.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 15:45:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,5 TDI AFB] prośba o analizę logów po robocie "mechan
PostNapisane: 30.maja.2007 22:33:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
Witam

Jak w tytule. Proszę o analizę logów, zrobione w próbie statyczniej , silnik rozgrzany i dynamicznej. Sorry jeżeli coś jest nieczytelne lub czegoś niezrobiłem. Proszę o uwagi na temat logów i ich wykonania w razie konieczności coś poprawię.

A teraz do rzeczy. Auto zostało oddane do naprawy w "zakładzie naprawy przyczep do ciągników rolniczych" :D celem wymiany paska rozrządu, dodatkowo wymienili pompkę paliwa w zbiorniku i zamiast do diesla założyli od benzyny. Więcej nie pamiętam. Autko znajomego w załamanym stanie. Prośba o pomoc od czego zacząć i co uskuteczniać a co wymieniać ?


Logi statyczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d57 ... 525b0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/989 ... 8e00c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5e ... 20926.html


Logi dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/344 ... b7a31.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46b ... f2c51.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a9 ... 7a3b7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/533 ... f2930.html

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 22:46:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Kolego, kąt początku wtrysku nie po tej stronie gmp :/
Trzeba go opóźnić o ponad 4* na 2* ATDC.
Auto nie wchodzi w tryb awaryjny z błędem 00550 ?
Robili ten rozrząd prawdziwi kowale :diabel:

Powiem Ci więcej - nie wymienili termostatu :!!:

Korekcje wtrysków niezbyt ciekawe...

Z przepływomierza możesz ugotować zupkę (czyt. zdecydowanie wymienić) :): - mierzy jak stara skarpeta...

Wrzuć jeszcze logi BS (basic settings) 003, 004, 011 i dynamiczne zrób pojedyńczo (większe sample rate) bo są mało czytelne - zwłaszcza turbina :/

To tyle... Idę spać ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 22:57:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
Żadnego błędu w silniku niema sprawdzałem zaraz po podłączeniu i po wszystkich testach.

Czy korekta wtrysków może wynikać z uszkodzonej pompy wtryskowej ?

Co z termostatem ??? Wymieniać od razu ?

Co dalej ??? rozpinać rozrząd i zapinać go na blokady i ustawiać jeszcze raz ???

A "fachowcy" zrobili go na znaczki na kołach. Chyba wpiszę ten warsztacik na listę niepolecanych fachowców tylko dokładnie sprawdzę na jakiej jest ulicy.

A dodam że auto jest z 1998 roku na "blacie" ma 173 tyś km i jest quattro.


Co do dodatkowych logów to postaram się zrobić je jeszcze raz jak najszybciej.

Narazie dziękuję za pomoc

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 08:36:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
o matko...
kto robił ten rozrząd? :):
dlaczego oszczędzacie na najważniejszej czynności w aucie?
robić w renomowanym zakładzie za normalne pieniądze.

jest BTDC, a powinno być ATDC - Carl wyczerpał temat.

przepływomierz do wymiany - kup w ASO z gwarancją.
nie kupuj druciarskich egzotyków.



Carl,
moja skarpeta mierzy znacznie lepiej niż ten lmm...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 09:55:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
Nic dodać nic ująć ..... Kolega poszedł po znajomości do mechanika który powiedział "tak niema problemu, wszystko się zrobi" no i zrobił .... wszystko zepsuł co można było.

A teraz z płaczem ..... "HELP" .... i ratuj co się da....

Więc panowie od czego zacząć prócz zrobienia dodatkowych logów, wymianie termostatu i przepływki ???

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 10:44:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
ustawić kąt wtrysku :!:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 17:00:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
Ciąg dalszy walki...

Termostat i przepływka zamówione będą w poniedziałek wymieniane.

Ustawianie kąta wtrysku zaplanowane na piątek i wtedy porobię te dodatkowe logi (jak mi się uda bo narazie nie mam możliwości przejścia w VAG-u na basic settings, z wiadomych przyczyn :/ ).

Pozdrawiam

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 17:22:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
KIFER napisał(a):
Żadnego błędu w silniku niema sprawdzałem zaraz po podłączeniu i po wszystkich testach.



Nie wierzę, kolego :/
Tak tragicznie ustawiony kąt początku wtrysku musiał zaskutkować "wypluciem" błędu 00550 i trybem awaryjnym.
To pewne jak podatki i śmierć :D :peace:

meszrum napisał(a):

Carl,
moja skarpeta mierzy znacznie lepiej niż ten lmm...


Prosimy zatem o jej zdjęcie, abyśmy to mogli porównać w celach edukacyjnych... :diabel: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 17:34:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
Ale jaka jest idea tego abym pisał nieprawdę :galy: przecież zależy mi aby pomóc chłopakowi bo się wkopał i to ostro a autko ma fajne i w dodatku quattro a obecnie przyśpiesza jedynie do 140 km/h i to po 2 minutach. Ciężko było nawet zrobić testy dynamiczne.

Sprawdzę jeszcze raz wszystkie kody błędów ale sprawdzałem je dwukrotnie przed testami i odpaleniem autka jak i po testach i nic.

A co do dodatkowych testów to tak jak pisałem. Biorę się za to jutro wieczorem, muszę tylko jakimś cudem usprawnić VAG-a aby przejść na ustawienia basic settings.

P.S. Chyba że tego błędu miałbym szukać gdzie indziej niż w błędach silnika :?:

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 17:45:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
KIFER :D
Skoro masz wersję VC, która nie robi BS-ów, to ewidentnie nie pokaże Ci też szczegółów (nie połaczy się ze wszystkimi sterownikami).
Prawdopodobnie pokaże wtedy tylko komunikat, że wersja jest shareware i odczytasz bład po jej zarejestrowaniu oraz wykupieniu licencji.
To może być przyczyna takiego stanu rzeczy.
Tryb awaryjny objawia się blokadą na czwartym biegu w tiptronicu, a w manualu obcięciem górnego zakresu obrotowego...
Nie zauważyliście, że to auto nie jedzie ?
Nie twierdzę, że mijasz się z prawdą tylko, że to raczej niemożliwe, że ECU nie rejestruje błędu 00550... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 19:40:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
Prosimy zatem o jej zdjęcie, abyśmy to mogli porównać w celach edukacyjnych... :diabel: :peace:


Obrazek

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 20:57:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ale pojechałeś... :509:

Dobrze, że chociaż wyprana :diabel: :diabel: :diabel:

Wrzućmy ją do topicu z diagnostyką - z hasłem
Twoje lmm zawsze może mierzyć lepiej niż stara skarpeta meszruma

...jeżeli nie jest Ci to obojętne - wczytaj się w przesłanie, strudzony wędrowcze... :diabel: :peace:

[+]
dodam, że jak zobaczyła to moja żona - zapisuje się do Twojego fanklubu - tak, ją urzekłeś, przyjacielu... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 23:40:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
carlnova napisał(a):
Nie zauważyliście, że to auto nie jedzie ?


Tak jak pisałem powyżej auto przyśpiesza jedynie do 140 km/h i to dopiero po 2 minutach. Testy dynamiczne trwały wieczność.
Jutro sprawdzę wszystkie błędy jeszcze raz .... tym razem właściwie :peace: thx carl

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 10:17:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Czekamy zatem na to co wypluje VAG-ina ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 11:10:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
No dobrze.... kolejne testy zrobione a zatem...

Statyczne

grupa:000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d77 ... 6522d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e41 ... b6671.html

grupa:001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca1 ... 5fc36.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ad ... 3720a.html

grupa:003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/699 ... e5d98.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8cf ... fd92f.html

grupa:004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/911 ... 37433.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b42 ... 0d300.html

grupa:007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/506 ... 224d9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08a ... fde40.html

grupa:013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb9 ... 7cbc7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b1c ... cfb9b.html

grupa:014

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62f ... 502a7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ddd ... 599ad.html

grupa:018

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d9 ... 615f0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/070 ... 96998.html


Basic settings

grupa:000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68a ... a5064.html

grupa:003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/144 ... f18ca.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0e ... 11131.html

grupa:004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e3 ... 7773c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f47 ... d8c1e.html

grupa:011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/126 ... 5a427.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bea ... 99510.html


Dynamiczne

grupa:000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e43 ... 8fd65.html

grupa:001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2b ... ab905.html

grupa:003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c1 ... 720a3.html

grupa:004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/245 ... 2d213.html

grupa:008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d74 ... 35f55.html

grupa:010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/059 ... 8b536.html

grupa:011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8b ... 00dad.html




uff.... trochę tego było, mam nadzieję że wszystko zrobione poprawnie :)



carl: sorry ale niestety nawet teraz niewyskakują żadne błędy komputera

a oto dowód:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/399 ... dcb2e.html



Carl: rozumiem to co pisałeś o błędzie 00550 i sam jestem zdziwiony że nic się nie pojawia, może wynika to z czegoś innego. Nie mam pojęcia.

Oczywiście auto nieciągnie (czyt.: odcina górny zakres obrotów) co jest zdecydowanie zauważalne ale błądu żadnego niema.


Pytanko: dlaczego w bloku 018 dwie ostatnie kolumny są zerowe, czy to niepowinno być inaczej :?:


Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na oceny. :D

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 11:25:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ustawiałeś kąt wtrysku ?

Teraz są zupełnie inne wskazania...

...i tak trzeba go opóźnić, aby zmniejszyć wysterowanie nastawnika z poz. 4 do około 70 % (teraz jest 100,2% - opiera się o granicę regulacji) oraz zmniejszyć różnice pomiędzy kątem zadanym a faktycznym (powinno być nie więcej niż 0,2* - Ty masz 0.8*)
Nie było błędu 00550, bo kąt mimo, że nie jest poprawnie ustawiony - mieści się w granicach tolerancji. ;)
Jeżeli nie dotykałeś rozrządu od czasu wklejenia poprzednich logów - to zdradź nam jak je zrobiłeś (te poprzednie), że kąt nie był po tej stronie gmp - o 4* różny od tego, który prezentujesz nam teraz ? ;)

Przepływka w dalszym ciągu do wymiany, tnie Ci dawki z prawie całym zakresie - to prawdopodobnie przyczyna "Twojej niemocy"

W 018 tak ma być - uwierz mi nie chciałbyś , żeby było inaczej ze względu na VP44 ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 11:34:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
nie niekorygowałem kąta wtrysku

ale logi nie było robione VAG-iną 409.1 tylko starszą , pełną wersją. Może to niedobrze, ale jakoś już niechciałem mieszać.

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 11:37:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
carlnova napisał(a):
Jeżeli nie dotykałeś rozrządu od czasu wklejenia poprzednich logów - to zdradź nam jak je zrobiłeś (te poprzednie), że kąt nie był po tej stronie gmp - o 4* różny od tego, który prezentujesz nam teraz ? ;)


Te poprzednie były robione VAG 409.1 a teraz wszystko zrobiłem VAG o "przyjaciela" :diabel: (czyt. trochę starszą wersją)

może stąd te różnice

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 11:39:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Czyli wyjaśnieniem całego zamieszania z 004 były omawiane juz nieraz na tym forum artefakty w starszych wersjach VAG Coma.
Wcześniej nie powiedziałeś jaką wersją zrobiłeś logi :/
Wprowadziłeś szanowne gremium w błąd... :diabel:
Gdyby kąt był rzeczywiście tak ustawiony jak w pierwszym logu, błąd 00550 byłby zapisany w ECU.

Z dodatkowych rzeczy:

1. Logi dynamiczne robi się do 4200 rpm - zabrakło Ci drogi ? ;)
2. Naprawdę nieciekawe korekcje na wtryskach - moim zdaniem powinieneś spróbować opatentowanego przez Piotrusia pomysłu z mixolem.
3. Masz przeładowanie niezbyt bezpieczne dla turbiny na 2417 mbar - przyczyny mogą być różne, ale ja podejrzewam przycinającą się sztangę kierownic VTG - można to zaobserwować w 011 BS

To tyle...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 12:20:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
Carl: co do Vag-a to jakoś sobie ubzdurałem ze w logach pokazane jest w górnych zapiskach z jakiej wersji są robione. Mój błąd mogłem zaznaczyć.

Co do kąta wtrysku to sprostuj mnie jeśli się mylę, nalezy poluzować trzy śruby na kole pasowym lewej głowicy i tam delikatnie go przestawiać a następnie odczytywać wartości z Vag-a ? Który blok ? czy 004 trzecia i czwarta kolumna czy moze w bloku 000 w drugiej kolumnie ? Jakie konkretnie powinny być wartości ? W bloku 004 w kolumnie trzeciej ma wyć nie więcej niż 0,2*, a kolumna czwarta powinna mieć około 70% ? Dobrze piszę :?: Zaznaczmy że wersja VAg-a 3...

Co do logów dynamicznych drogi było dość ale auto powyżej 3900 obrotów przestawało z nami współpracować. Chyba że pojechał bym na autostradę, wtedy po upływie 2 minut może by uzyskało 4200 obr.

Co do sztan kierownic VTG to obserwowałem je zgodnie z twoim filmikiem instruktażowym i jak dla mnie poruszają się OK, jednak niezaszkodzi tego rozebrać i zreanimować.

A i powiedz mi czy konieczna jest wymiana termostatu przy wymianie rozrządu, na co to ma wpływ ??? Bo nierozumiem

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: