artmach napisał(a):
Odgrzewam temat, ponieważ dzisiaj okazało się, że to była dziura w wężu gumowym (trójnik pompa wody-filtr oleju-i chyba blok silnika). Dzisiaj w czasie jazdy szybko zaczął mi uciekać płyn chłodniczy. Zajechałem od razu do mechanika, gdzie się okazało że pękła cała guma przy obejmie metalowej przy pompie wody. Mechanik naciągnął jeszcze tego węża i założył opaskę, ale nie wiem na ile to wystarczy. Powiedział przy tym, że ciężko taki trójnik gumowy kupić. Chyba miał racje, bo przed momentem lukałem na allegro i nie znalazłem
.
No to masz pecha bo to jest raczej nie do naprawienia. Najlepiej zacznij już ściągać oryginalną część z ASO. No chyba, że na allegro znajdziesz ale ciężko będzie bo spece od demontowanych silników rurki na ogół odcinają
Miałem kiedyś podobną przypadłość w oplu. Miesiąc szukałem takiego gumowego trójnika, kombinowałem jak koń pod górkę, dolewałem wody, kleiłem....w końcu zamówiłem w ASO. Oszczędzisz czas, a guma i tak zacznie dalej pękać, ciśnienie robi swoje. W ostateczności gdyby już mocno kapało, możesz jeździć z lekko niedokręconym korkiem i co jakiś czas dolewać wody.
Nie wiem jak w audi ale w oplu choćbyś się wściekł nic innego nie dopasujesz.