.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 00:44:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [coupe b4] Rozporka na przod
PostNapisane: 14.maja.2007 12:54:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
Co sadzicie o zakladaniu rozporki na gore na przod do oskowej coupety ?

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 20:01:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
bardzo dobry pomysł szczgólnie w wiekowym aucie . duża poprawa w prowadzeniu się auta.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 20:04:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
enduro7777 napisał(a):
bardzo dobry pomysł szczgólnie w wiekowym aucie . duża poprawa w prowadzeniu się auta.


W zgnitku po 3 dzwonach chyba.

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 20:18:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Ja czytałem kiedyś że znacznie więcej daje podpora zamontowana od spodu, bo gdy pomyśleć jak działają siły na przednie podłuznice podczas jazdy to ma to sens. Czy któryś z forumowiczów spotkał się z podobną opinią ??

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 20:45:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
JJ idac tokiem Twojego rozumowania z tematu o felgach NIEORYginalnych...czy ASO zaleca rozpórki? :diabel: NIE. Moze jak zmienisz motor na większy to wtedy dla pewnosci żeby się nie złamał zgnitek to mozna na kopuły załoyć takie cos.

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 21:33:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Eee, czepiasz się teraz. :| .Jasne że ASO czegoś takiego nie zaleca ale stosuje się to w tuningu sportowym, żeby min. usztywnić przód karoserii samochodu. W seryjnym aucie jakoś chyba nie ma sensu tego montować, chyba że faktycznie ktoś się obawia że rdza w końcu puści :):

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 21:56:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
JJ '82 napisał(a):
stosuje się to w tuningu sportowym


Otóz to :peace: Moja jest z 89 i jakoś nie widze potrzeby zeby zgnitka ratowac. A jak juz bedzie auto na etapie rozsypu to allegro city i po zawodach. Dziękuje ;)

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 22:01:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
JJ '82 napisał(a):
chyba że faktycznie ktoś się obawia że rdza w końcu puści :):


Gdzie ty widziales korozje w bezwypadkowym B3 lub coupe na podluznicach?

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 05:29:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
W moim bezwypadkowym B4 z 94 roku są już zaczątki korozji na podłużnicach, w sumie to nrazie tylko nalot. A szczerze powiedziawszy to mało jest złomu po wypadku który został ładnie poklejony dla oka a właściciele często o tym nawet nie wiedzą....

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 07:30:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
JJ '82 napisał:
Cytuj:
Jasne że ASO czegoś takiego nie zaleca


Nie zaleca, ale wsadza seryjnie do S2 i coupe V6.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 13:52:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
głupie pytanie czy aso zaleca rozpórki ? w v-6 montowane są seryjnie

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 16:25:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
@enduro777 - temat jest o coupe w ośce 2.0 a nie V6... Więc..wg mnie nie ma sensu bo po co? A co do głupich pytan - sa tez głupie odpowiedzi.

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 17:38:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
S2 i coupe V6 to wózki o sportowym charakterze tak że nie dziwota że tam owe rozpórki są. A do 2.0 jak ktoś chce to też może cos takiego zamontować tylko raczej nie będzie to miało jakiegokolwiek wpływu na jazdę, może poza teoretycznym większym bezpieczeństwem podczas uderzenia.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 19:37:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
wpływ na jazdę będzie bardzo duży .miałem to zamontowane w b-3 1.8 nie bitej ale z przebiegiem 340 tyś . bez rozpórki prowadziła się jak stara k..wa. po założeniu szła jak po sznurku. istnieje coś takiego jak sztywnośc nadwozia . po dużym przebiegu nie będzie tak sztywne jak nowe .dla niedowiarków proponuję test -podlewarować jedną stronę na lewarku fabrycznym i sprawdzić jak zamykają się drzwi .

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 21:05:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
W takim przypadku radziłbym po prostu rozłożyć auto i posprawdzać zgrzewy, łączenia a przede wszystkim sprawdzić całą karoserię pod kątem jej geometrii.

Swoją drogą moja 80 B4 też nie była nigdy bita a ma 310 tyś. km. Jak podniosę na lewarku jedną stronę to wszystko pasuje i zamyka się bez problemu. Czyżby różnica pomiędzy B3 a B4 była aż tak wielka że karoserie w tych pierwszych po większych przebiegach "rozłażą się na boki" ?? Nie sądzę :|

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 21:23:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
myślę żę różnica polega w sposobie eksploatacji . moja b-4 3 lata temu świeżo ściągnięta z niemiec też była sztywna .obecnie po pdlewarowaniu jednej strony drzwi zaczynają zamykać się z oporem . polskie drogi zniszczą wszystko szczególnie gdy jeżdzi się agresywnie i dynamicznie

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 22:04:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
jj: ubarwiasz albo klamiesz nt. idealnego zamykania swoich drzwi :-) (albo nigdy koła nie zmieniałes :P
"wygina się" fabrycznie nawet nowe auto (sprawdz se, ja mialem okazje stwierdzic na passacie i nissanie ) , a co dopiero 12-letnie B4 albo jeszcze starsze B3.

a w temacie: Cysztof - załóż rozpórkę - będzie ładniej i bardziej rasowo wyglądać (sam mam :P )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 04:36:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Ani nie ubarwiam ani nie kłamię. A remontowałem w moim aucie już całe zawieszenie przód i tył. Moje auto było jeżdzone najpierw w Niemczech a teraz sam jeżdżę Nim po Holandii. Ale po Polsce równierz. I nie widzę narazie potrzeby stosowania rozpórek ani innych tego typu usztywniaczy do karoserii.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 07:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Rozpórka ma sens tylko gdy wykorzystujemy sw pełni moc silnika i hulamy ostro po zakretach. W normalnej jeździe miejskiej nie przyniesie korzyści.
Z drugiej strony, wraz ze wzrostem cali naszych kół i usztywnianiu zawieszenia powinna się koniecznie pojawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 08:02:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
A gdzie takie coś mozna kupić :?:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron