.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 05:40:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 21:58:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2006 07:48:15
Posty: 17
Lokalizacja: Głuchołazy
czy do tych interfejsów dają ten program VAG COM...... czy trzeba samemu dokupić ?

_________________
AUDI A6 AVANT 2,5 TDI (AFB 150 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 22:26:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
mlody_woz napisał(a):
czy do tych interfejsów dają ten program VAG COM...... czy trzeba samemu dokupić ?

użyj wyobraźni :diabel:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 20:02:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
mam pytanie :)

pojechałem do mechanika żeby wymienić filtr paliwa

i powstał mały problem auto nie pali napisze jak to było

mechanik (czytaj kowal) zabiera sie za robotę, ja mówię ze to może być groźne dla pompy a on mówi ze tyle tego zrobił i zawsze grało,

wyjął stary filtr założył nowy i odpalił autko, max 3 sekundy chodziło i dupa,
zgasł i już nie zapalił, i zachodzi teraz biedak czy uwalił pompę

jak myślicie mogła sie uwalić czy tylko zapowietrzone wszystko
dodam ze próbował zapalić uuuuu 15 razy go kręcił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 20:36:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
moskitq napisał(a):
mam pytanie :)

pojechałem do mechanika żeby wymienić filtr paliwa

i powstał mały problem auto nie pali napisze jak to było

mechanik (czytaj kowal) zabiera sie za robotę, ja mówię ze to może być groźne dla pompy a on mówi ze tyle tego zrobił i zawsze grało,

wyjął stary filtr założył nowy i odpalił autko, max 3 sekundy chodziło i dupa,
zgasł i już nie zapalił, i zachodzi teraz biedak czy uwalił pompę

jak myślicie mogła sie uwalić czy tylko zapowietrzone wszystko
dodam ze próbował zapalić uuuuu 15 razy go kręcił


Jest szansa, że tylko zapowietrzona - zrób procedurę odpowietrzania..
Ale jeśli za długo kręcił na sucho.....Ja to przechodziłem - 2500 zł...

Daj znać...

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 22:41:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
w nosie mam mechanika on uwalił on naprawia niech sie martwi
a jak nie to :

... 20zł benzyna, 1zł zapalniczka, widok palącego sie warsztatu bezcenne .......

jak bede wiedział co jest grane na pewno opisze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 07:04:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
odważny jesteś

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 11:51:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
moskitq napisał(a):
mam pytanie :)

pojechałem do mechanika żeby wymienić filtr paliwa

i powstał mały problem auto nie pali napisze jak to było

mechanik (czytaj kowal) zabiera sie za robotę, ja mówię ze to może być groźne dla pompy a on mówi ze tyle tego zrobił i zawsze grało,

wyjął stary filtr założył nowy i odpalił autko, max 3 sekundy chodziło i dupa,
zgasł i już nie zapalił, i zachodzi teraz biedak czy uwalił pompę

jak myślicie mogła sie uwalić czy tylko zapowietrzone wszystko
dodam ze próbował zapalić uuuuu 15 razy go kręcił


I co? zapalił czy nie... Powiedz ciekawskim...

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pecherzyki powietrza w przewodach
PostNapisane: 25.maja.2007 22:01:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Socjalizacja napisał(a):
Dziekuje Carl, dobrze wiedziec, aczkolwiek myslalem ze na spodzie filtra jest taki maly kranik do usuwania wody, widac ze sie mylilem.

Nie myliłeś się, odwodnienie filtra paliwa jest na spodzie filtra paliwa.
Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pecherzyki powietrza w przewodach
PostNapisane: 25.maja.2007 22:24:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wasylo napisał(a):
Nie myliłeś się, odwodnienie filtra paliwa jest na spodzie filtra paliwa.
Pozdrawiam


Wasylo :/ nie wprowadzaj tu zamieszania i nie myl filtra paliwa z czterocylindrowego diesla z V "szóstką".
Śruba do odwadniania jest tam gdzie wskazałem...

Obrazek

...widzisz gdzieś tutaj odwodnienie na spodzie filtra ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pecherzyki powietrza w przewodach
PostNapisane: 25.maja.2007 22:33:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
wasylo napisał(a):
Nie myliłeś się, odwodnienie filtra paliwa jest na spodzie filtra paliwa.
Pozdrawiam


Wasylo :/ nie wprowadzaj tu zamieszania i nie myl filtra paliwa z czterocylindrowego diesla z V "szóstką".
Śruba do odwadniania jest tam gdzie wskazałem...


Bingo Carl ;) . Oczywiście masz rację, ja dodam tylko to, że wolałbym wymienić cały filtr niż odwadniać go przez to gó..o... :galy: :P .

:diabel: :peace:

PS: Za moment będziesz miał screen-y z PL-VC ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2007 23:05:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Nie wymieniałem jeszcze filtra w swoim AFB więc możliwe, że nie ma tam korka do odwadniania. Natomiast zastanawia mnie fakt, że skoro ciężar właściwy wody wynosi ok. 0,98 kg/litr a oleju napedowego 0,83kg/litr to logiczne jest, że woda będzie na spodzie filtra. Pytam najzupełniej poważnie jak w takiej sytuacji odwodnić filtr za pomocą śruby która znajduje się na górze filtra?
Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2007 23:09:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wasylo napisał(a):
Nie wymieniałem jeszcze filtra w swoim AFB więc możliwe, że nie ma tam korka do odwadniania. Natomiast zastanawia mnie fakt, że skoro ciężar właściwy wody wynosi ok. 0,98 kg/litr a oleju napedowego 0,83kg/litr to logiczne jest, że woda będzie na spodzie filtra. Pytam najzupełniej poważnie jak w takiej sytuacji odwodnić filtr za pomocą śruby która znajduje się na górze filtra?
Pozdrawiam


Piękny wywód matematyczny :diabel:
Otóż za pomocą specjalnego sprzętu, kolego - odsysa się za pomocą podciśnienia prawie litr płynu (ON z wodą). Jutro wrzucę fotki jak znajdę czas...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 25.maja.2007 23:28:33 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2007 23:28:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Więc Piotr ma rację, lepiej wyrzucić ten filtr jak go odwadniać. Skoro budowa filtra z króćcem odwadniającym na dnie filtra, który był stosowany od lat nie przyniosła zamierzonego celu to lepiej w ogóle go nie odwadniać. Carl chętnie obejrzę te fotki, bo bardzo jestem ciekaw co takiego wymyślili inżynierowie z grupy VAG.
Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 19:39:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wasylo napisał(a):
Carl chętnie obejrzę te fotki, bo bardzo jestem ciekaw co takiego wymyślili inżynierowie z grupy VAG.
Pozdrawiam


Otóż wymyślili urządzenie pod dumną nazwą VAG 1390, które jest niczym innym jak ręczną pompką podciśnienia.

Obrazek Obrazek

Osobiście równiez nie jestem zwolennikiem odwadniania, tylko wymiany, ale wyobraź sobie kolego całkiem hipotetyczną sytuację, że w zimie zamarznie Ci tam woda, a Ty wymieniłeś filtr paliwa kilka dni wcześniej.
Będziesz go wymieniał na nowy, czy jednak spróbujesz się pomęczyć ? :diabel: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 21:47:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Niech sobie zamarznie. :D Nic się nie stanie jak zamarznie kilka kropli wody na dnie filtra. Dzięki za prezentację tego cudownego urządzenia. Kolejny krok speców z VAG aby zniechęcić potencjalnych użytkowników do samodzielnej obsługi swoich rumaków.
Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Objawy wymagajace zainteresowania
PostNapisane: 28.maja.2007 09:25:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2007 11:11:18
Posty: 14
Lokalizacja: Gdansk - Dublin
Witam wszystkich
Carlnowa - respect.
Pytanie - czy sa jakies zauwazalne dla zwyklego smiertelnika objawy mowiace nam o potrzebie odpowietrzania, ewentualnie innego rodzaju zadbania o pompeczke???
Przez dluzsza chwile myslalem ze podejzane odglosy spod maski to wlasnie pompa, ale skojarzylem je potem z niedawna wymiana rozrzadu u znajomego "mechanika" i chyba udusze skur...ela jesli to jego wina.
Pozdrowienia z krainy deszczowcow.

Robert
A6 98r 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Objawy wymagajace zainteresowania
PostNapisane: 28.maja.2007 10:22:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
ZEPSUJ napisał(a):
Witam wszystkich
Carlnowa - respect.
Pytanie - czy sa jakies zauwazalne dla zwyklego smiertelnika objawy mowiace nam o potrzebie odpowietrzania, ewentualnie innego rodzaju zadbania o pompeczke???
Przez dluzsza chwile myslalem ze podejzane odglosy spod maski to wlasnie pompa, ale skojarzylem je potem z niedawna wymiana rozrzadu u znajomego "mechanika" i chyba udusze skur...ela jesli to jego wina.
Pozdrowienia z krainy deszczowcow.

Robert
A6 98r 1.9 TDI


Fajny nick :diabel:
Nie masz raczej powodów do obaw.
Twoje auto to 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 110 KM) bez serca w postaci osławionej VP44.
Tutaj wszystko powinno odpowietrzyć się wręcz samo, kolego...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Dzieki
PostNapisane: 28.maja.2007 14:34:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2007 11:11:18
Posty: 14
Lokalizacja: Gdansk - Dublin
Nick mam nie na darmo ... :diabel:
A myslalem ze wszystkie Dieselki maja pompe.
Niewiedza znow sie klania - sorry.
Ci, ktorzy pytaja sa glupcami tylko przez chwile, ci, ktorzy nie pytaja pozostana nimi na zawsze. ;)
Pozdrawia Zepsuj z miasta korkow. :zly:

_________________
A6 C5 98r. 1.9 TDI czarny/kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzieki
PostNapisane: 28.maja.2007 14:47:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
ZEPSUJ napisał(a):
Nick mam nie na darmo ... :diabel:
A myslalem ze wszystkie Dieselki maja pompe.
Niewiedza znow sie klania - sorry.
Ci, ktorzy pytaja sa glupcami tylko przez chwile, ci, ktorzy nie pytaja pozostana nimi na zawsze. ;)
Pozdrawia Zepsuj z miasta korkow. :zly:


Ależ masz na 100 % :diabel: pompę albo PD. Każdy diesel je ma.
Napisz więcej o swoim silniku (trzyliterowy kod), to powiemy Ci więcej...
Jeżeli jest 110 KM to masz pompę wtryskową, jeżeli to 115 KM to masz pompowtryskiwacze (PD).
Tak czy inaczej nie masz pompy otoczonej "złą sławą" VP44, szczególnie wrażliwej na powietrze i jakość paliwa i to właśnie miałem na myśli mówiąc "nie czuj się zagrożony" :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 14:57:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
A jaką pompę ma silnik AFB? i co o nim można powiedzieć?? Oprócz tego że jak twierdza inni jest zamulony od chwili narodzin:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: