiek mialoby to znaczyc).
ceny za instalacje zawolali od 3,8 tys do 6 tys pln (z reduktorem do 350 km).
nie chce, aby uczyli sie na moim aucie, bo to nie wrozy nic dobrego, a autem potrzebuje jezdzic, a nie je naprawiac.
opcja 4,2 bardzo mi sie podoba z racji "latwosci" zagazowania, ale kto chce oddac 4,2 za 2,2t....


W sumie masz racje. Ale jeśli twoja Ska jest jeszcze w klasie to moim zdaniem lepiej sobie ją zostawić, bo nie wiesz na jakiego możesz później trupa trafić, a V8-ek też nikt niechce naprawiać jak coś pierdzielnie. Instalacje sekwencyjne z elpigazu dobrze sobie radzą z turbo bo wszystkie wtryski dostają sygnał z ECU samochody a nie tak jak w innych instalacjach z kompa od gazu. Przemyśl to bo twoja Ska(przynajmniej ze zdjęć)wygląda zajebiście.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 20:16:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Bilu jeszcze możesz wrzucić seryjne ECU i zagazować z mocnym reduktorem ale palić będzie imo więcej jak N/A ponieważ musi być bezpiecznie i niemożna sobie pozwolić chociaż na chwile na ubogą mieszanke, a wolnossemu na uboższej mieszance krzywdy nie zrobisz.

mimo wszystko ciężka sprawa i trudna decyzja przed tobą - powodzonka!

ale i tak kupisz 4.2 :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 20:28:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Ja może kuffno wiem (jeżdże pierburgiem 1.6) :peace: , ale koledze bilowi, radzę albo drugi samochód, albo drugie mieszkanie. 40kkm rocznie to nawet na benzynie będzie druzgocące dla silnika. Te dwie godziny dziennie można pocierpieć, aby poźnym popołudniem, po przesiadce do właściwego docenić... :):

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 20:33:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
tak - drugie mieszkanie to bedzie "oszczednosc" ;)
dojezdzac bede przez rok, moze krocej...

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 20:36:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Bilu: inwestycja. Ja zaklepałem sobie mieszkanie 3 tygodnie temu 2.5k za metr i przed wczoraj kupiłem. Przedwczoraj cena wynosiła już 2.7k. W mniejszych miastach tendencja ostro wzrostowa utrzyma się co najmniej jeszcze rok.
Ale to OT. Wracając do tematu, mnie szkoda Twojej eSki, to tobie tym bardziej powinno nie?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 21:50:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Bilu napisał(a):
eszkesz napisał(a):
Mauzer napisał(a):
eszkesz napisał(a):
...a co powyżej to się dowiesz jak takim pojeździsz.


dokładnie...tyczy się ciebie ;)


Widzisz to że jeździsz V8-ką od miesiąca(mniej więcej) nie znaczy że jesteś jedyny. Ja jeżdżę 100-ką S4 z silnikiem 4.2 i to już dłuższy czas(około 1,5r) wiem jakie koszty się z tym liczą.

podzielisz sie ta wiedza?


Napisze to tak. Jak jedzie moja żona to przejeżdża 100km za 35zł(lpg). Ale ja nie mam tak silnej woli jak ona:) i mnie ta sama odległość kosztuje 60-70 złociszy(lpg) oczywiście obszar nie miejski. Bo jak to mówią w mieście różnie bywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 22:10:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
eszkesz napisał(a):
Bilu napisał(a):
eszkesz napisał(a):
Mauzer napisał(a):
eszkesz napisał(a):
...a co powyżej to się dowiesz jak takim pojeździsz.


dokładnie...tyczy się ciebie ;)


Widzisz to że jeździsz V8-ką od miesiąca(mniej więcej) nie znaczy że jesteś jedyny. Ja jeżdżę 100-ką S4 z silnikiem 4.2 i to już dłuższy czas(około 1,5r) wiem jakie koszty się z tym liczą.

podzielisz sie ta wiedza?


Napisze to tak. Jak jedzie moja żona to przejeżdża 100km za 35zł(lpg). Ale ja nie mam tak silnej woli jak ona:) i mnie ta sama odległość kosztuje 60-70 złociszy(lpg) oczywiście obszar nie miejski. Bo jak to mówią w mieście różnie bywa.

dla uproszczenia przyjalem cene gazu na poziomie 2 pln wiec wychodzi tak:
zona - 17,5 l/100 km
ty - 30-35 l/100 km
z calym szacunkiem - masz zepsute auto :P

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 22:56:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Może i jest zepsute ale nie jeżdżę po trasie. Po trasie jak jadę do DE(dokładnie 998km,300 polska-reszta niemcy) średnia mi wychodzi 160km/h spalanie 20l/100(nie to co pokazuje komputer tylko ile gazu pójdzie) a to że wypija 30 to ja wiem. Jak go będę sprzedawał to wtedy napisze że pali 15 ale teraz nim jeżdżę i wiem ile pije. Ci koledzy którzy użytkują V8 dobrze wiedzą ile palą. Ale mało kto się do tego przyznaje.

Pogadaj z jakimś znajomym tak na poważnie ile pali V8 przy dynamicznej jeździe i wtedy oceniaj czy jest popsuty czy nie.

AAA błędów na vag-u nie mam żadnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 23:15:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
eszkesz napisał(a):
oczywiście obszar nie miejski.

takie spalanie w trasie to kosmos - nawet w 4,2

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 23:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
czas na regulacje gazu sekwencyjnego i wymiane sond ;)

przypomniał mi się wątek o spalaniu 2.6 i wszyscy równo śpiewali że te silniki jedzą 13-15L Pb w mieście i 11L w trasie nie mniej...więc pisałem że macie zepsute auta :): i żeczywiście wystarczyło odchwaścić - spalanie spadło o 2L tak jak pisze w betriebsanleitung!

mimo wszystko trzeba się trzymać danych producent w/g mnie są one 100% prawdziwe a nawe śmiem twierdzić że w niektórych silnikach można zejść ciut niżej...co z tego jak paliwsko i tak drożeje niemiłosiernie :/

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2007 01:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Mauzer napisał(a):
czas na regulacje gazu sekwencyjnego i wymiane sond ;) :/


Z sekwencją masz racje ale sonda jest tylko jedna i nowa.(orginał bosch)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2007 09:43:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Moim zdaniem, jak esunia się podoba to bym założył gazidło i cieszył się nią dalej.Naprawdę można to zrobić w silniku 2,2 t, są fachowcy którzy potrafią założyć, są i ludzie którzy cieszą się z posiadania dużej mocy eksploatując ją za małą kasę.Kolega jeździ S6 2,2T podrasowanym na 270 KM instalacja STAG, 2 parowniki, rok czasu zero problemów, 110 tys przejechane.
śmieszne jest dla mnie kupowanie innego dupowozu.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2007 13:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Bezwzględnie zakładaj gaz. Sprzedając to autko będziesz musiał sprzedać tanio. Sam myślałem o sprzedaży swojej ale patrząc na to realnie można się nastawiać na 20.000 może ciut więcej ale nie wiele. Jak dla mnie taka cena nie jest do przyjęcia. Masz je już jakiś czas i wiesz co w nim siedzi. Jeśli jedyną bolączką jast spalanie to ZAKŁADAJ GAZ. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 08:00:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
J@rek napisał(a):
Moim zdaniem, jak esunia się podoba to bym założył gazidło i cieszył się nią dalej.Naprawdę można to zrobić w silniku 2,2 t, są fachowcy którzy potrafią założyć, są i ludzie którzy cieszą się z posiadania dużej mocy eksploatując ją za małą kasę.Kolega jeździ S6 2,2T podrasowanym na 270 KM instalacja STAG, 2 parowniki, rok czasu zero problemów, 110 tys przejechane.
śmieszne jest dla mnie kupowanie innego dupowozu.

Święte Słowa Jareczku :D Zapraszamy na Instalację Gazowni do Łukowa tam "zagazowano" juz duzo esek :D
ps. Stare v8 na codzienne dojazdy do pracy to bezsens, już nie mówie o samym spalaniu (temat rzeka) ale czy sądzicie, że ekspluatacja V-łki to samo spalanko :diabel: :diabel: ....

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: