.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 08:56:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 09:30:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
dogun napisał(a):
Witam wszystkich,po przemyśleniu całej sprawy doszedłem do wniosku ,że będe chciał sprzedać fure z uszkodzonym silnikiem,teraz jest pytanie ile za audika z martwym silnikiem dostane.jest to 95r kombi. :zly:

To prosimy o jakąś cene wywoławczą

P.S Nie słyszałem żeby po zerwaniu rozrządu wymieniać silnik, ale jak fachowcy tak ustalili :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 09:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jestem w stanie dać 12-13 tyś.
Do tego remocik za 2 tyś i będzie jak nowy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 09:53:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
dogun napisał(a):
Moje oczekiwania się sprawdziły.Baskecior miał racje,rozrząd mi poszedł.samochód obecnie stoi u jakiegoś mechaniora pod czeską granicą,zadzwonił do mnie ze zerwany jest jakiś klin na wale i,że koło zębate jest lużne.za tydzień ma mi to rozebrać całe i powiedzieć czy zawory sie wbiły w tłoki i czy warto to naprawiac.gdzie ja teraz kupie jakiś pewny silnik i za ile ?w dniu co sie to stało samochód ciężko mi palił i na dodatek zapalila mi sie kontrolka ze świec żarowych,widocznie to był juz jakiś znak.Aha gości powiedział mi że jest to wina mechanika ktory wymieniał mi rozrząd,coś wspominało zawleczce,nie wiem jakiej bo jestem z tego zielony.pozdrawiam

Masz 50% szans na to , że uległy uszkodzeniu tylko zawory, czego ci życzę. Wtedy naprawa nie będzie kosztowna a autko odzyska dawną sprawność.
Niemniej zdaj się na opinie fachowca - nawet jeden pogięty korbowód nie czyni spustoszenia jeśli wał nie został uszkodozny.
Znam takie 1Z`ty , w ktorych pogięło korby , uszkodziło zawory (woda dostała się do cylindrów) , a które po niewielkim i niezbyt kosztownym remoncie jeżdzą dalej i są sprawne w 100%.
Wymiana silnika nie zawsze jest rozwiazaniem - możesz kupic trupa, w którego będziesz musiał inwestować - jeśli twój silnik spisywał się dobrze -zastanów sie czy nie warto go naprawić.
Niemniej - czekaj na opinię mechanika.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 10:20:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
Mój kolega miał podobny przypadek w oplu omega,przeskoczył mu pasek i zawory uderzyły w tłoki,samochód odstawił do warsztatu,wymieniono mu zawory,regenerowali mu głowice i coś jeszcze mu zrobili.Po remoncie zrobił około 1500 km i (korbowody wyskoczyły mu z silnika).Okazało sie póżniej ,że korbowody miały już jakieś mikropęknięcia i przy wiekszym opciązeniu poprostu sie rozsypały.Troche miałbym cykora jeżdzić takim samochodem,tymbardziej ,że jezdze samochodem za granice.A nie chciałbym ,żeby mnie sholowano z autostrady Austryjackiej.Ale tak jak mówi Baskecior poczekam aż mechanik rozkopie cały siłas i dokładnie sprawdzi spustoszenia jakie powstały,wtedy podejme ostateczną decyzje co robie z moją furą.pozdrawiam.

_________________
AUDI A6 2.5 TDI AEL - power
AUDI A6 2.5 TDI AAT - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 22:43:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
dogun napisał(a):
Mój kolega miał podobny przypadek w oplu omega,przeskoczył mu pasek i zawory uderzyły w tłoki,samochód odstawił do warsztatu,wymieniono mu zawory,regenerowali mu głowice i coś jeszcze mu zrobili.Po remoncie zrobił około 1500 km i (korbowody wyskoczyły mu z silnika).Okazało sie póżniej ,że korbowody miały już jakieś mikropęknięcia i przy wiekszym opciązeniu poprostu sie rozsypały.Troche miałbym cykora jeżdzić takim samochodem,tymbardziej ,że jezdze samochodem za granice.A nie chciałbym ,żeby mnie sholowano z autostrady Austryjackiej.Ale tak jak mówi Baskecior poczekam aż mechanik rozkopie cały siłas i dokładnie sprawdzi spustoszenia jakie powstały,wtedy podejme ostateczną decyzje co robie z moją furą.pozdrawiam.

Jest to możliwe gdy remontujesz silnik w szopie nie wiadomo u kogo. Ja nie zostawiłbym auta w obcym warsztacie. Proponuje przyciągnąć go na Śląsk i oddać do kogoś co ma pojęcie o tych silnikach. Gdy go rozbiorą, to będziesz musiał go tam zostawić, w częściach nikt normalny na warsztat auta nie przyjmie. Twój wybór, pozdrawiam.

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 23:57:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Jeżeli masz auto u Tyrny w Harbutowicach (czyli ok. 15 km od granicy) to możesz być pewny, że auto zrobi Ci na cacy. Jeżeli remont będzie nieopłacalny to też Ci to powie.

Jeżeli masz auto u innego mechanika to zawieź go do Tyrny :peace:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 23:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
Samochod stoi niedaleko Pietrowic Wielkich.nie wiem dokladnie gdzie bo samochod zaciągnoł do tego mechanika mój kumpel.

_________________
AUDI A6 2.5 TDI AEL - power
AUDI A6 2.5 TDI AAT - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 10:32:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
Witam wszystkich.Fura jest gotowa naprawa wyniosła mnie 3500 zł. Mechanik zrobił dobrą robote silniczek lepiej pracuje niż przed tą awarią.Jak robiłem próbe to miałem wrażenie ,że zrobiono mi chip tuning (tak fura targa do przodu).jedyne co mi się teraz wysrało to przegub wewnętrzny.mam nadzieje ,że się nie rozsypie bo jutro wyjeżdzam z kraju i czeka go trasa do Austrii.Jeśli ktoś pochodzi z okolic Raciborza i ma problemy ze swoim diselkiem to polecam mechanika z Samborowic (Waldek).Ja mam do tej wioski około 80 km,ale naprawde warto przejechać tą odległość i mieć dobrze zrobione niż jechać do jakiegoś wszechwiedzącego mechanika który ci załatwi twoją niunie na amen.pozdrawiam.

_________________
AUDI A6 2.5 TDI AEL - power
AUDI A6 2.5 TDI AAT - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 13:54:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
I znowu ci się wysra poza krajem :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 14:21:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2006 15:30:52
Posty: 139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
rafala6 napisał(a):
I znowu ci się wysra poza krajem :):


O to mu otuchy przed wyjazdem dodałeś :P :peace:

_________________
100 C3 2,0TD DE 1989r. - super limuzynka :) - Jest :)
A6(C4)Avant 2,5 Tdi AEL 1997.r POWER to podstawa :) - Jest :)
Audi 100 c3 2,0 D 1984r. - Był
Vw golf MK1 1,6 D 1978r. - Był
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 19:03:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 14:35:36
Posty: 259
Lokalizacja: Rzeszów
dogun napisał(a):
Moje oczekiwania się sprawdziły.Baskecior miał racje,rozrząd mi poszedł.samochód obecnie stoi u jakiegoś mechaniora pod czeską granicą,zadzwonił do mnie ze zerwany jest jakiś klin na wale i,że koło zębate jest lużne.za tydzień ma mi to rozebrać całe i powiedzieć czy zawory sie wbiły w tłoki i czy warto to naprawiac.gdzie ja teraz kupie jakiś pewny silnik i za ile ?w dniu co sie to stało samochód ciężko mi palił i na dodatek zapalila mi sie kontrolka ze świec żarowych,widocznie to był juz jakiś znak.Aha gości powiedział mi że jest to wina mechanika ktory wymieniał mi rozrząd,coś wspominało zawleczce,nie wiem jakiej bo jestem z tego zielony.pozdrawiam


Podobną sytuację i ja przeżyłęm, biały dym z tyłu auto czym więcej gazu tym więcej dymu, Ścięty klin, rozwalony koło na wale od paska wielorowkowego, przeskoczony pasek rozrządu. Po zrobienu całości przodu rozrządu bez rozbierania silnika auto hula jak ta lala. Koszt ok 1000 z robociną

_________________
C4 '93 100 AAT 2.5TDI (115 oficjalnie może więcej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 21:19:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
mi AAT zerwał pasek na IV biegu podczas wyprzedzania prawie przy odcieciu i sobie zgaszony sam hamowal na biegu. I jakiejs specjalnej masakry nie bylo. Remont i chulał dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: