.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 09:09:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,3 NG] W którą stronę kręcić śrubą ?
PostNapisane: 03.maja.2007 19:17:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

W którą stronę kręcić śrubą w przepływce (pomiędzy dużą gumą, a rozdzielaczem) aby zmniejszyć dawkę paliwa ? Muszę na oko ustawić CO :/

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 20:13:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Z tego co mi wiadomo, to aby zmniejszyć dawkę paliwa kręci się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 21:54:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Hmmm na moje rozumowanie kręcąc w lewo (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) będziesz ramię w przepływce opuszczał do dołu a więc tłoczek w rozdzielaczu też będzie się opuszczał i ilość paliwa też się zmniejszy.

Ale ja już na oko to nie chcę regulować. Co prawda samochód dobrze chodził tylko trochę dymił na czarno na wolnych obrotach. Pojechałem na analizator po wymianie parownika koleś nie chciał regulować mi na benzynie to powiedziałem, że zrobię to sobie sam i się zgodził. On mi ustawił na gazie a ja sobie na benzynie i jest git. Miałem dużo za bogatą mieszankę teraz jest ok. Wziął ode mnie 30zł za regulację gazu a za benzynę nic bo ustawiłem sobie sam. Tobie też polecam na oko będzie źle, a na analizatorze widzisz co jest.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 22:56:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Tylko że nie mogę nigdzie znaleźć analizatora z odpowiednią końcówką która pasowałaby do rurki probierczej :zly: Wszystkie analizatory miały tylko czujnik do rury wydechowej.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2007 06:48:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 13:55:18
Posty: 45
Lokalizacja: Kielce
Z tego co pamietam to jest na odwrot. krecac w lewo zwiekszasz( podnosisz tloczek w stosunku do przeplywki) a krecac w prawo zmniejszasz. Pozdro

_________________
B3 1.8 automat - przyjemność z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2007 19:42:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiem już jedno, kręcąc w lewo obniżam napięcie na lambdzie.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2007 20:46:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Byk napisał(a):
Wiem już jedno, kręcąc w lewo obniżam napięcie na lambdzie.
Czyli zubazasz mieszanke. Mowiac po polsku zakrecasz kurek :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2007 20:46:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
To nawet będzie lepiej jak pojedziesz i włożysz sondę w rurę z tyłu niż masz ustawiać na oko.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2007 22:04:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
W lewo na bank ubożej, a w prawo bardziej bogato.
Jedź na każdy analizator i poproś, żeby odkręcili wąż z ich czujnika do wydechu i założyli sam wąż na rurkę w Twoim aucie.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 07:37:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Czyli jednak miałem rację :peace:
A już zwątpiłem ;)

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 13:47:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
kefir200 napisał(a):
W lewo na bank ubożej, a w prawo bardziej bogato.
Jedź na każdy analizator i poproś, żeby odkręcili wąż z ich czujnika do wydechu i założyli sam wąż na rurkę w Twoim aucie.


Niestety nie znalazłem "chętnego" do takich "zabaw". Nikt się nie chce zgodzić. Jeden się jeszcze waha. Już go zmiękczam od jakiegoś czasu :diabel: Może coś z tego będzie :peace:

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: