.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 17:59:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 12:30:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Panowie !
Nikt nie odpowiedział na pytanie carlnovy :/

Co myślicie o tym ?

Hamownia przenośna DYNOMET

Jest to urządzenie, które montuje się na koło samochodu, podłącza do komputera przenośnego (w dużym skrócie) i pomiarów dokonuje się na drodze. Hamownia ta nie ma ograniczeń co do mierzonej mocy ani momentu, zmierzy każdą moc!
Hamownia przenośna różni się o tej tradycyjnej - podwoziowej - tym, że czujnik który umieszczony jest na rolkach hamowni podwoziowej, mierzący ich obroty, zakładany jest na koło samochodu. W tradycyjnej hamowni podwoziowej, by wyliczyć moc, program sterujący hamownią musi znać wagę i obwód rolek. W hamowni przenośnej zamiast tych danych wpisujemy wagę samochodu i obwód koła. To wszystko - reszta wygląda tak samo jak w hamowni podwoziowej - inercyjnej.

Jak już zamontujemy na samochód urządzenie, możemy zmierzyć:
- moc (i jej przebieg na wykresie oczywiście)
- moment obrotowy (j.w.)
- przyspieszenie (każde, od jakiejkolwiek prędkości do jakiejkolwiek, np. 0-100km/h,
0-160km/h, 80-120km/h itd.)
- czas i prędkość na ćwierć mili (coś dla wowo :diabel: )
- drogę hamowania
- przekłamania licznika przy różnych prędkościach

Parametry (moc, moment, przebyta droga, prędkość itp.) mierzone są z częstotliwością 60 razy na obrót koła, co daje dokładne pomiary oraz wykresy mocy i momentu.

Hamownia przenośna posiada wiele zalet:
- dokładność - przy założeniu iż parametry podane są dobrze, błąd pomiaru jest mniejszy niż 1% ,
- samochód testowany jest w jego naturalnych warunkach, na drodze - nie ma np. problemu ze złym nawiewem, przez co dokładność pomiaru często jest wyższa niż na hamowni podwoziowej w pomieszczeniu,
- częstotliwość nanoszenia danych na wykres: 60razy na obrót koła. Moc oraz moment obrotowy podawany jest z dokładnością do 0.1KM i 0.1Nm a obroty przy których te parametry są osiągane co do 1 obr,
- program sterujący hamownią Dynomet, umożliwia ręczne wprowadzenie wartości przełożeń - pozwala to wyeliminować błędy, powstające na skutek złego wyliczenia, przez programy sterujące hamowniami przełożeń,
- program sterujący hamownią ma wiele ciekawych funkcji: porównywanie do 4 wykresów na raz, przejrzyste wyniki w postaci tabeli i wykresów, pełna kontrola wydruku itp.
- korekcja pomiarów wg normy DIN70020 zapewnia, iż ani temperatura ani ciśnienie powietrza nie wpłynie na wahania pomiarów mocy

Zalety w stosunku do hamowni inercyjnych stacjonarnych to:
- możliwość pomiarów drogowych: przyspieszeń, prędkości, drogi hamowania itp.
- testowanie auta w jego naturalnych warunkach
- nie zajmuje cennego miejsca w warsztacie
- cena! (pomiar tylko 100 PLN - taniocha !!!)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 12:35:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Mesz - oczywiście we wszystkim się z Tobą zgadzam (chociaż to co napisałeś o łódzkim ASO przerasta nawet moją wyobraźnię . :galy: ). :!!:

Ja chciałem tylko ... ;) ... pobudzić Twoją wyobraźnię ... :): . Troszkę Cię "zdenerwować" ale nie w negatywnym znaczeniu :D :!: :!:

Osobiście tęsknię za takim VASem jak jasna cholera i robię wszystko żeby go mieć. O sprawy serwisowo-programowe nie musiałbym się martwić - biorę pod uwagę wyłącznie legalne zakupy. Pierwsze ścieżki już przetarłem :): :P ... .

;) :peace:


Carlnova- nie kombinuj, bo przekombinujesz :D :P . Zmierz sobie moment obrotowy i przyspieszenie (VC w pełni do wykonania, o czym zapewne wiesz ... ).
Po co Ci wiedzieć więcej :): :?:
Dla mnie wiedza o nominalnym momencie obrotowym osiąganym przez silnik jest cenniejsza od mocy zmierzonej na kołach (serio).

:diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 23.maja.2007 12:42:14 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 12:38:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
przecież napisałem że Rogal mnie taką mierzył, przykręca Ci tarcze do koła kabelek do środka pod lapka, najpierw jakieś pomiary testowe celem skalibrowania sprzętu, potem kilka pomiarów na jednym biegu rozpędzasz autko w pełnym zakresie (1500 - 4500) i potem sprzęgło przez ileś tam metrów aż sprzęt sczyta opory toczenia, najgorsze to znaleźć drogę do pomiarów :diabel:
mnie mierzył na 4-biegu i przy 4500rpm było ponad 150kmh więc warunki muszą być dobre :diabel:
zresztą mówił że ten sprzęt można zamontować na stacjonarnych rolkach i też będzie działał

[+]
niestety tip chyba nie nadaje się do tego :/

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 12:53:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotr,

5053 jest świetny, lecz ASO Idczak nie posiada go - a przynajmniej testują 5051B na Win2000 [uruchamia się wieczność].

jak wiesz dobrze, w AFB mam lmm Bosch'a, które co 4 miesiące wymieniam. w grudniu elektronik przez 34minuty [z zegarkiem w ręku mierzyłem] szukał w erWinie, a potem w VAS'ie jak sprawdzić lmm.
w końcu powiedział, że chyba trzeba będzie trzeba zostawić auto, gdyż to bardzo skomplikowana procedura diagnostyczna...
opowiedziałem więc biednemu diagnoście co i jak, i nawet się ożywił, po czym zmierzył lmm...
w kwietniu już nie go nie było,
ba, nie było żadnego diagnosty - lmm wymienił pan w marynarce [ :diabel: ] na podstawie mojego excelowskiego wydruku VCom'a.
co więcej, załączył ten wydruk do reklamacji - bo tak fajnie wszystko pokazuje...

wiem, brzmi niedorzecznie, ale to rzeczywstość.

:):


to, co napisałem wcześniej było w kontekście idei: nie te ręce do tych skrzypiec...
a wyobraźnię mi pobudziłeś ;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 13:03:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Carl -> przecież ten temat był juz poruszany w wątku gdzie był mój wykres. Już wtedy Rogal pisał, że pomiar jest ryzykowny z uwagi na tipa. Tobie pozostaje chyba tylko zmierzyć się na obciążeniówce Maha, lub Goduli (w trosce o smarownie skrzynki)

Piotruś -> wtajemnicz mnie w tę funkcję VAGa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 13:28:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Carl o to dwa pomiary tego samego samochodu na dwoch róznych hamowniach

1.Maha (koncówka wykresu jest dziwna - nie było czasu na powtórzenie)

Obrazek

2.Dynomet

Obrazek

Wnioski wyciagnijcie sobie sami .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 23.maja.2007 13:40:37 przez spanky, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 13:35:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wowo napisał(a):
Carl -> przecież ten temat był juz poruszany w wątku gdzie był mój wykres. Już wtedy Rogal pisał, że pomiar jest ryzykowny z uwagi na tipa. Tobie pozostaje chyba tylko zmierzyć się na obciążeniówce Maha, lub Goduli (w trosce o smarownie skrzynki)



Nie czytałem Twojego wątku w całości...
Wowo, nie jesteś czasami zbyt zajęty ?
Logów nie masz czasu wrzucić, ale zabierać głos jak najbardziej. :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 13:41:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wowo napisał(a):
Piotruś -> wtajemnicz mnie w tę funkcję VAGa :)


Moment obrotowy odczytasz ze sterownika ABS (ale zabij mnie, a i tak Ci teraz nie powiem w której grupie :| - poszukasz to znajdziesz) ;) .

Przyspieszenie (rozumiem, że używasz VC ?) - wybierasz adres silnik (01) i grupę 06 (oczywiście w blokach pomiarowych). Wtedy (chyba w dolnym prawym rogu) pojawi Ci się dodatkowy "klawisz" zatytuowany OSIĄGI :): - niedostępny w innych grupach. Trzeba kliknąć, wybrać potrzebną opcję i "start" :P .

:peace:


Meszrum - kiedyś (dobre 6 lat wstecz) bardzo dużo zajmowałem się (między innymi oczywiście) - blacharką samochodową. Zgadnij (nie będzie trudno !!) - gdzie pracują teraz ludzie (i to jako pełnoprawni mechanicy ...), których uznałem za zbyt "małokumatych", żeby mogli pracować dla mnie ??
Odpowiedź jest oczywista ... . Dodam tylko to, że ASO zatrudniło ich "z marszu", bez jakiegokolwiek szkolenia itp. ... . Jeden pracuje w Renault, drugi w VW (ten nawet dobrze rokował ale zabrakło mi cierpliwości), trzeci wylądował w ASO Forda ale coś tam ukradł i nie znam dalszych losów ... :galy: .
:peace:


Carl - dzięki za zwrócenie uwagi :!: :!:
Grupa 06 ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 23.maja.2007 14:14:42 przez Piotruś, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 13:48:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
wowo napisał(a):
Piotruś -> wtajemnicz mnie w tę funkcję VAGa :)


Moment obrotowy odczytasz ze sterownika ABS (ale zabij mnie, a i tak Ci teraz nie powiem w której grupie :| - poszukasz to znajdziesz) ;) .

Przyspieszenie (rozumiem, że używasz VC ?) - wybierasz adres silnik (01) i grupę 07 (oczywiście w blokach pomiarowych). Wtedy (chyba w dolnym prawym rogu) pojawi Ci się dodatkowy "klawisz" :): - niedostępny w innych grupach. Trzeba kliknąć, wybrać potrzebną opcję i "start" :P .

:peace:


Piotr, chyba nie grupę 7 z temperaturami tylko gr.6 i w pierwszej pozycji masz prędkość, tam tez pojawiają się chyba dodatkowe "klawisze"

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 14:31:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Carl -> pracując przed kompem logów raczej nie wykonam, więc staraj sie nie dogryzać.

Spanky -> różnica raczej w tolerancji błędu, choć przy pomiarze na Maha w końcowych obrotach chyba coś się działo z autem.
Pomiar wykonywany tego samego dnia??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 14:35:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
wowo napisał(a):
Spanky ..... różnica raczej w tolerancji błędu, choć przy pomiarze na Maha w końcowych obrotach chyba coś się działo z autem.
Pomiar wykonywany tego samego dnia??


i własnie o to chodzi ... :peace:

p.s pomiar wykonywany w odstepie ~3 tygodni

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 14:38:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
troszkę temat skręcił ;)
pokusiłem o zestawienie dołądowań z lutego zaraz po zachipsowaniou auta i teraz po 3 miesiącach i w sumie chyba nie ma wielkiej różnicy, choć ta niewielka co jest to jednak na minus :/
Obrazek

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 14:40:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
SebMis napisał(a):
troszkę temat skręcił ;)
pokusiłem o zestawienie dołądowań z lutego zaraz po zachipsowaniou auta i teraz po 3 miesiącach i w sumie chyba nie ma wielkiej różnicy, choć ta niewielka co jest to jednak na minus :/
Obrazek


skutki jazdy po Warszawie ... (czyt.zamulenie autka) ... ;)

p.s nie ma tragedii ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 14:42:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
muszę chyba częściej wieczorami wyskakiwać na miasto, choć właśnie ostatnio stałem się bogatszy o 10pkt. i biedniejszy o 400 PLNów więc uważać trzeba :diabel:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 15:13:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
Piotruś napisał(a):
wowo napisał(a):
Piotruś -> wtajemnicz mnie w tę funkcję VAGa :)


Moment obrotowy odczytasz ze sterownika ABS (ale zabij mnie, a i tak Ci teraz nie powiem w której grupie :| - poszukasz to znajdziesz) ;) .

Przyspieszenie (rozumiem, że używasz VC ?) - wybierasz adres silnik (01) i grupę 07 (oczywiście w blokach pomiarowych). Wtedy (chyba w dolnym prawym rogu) pojawi Ci się dodatkowy "klawisz" :): - niedostępny w innych grupach. Trzeba kliknąć, wybrać potrzebną opcję i "start" :P .

:peace:


Piotr, chyba nie grupę 7 z temperaturami tylko gr.6 i w pierwszej pozycji masz prędkość, tam tez pojawiają się chyba dodatkowe "klawisze"



niech przemówi stwórca.

proszę, napiszcie mi, czy jest to pod 6tką w 311.2 i czy działa... [nie mam tutaj międzymordzia].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 15:37:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Daweczka ladnie podniesiona , cisnienie doladowania delikatnie tak zeby nic sie nie wypalilo , troszeczke kąt wtrysku zbyt mocny ale lepiej tym zwiekszyc moc niz cisnieniem doladowania. Fajnie zestrojone, podoba mi sie :peace:
Swoja droga to osoby , ktore posiadaja gps mierza porownuja sobie parametry auta przy pomocy programu "GPS PERFORMANCE" . Dane do aut mozna znalezc w necie i wtedy wiadomo, czy nasze auto ma faktycznie to co hamownia pokazala.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 17:46:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
proszę, napiszcie mi, czy jest to pod 6tką w 311.2 i czy działa... [nie mam tutaj międzymordzia].


Niestety nie działa... :/
Próbowałem tez bezpośrednio kanały 115 i 120 - niestety fiasko...
Piotr, poświęć się dla kolegów i podrzuć więcej info na ten temat ;)

Jack napisał(a):
Swoja droga to osoby , ktore posiadaja gps mierza porownuja sobie parametry auta przy pomocy programu "GPS PERFORMANCE" . Dane do aut mozna znalezc w necie i wtedy wiadomo, czy nasze auto ma faktycznie to co hamownia pokazala.


Jack, przyjacielu ;) - wrzuć tutaj albo na PW więcej info jak moge się pomierzyć za pomocą GPS PERFORMANCE

Już znalazłem :diabel:

Kto ma taki sprzęt ?

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=38379

http://www.driftbox.pl/pomiar.shtm

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 22:30:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Piotr, poświęć się dla kolegów i podrzuć więcej info na ten temat ;)


Służę uprzejmie tylko nie wiem o co pytasz ... :?:
:peace:

O :P :!!:
Już wiem o co chodzi - błagam wytrzymaj do rana :!!:
(poprostu podepnę i sprawdzę dokładnie żeby znowu nie było wstydu :): )

W samochodach z automatem pomiar momentu jest możliwy również ze sterownika skrzyni ... ale jest w tym jakiś "myk", o którym do niedawna nie wiedziałem i którego za bardzo jeszcze nie rozumiem (dlatego jednak lepiej przez ABS - sądzę)

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 23.maja.2007 23:16:56 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 23:11:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
carlnova napisał(a):
Piotr, poświęć się dla kolegów i podrzuć więcej info na ten temat ;)


Służę uprzejmie tylko nie wiem o co pytasz ... :?:
:peace:


O pomiar momentu VAG-Comem w grupie 03 - ABS, który blok pomiarowy ?
Wydaje mi się, że nasze kabelki mają przyblokowany dostęp do tych opcji, które pokazał meszrum, bo ja ich nie mogę znaleźć :/

Wytrzymam do rana, Piotruś - miłej nocy :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 07:10:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
carlnova napisał(a):
3. Mapa ciśnień doładowania rozłożona perfekcyjnie do 2346 mbar - ale masz ewidentne przeładowanie SebMis - osiągane rzeczywiste 2560,02 mbar nie jest bezpieczne dla Twojej turbinki oraz na bank skutkuje błedem 00575 z cechą 08. Poza tym bezwładność turbiny jest ogromna zobacz jak późno osiąga zadane przez mapę ECU ciśnienie :/
Nie wiem, czy nie czeka Cię zabieg czyszczenia kierownic VTG.

przeanalizowałem dokładniej to przeładowanie i mam takie spostrzeżenia porównują do Twoich logów przed i po czyszczeniu kierownic:
1. Ja robiłem to na 3 biegu i cała próba zajęła mi ok 10sek. przy Twojej próbie trwającej ponad 3 razy dłużej (inne przełożenia w tipie), postaram się jeszcze raz zrobić 011 na 4 biegu ;)
2. Patrząc na czasy i wartości bezwzględna przeładowań
- przed czyszczeniem Twoja turbinka miała przeładowanie ok.300 mbar przez prawie 3sek.
- po czyszczeniu ma przeładowanie ok. 200 mbar przez ok. 2 sek.
- moja ma przeładowanie 200 mbar przez ok. 1.5 sek.
3. oczywiście ciśnienie doładowania na poziomie 2500 mbar powinno skutkować błędem, ale jeśli trwa ono tak krótko to może jest bezpieczne :?:
Reasumując
Zrobię logi na 4gear i zobaczymy jak wtedy wygląda sprawa przeładowania :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: